Mazda3 ve verzi i-stop a MPS
Společnost Mazda představí na autosalonu v Ženevě 2009 dva nové modely produktové řady Mazda3 (v Japonsku prodávané pod názvem Mazda Axela). Ve světové premiéře se představí Mazda3 i-stop a hot-hatch Mazda3 MPS.
Mazda3 MPS
Sportovní kompakt Mazda3 MPS, aneb nová verze GTI, posouvá design značky ještě dále a svými skvělými jízdními vlastnostmi jednoznačně reprezentuje filozofii Zoom-Zoom. Se zážehovým motorem MZR 2,3 DISI Turbo bude stavět na popularitě předchozí generace. Zážitek z jízdy se dostává na novou úroveň a to společně s emotivním designem a skvělým výkonem.
Yoshiyuki Maeda, produktový manager Mazdy3 říká: „Tyto dva modely přinášejí další přidanou hodnotu do nové modelové řady Mazdy3. Nové modely Mazda3 se výrazně posunuly vpřed v oblasti jízdních vlastností a environmentálních technologií a ukazují cestu k nové éře automobilismu.“
Mazda3 i-stop
Nový i-stop systém se představí v kombinaci se zážehovým motorem MZR 2,0 DISI (Direct Injection Spark Ignition). Spojení těchto dvou technologií Mazda, pomůže novému modelu dosáhnout úspory ve spotřebě paliva ca o 12 procent (v městském cyklu) ve srovnání se současným modelem. Nabídkou skvělých jízdních vlastností a špičkovou spotřebou paliva, představuje nová Mazda3 se systémem i-stop zcela nový typ eko-vozidla, který překoná očekávání zákazníků.
JL, 6.2.2009
Sportovní kompakt Mazda3 MPS, aneb nová verze GTI, posouvá design značky ještě dále a svými skvělými jízdními vlastnostmi jednoznačně reprezentuje filozofii Zoom-Zoom. Se zážehovým motorem MZR 2,3 DISI Turbo bude stavět na popularitě předchozí generace. Zážitek z jízdy se dostává na novou úroveň a to společně s emotivním designem a skvělým výkonem.
Yoshiyuki Maeda, produktový manager Mazdy3 říká: „Tyto dva modely přinášejí další přidanou hodnotu do nové modelové řady Mazdy3. Nové modely Mazda3 se výrazně posunuly vpřed v oblasti jízdních vlastností a environmentálních technologií a ukazují cestu k nové éře automobilismu.“
Mazda3 i-stop
Nový i-stop systém se představí v kombinaci se zážehovým motorem MZR 2,0 DISI (Direct Injection Spark Ignition). Spojení těchto dvou technologií Mazda, pomůže novému modelu dosáhnout úspory ve spotřebě paliva ca o 12 procent (v městském cyklu) ve srovnání se současným modelem. Nabídkou skvělých jízdních vlastností a špičkovou spotřebou paliva, představuje nová Mazda3 se systémem i-stop zcela nový typ eko-vozidla, který překoná očekávání zákazníků.
JL, 6.2.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











