Mitsubishi Lancer Ralliart - pro náročné
Nový model Lancer Ralliart upevňuje sportovní identitu řady Lancer (modely Lancer, Lancer Ralliart a Lancer Evolution) svým agresivním stylem a jízdním výkonem, čímž vytváří unikátní produkt mezi modely Lancer GTS 2.4 a Lancer Evolution.
Model Lancer Ralliart efektivně využívá tuhý rám a nezávislé zavěšení čtyř kol řady Lancer a spojuje tento schopný podvozek s přeplňovaným motorem a pohonem všech kol.
Sportovní verzi Lancer Ralliart pohání nový zážehový dvoulitrový čtyřválec MIVEC 4B11 s mezichladičem a turbodmychadlem, který poskytuje odhadovaný výkon 235 k. S motorem je dodávána dvouspojková převodovka SST od firmy Mitsubishi, která ještě podporuje sportovní povahu vozu, protože umožňuje řidiči hladké a bleskově rychlé řazení řadicími páčkami. Převodovka TC-SST může rovněž pracovat v plně automatických režimech, a to jak při normální, tak sportovní jízdě.
Hnací ústrojí s permanentním pohonem všech kol je vybaveno aktivním mezinápravovým diferenciálem (ACD) s vícekotoučovou spojkou, který směřuje točivý moment na přední a zadní kola v závislosti na jízdních podmínkách, aby bylo dosaženo nejlepší rovnováhy mezi reakcí řízení a přilnavostí při jízdě na nezpevněném povrchu nebo sněhu.
Lancer Ralliart je také vybaven spirálovým samosvorným diferenciálem přední nápravy a mechanickým samosvorným diferenciálem zadní nápravy.
Exteriér vychází ze základního sportovního designu a proporcí modelu Lancer. Odlišuje se agresivněji tvarovaným předním nárazníkem, krytem zadního nárazníku, dvojitým tlumičem výfuku a lehkou hliníkovou kapotou s kanály, přes které je přiváděn chladicí vzduch do turbodmychadla.
Design interiéru klade důraz na funkčnost a ovládání vozu. Model Lancer Ralliart je vybaven klíčem FAST, telefonní hands-free sadou s technologii Bluetooth®, stejnou dvouspojkovou převodovkou SST jako je použita u Lanceru Evolution a snadno přístupnými řadicími páčkami upevněnými na sloupku řízení.
Mezi volitelné příslušenství a vybavení patří: sedadla Recaro, světlomety HID, audiosystém Rockford Fosgate 650 wattů s 9 reproduktory, satelitní radiopřijímač Sirius, elektricky ovládané střešní okno a navigační systém s pevným diskem o kapacitě 30 GB a digitálním hudebním serverem.
Základní technické údaje
Miroslav Lochman, 22.1.2008
Sportovní verzi Lancer Ralliart pohání nový zážehový dvoulitrový čtyřválec MIVEC 4B11 s mezichladičem a turbodmychadlem, který poskytuje odhadovaný výkon 235 k. S motorem je dodávána dvouspojková převodovka SST od firmy Mitsubishi, která ještě podporuje sportovní povahu vozu, protože umožňuje řidiči hladké a bleskově rychlé řazení řadicími páčkami. Převodovka TC-SST může rovněž pracovat v plně automatických režimech, a to jak při normální, tak sportovní jízdě.
Hnací ústrojí s permanentním pohonem všech kol je vybaveno aktivním mezinápravovým diferenciálem (ACD) s vícekotoučovou spojkou, který směřuje točivý moment na přední a zadní kola v závislosti na jízdních podmínkách, aby bylo dosaženo nejlepší rovnováhy mezi reakcí řízení a přilnavostí při jízdě na nezpevněném povrchu nebo sněhu.
Lancer Ralliart je také vybaven spirálovým samosvorným diferenciálem přední nápravy a mechanickým samosvorným diferenciálem zadní nápravy.
Exteriér vychází ze základního sportovního designu a proporcí modelu Lancer. Odlišuje se agresivněji tvarovaným předním nárazníkem, krytem zadního nárazníku, dvojitým tlumičem výfuku a lehkou hliníkovou kapotou s kanály, přes které je přiváděn chladicí vzduch do turbodmychadla.
Design interiéru klade důraz na funkčnost a ovládání vozu. Model Lancer Ralliart je vybaven klíčem FAST, telefonní hands-free sadou s technologii Bluetooth®, stejnou dvouspojkovou převodovkou SST jako je použita u Lanceru Evolution a snadno přístupnými řadicími páčkami upevněnými na sloupku řízení.
Mezi volitelné příslušenství a vybavení patří: sedadla Recaro, světlomety HID, audiosystém Rockford Fosgate 650 wattů s 9 reproduktory, satelitní radiopřijímač Sirius, elektricky ovládané střešní okno a navigační systém s pevným diskem o kapacitě 30 GB a digitálním hudebním serverem.
Základní technické údaje
Motor | přeplňovaný zážehový čtyřválce 2.0 |
Výkon | ca 177 kW(235 k) |
Točivý moment | 350 Nm |
Rozměry | 4570x1760x1490 mm |
Rozvor kol | 2635 mm |
Rozchod kol | 1530 mm |
Miroslav Lochman, 22.1.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout