Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Mitsubishi Colt - technika pohonných jednotek

V předchozím článku jsme představili nové Mitsubishi Colt sedmé generace, respektive celkově a celosvětově už jedenácté. První Colt 500 se objevil v roce 1960 a od té doby bylo prodáno více než 5 100 000 vozů. V tomto článku představíme podrobně techniku tří pohonných jednotek

Základní motorizací je moderní benzínový tříválec 1,0 o výkonu 65 k, spolupracující s pětistupňovou manuální převodovkou. Pro zájemce o dynamičtější svezení je k dispozici přeplňovaný benzínový tříválec 1,0 o výkonu 90 k se šestistupňovou manuální převodovkou.


Třetí variantou je hybridní pohon (HEV), který kombinuje benzínový čtyřválec 1,6 ve spojení s propracovanou automatickou převodovkou (podporující různé režimy). Maximální systémový výkon v tomto případě činí 145 k. Součástí hybridního systému je 36kW elektromotor, vysokonapěťový startér / generátor energie a baterie o kapacitě 1,2 kWh na podporu spalovacího motoru včetně schopnosti rekuperovat brzdnou energii ve prospěch nižší spotřeby. Hybridní systém bude ve svém živlu především ve městě, kde se vůz může až 80 % času pohybovat v elektrickém režimu (EV).


K vyšší míře kontroly nad dynamikou a jízdním chováním zcela nového COLTu přispívá systém Multi-Sense, ovládaný přes rozhraní SDA a umožňující řidiči měnit jízdní režimy, reakce řízení a hnací soustavy podle momentálních potřeb a přání.

Více info z přiložených obrázků

Mitsubishi 17.1.2024

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar