Mitsubishi ASX a L200 v edici Geoseek
Automobilka Mitsubishi, která se těší pověsti schopného specialisty na vozy SUV, s chutí objevuje nové interpretace různých motivů, pokud možno nekonformně a kreativně – což je luxus, jaký si značka může dovolit jen díky své bezmála stoleté historii.
Díky tomuto odvážnému přístupu si může vyzkoušet všechny nuance kreativity, od uvedení prvního plug-in hybridního crossoveru Outlander PHEV s dvojicí elektromotorů až po příslib budoucího plně elektrického kompaktního SUV s reálným dojezdem 400 km (eX Concept).
Koncept „Capsule Collection“
A právě to je účelem řady GEOSEEK od MMC: s odkazem na principy kreativní spolupráce, dobře známé z módního průmyslu, tak vznikl koncept „Capsule Collection“ (limitovaná kolekce) v rámci běžné modelové řady Mitsubishi Motors. Vývojem zde však nejsou pověřeni nezávislí externí pracovníci – vše je dílem kreativních myslí omlazeného globálního týmu designérů MMC (Global Design Team).
Klíčový motiv edice GEOSEEK má v tomto případě vyjadřovat podstatu SUV (smělý zevnějšek, volnost, aktivní styl, funkčnost) prostřednictvím jedinečných barevných odstínů, dekorů a prvků výbavy, s cílem oslovit další zájemce z řad „městských dobrodruhů“.
Koncept „Capsule Collection“ od MMC se liší od speciálních akčních modelů (tj. změny ve výbavě + doplňkové dekory + úpravy cen) nebo pravidelně uváděných designových řad (tj. změny ve výbavě + doplňkové dekory + označení známého módního ateliéru) tím, že přináší strategickou přidanou hodnotu v podobě vlastního designu MMC s jedinečnými prvky, nabízenými v rámci limitované edice.
Koncept „Capsule Collection“ se na zkoušku představuje prostřednictvím dvou vývojových studií ASX a L200 – globálních bestsellerů od Mitsubishi Motors – avšak poté by se na základě reakcí veřejnosti mohl snadno rozšířit o další motivy, vozy atd.
Cílem první „Capsule Collection je skloubit tradiční robustní charakter SUV od Mitsubishi Motors s výrazným módním zevnějškem. S odkazem na svůj typický charakter SUV se poprvé představují ve středně šedém barevném odstínu, jenž stvrzuje přiměřenou robustnost a spolehlivost.
Oba modely vycházejí z robustního základu, který doplňují o outdoorové prvky dle nejnovějších trendů, a navíc jej okořeňují zářivě oranžovými akcenty, odrážejícími funkčnost jedinečné výbavy:
ASX
střešní nosiče, zadní střešní spoiler, zadní difuzor, dekory prahů karoserie, dekory kolem předních mlhových světel, dekory na blatnících a vnějších zpětných zrcátkách atd.
L200
kliky dveří kabiny, spoiler ve výklopné zádi, schůdky na zadním nárazníku, boční nášlapné prahy, dekory kolem předních mlhových světel, dekory na blatnících a vnějších zpětných zrcátkách atd.
Oba modely výčet završují pneumatikami s vysokou přilnavostí, obutými na černých litých kolech, zde opět s oranžovými akcenty na ráfcích.
Tentýž designový koncept se uplatnil i v interiéru, kde je v obou případech použita podobná barevná kombinace jasně oranžových akcentů a černé:
-reliéfní černé textilní čalounění s oranžovým lemováním, oranžové stehy na sedadlech a loketní opěrce mezi předními sedadly, oranžové provedení páky ruční brzdy a madel dveří, oranžové lemování černých koberečků, oranžové akcenty na panelech výplní dveří, u výdechů ventilace, ovladačů klimatizace atd.
Mitsubishi 9.3.2016
Koncept „Capsule Collection“
A právě to je účelem řady GEOSEEK od MMC: s odkazem na principy kreativní spolupráce, dobře známé z módního průmyslu, tak vznikl koncept „Capsule Collection“ (limitovaná kolekce) v rámci běžné modelové řady Mitsubishi Motors. Vývojem zde však nejsou pověřeni nezávislí externí pracovníci – vše je dílem kreativních myslí omlazeného globálního týmu designérů MMC (Global Design Team).
Klíčový motiv edice GEOSEEK má v tomto případě vyjadřovat podstatu SUV (smělý zevnějšek, volnost, aktivní styl, funkčnost) prostřednictvím jedinečných barevných odstínů, dekorů a prvků výbavy, s cílem oslovit další zájemce z řad „městských dobrodruhů“.
Koncept „Capsule Collection“ od MMC se liší od speciálních akčních modelů (tj. změny ve výbavě + doplňkové dekory + úpravy cen) nebo pravidelně uváděných designových řad (tj. změny ve výbavě + doplňkové dekory + označení známého módního ateliéru) tím, že přináší strategickou přidanou hodnotu v podobě vlastního designu MMC s jedinečnými prvky, nabízenými v rámci limitované edice.
Koncept „Capsule Collection“ se na zkoušku představuje prostřednictvím dvou vývojových studií ASX a L200 – globálních bestsellerů od Mitsubishi Motors – avšak poté by se na základě reakcí veřejnosti mohl snadno rozšířit o další motivy, vozy atd.
Cílem první „Capsule Collection je skloubit tradiční robustní charakter SUV od Mitsubishi Motors s výrazným módním zevnějškem. S odkazem na svůj typický charakter SUV se poprvé představují ve středně šedém barevném odstínu, jenž stvrzuje přiměřenou robustnost a spolehlivost.
Oba modely vycházejí z robustního základu, který doplňují o outdoorové prvky dle nejnovějších trendů, a navíc jej okořeňují zářivě oranžovými akcenty, odrážejícími funkčnost jedinečné výbavy:
ASX
střešní nosiče, zadní střešní spoiler, zadní difuzor, dekory prahů karoserie, dekory kolem předních mlhových světel, dekory na blatnících a vnějších zpětných zrcátkách atd.
L200
kliky dveří kabiny, spoiler ve výklopné zádi, schůdky na zadním nárazníku, boční nášlapné prahy, dekory kolem předních mlhových světel, dekory na blatnících a vnějších zpětných zrcátkách atd.
Oba modely výčet završují pneumatikami s vysokou přilnavostí, obutými na černých litých kolech, zde opět s oranžovými akcenty na ráfcích.
Tentýž designový koncept se uplatnil i v interiéru, kde je v obou případech použita podobná barevná kombinace jasně oranžových akcentů a černé:
-reliéfní černé textilní čalounění s oranžovým lemováním, oranžové stehy na sedadlech a loketní opěrce mezi předními sedadly, oranžové provedení páky ruční brzdy a madel dveří, oranžové lemování černých koberečků, oranžové akcenty na panelech výplní dveří, u výdechů ventilace, ovladačů klimatizace atd.
Mitsubishi 9.3.2016
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout