Maserati Project24 jen pro závody
Maserati představuje Project24. Projekt (označený kódem projektu) limitované série supersportů - zahrnující pouze 62 automobilů - který na okruzích pozvedne neomezené výkony značky na novou úroveň adrenalinu.
Tento extrémní okruhový speciál přebírá vlastnosti vozu Maserati MC20, ale jeho technické specifikace jdou ještě dál: výkon nejnovějšího vidlicového šestiválce Nettuno je díky novým turbodmychadlům zvýšen na 740 k, vůz je vybaven zdokonaleným zavěšením kol, brzdovým systémem s karbon-keramickými kotouči, pneumatikami vyladěnými pro závodní okruhy a bezpečnostními prvky schválenými FIA.
Díky tomu, že je Maserati značkou, která je posedlá lehkostí, nepřesáhne finální hmotnost nového vozu Maserati 1250 kg. Dokonalá kombinace ohromujícího výkonu a lehkosti znamená, že poměr výkonu k hmotnosti tohoto úchvatného vozu je přibližně 1,69 kg/k.
Supersport Project24, navržený studiem Centro Stile Maserati, představuje úplně nový vzhled. Maserati tentokrát posouvá hranice až na samotný limit a nenechává se omezovat překážkami, se kterými se lze setkat u závodních vozů*. Výsledkem je něco dosud nevídaného, kombinace krásy a ryzích sportovních možností, která se okamžitě stane klasikou mezi sběratelskými vozy.
Maserati Project24 nese emblém exkluzivity a nabídne jedinečnou řadu služeb, včetně zkušeností týkajících se jízdy na okruzích a kompletní podpory výhradně pro majitele vozů Project24.
* Vozidlo není homologováno pro jízdu na veřejných komunikacích a je určeno výhradně pro uzavřené okruhy.
Maserati Project24 – Specifikace a technické vlastnosti
Vozidlo
• Dvousedadlový vůz nehomologovaný pro jízdu na veřejných komunikacích
• Design studia Maserati Centro Stile
• Šířka/výška (mm) 2020* x 1220*
• Suchá hmotnost: méně než 1250 Kg
Splňuje bezpečnostní požadavky pro závody FIA
• Palivová nádrž FT3 s objemem 120 l s homologací FIA
• Hasicí přístroj podle specifikací FIA
• Ochranná klec proti převrácení s homologací FIA
Motor
• Motor Maserati Nettuno
• V6 90° s dvojitým přeplňováním turbodmychadlem
• 3000 cm3
• 740 k
• Dvojité zapalování Maserati Twin Combustion (MTC) Twin Spark s dvojitým řízením spalování TJI
• Suchá skříň
Pohon/převodovka
• 2WD 6-rychlostní závodní sekvenční převodovka s pádlovými voliči
• Závodní spojka a samosvorný mechanický diferenciál s omezeným prokluzem
Karosérie
• Kompletně nová karbonová karosérie se specifickými součástmi z nezalakovaného karbonu
• Vynikající aerodynamika
• Vícestupňově stavitelné přední a zadní křídlo
• Vysoký přítlak
• Čelní LED světla
• Světla do deště schválená FIA
• Čelní a boční okna z lexanu
Podvozek
• Ultra-lehká skořepinová konstrukce z uhlíkových vláken
• 3/4 zabudované vzduchové zvedáky
Brzdy
• Závodní brzdové třmeny
• Větrané závodní brzdové kotouče Brembo CCMR
• Speciální chlazení brzd
Ráfky
• Speciální 18” kované hliníkové ráfky
• Centrální systém upevnění kol
• Závodní pneumatiky bez vzorku
Zavěšení kol
• Dvojitá trojúhelníková ramena se semivirtuálně řízenou nápravou
• Stavitelné závodní tlumiče
• Stavitelné přední a zadní příčné stabilizátory
Interiér
• Závodní sedadla (sedadlo spolujezdce volitelné)
• Stavitelná závodní sada pedálů
• Stavitelný sloupek řízení
• Závodní 6-bodový bezpečnostní pás
• Multifunkční volant z uhlíkových vláken
• Volant se zabudovaným displejem
• Displej zpětné kamery (volitelný)
• Záznam telemetrie (volitelný)
• Palubní videokamera se záznamem (volitelná)
• Palubní deska a systém sběru dat
• Displej optimalizace jízdních vlastností (volitelný)
• Klimatizace
• Systém monitorování tlaku v pneumatikách (volitelný)
• Stavitelný závodní systém ABS a kontroly trakce
* Může dojít ke změně s ohledem na vývoj vozidla.
Maserati 26.7.2022
Díky tomu, že je Maserati značkou, která je posedlá lehkostí, nepřesáhne finální hmotnost nového vozu Maserati 1250 kg. Dokonalá kombinace ohromujícího výkonu a lehkosti znamená, že poměr výkonu k hmotnosti tohoto úchvatného vozu je přibližně 1,69 kg/k.
Supersport Project24, navržený studiem Centro Stile Maserati, představuje úplně nový vzhled. Maserati tentokrát posouvá hranice až na samotný limit a nenechává se omezovat překážkami, se kterými se lze setkat u závodních vozů*. Výsledkem je něco dosud nevídaného, kombinace krásy a ryzích sportovních možností, která se okamžitě stane klasikou mezi sběratelskými vozy.
Maserati Project24 nese emblém exkluzivity a nabídne jedinečnou řadu služeb, včetně zkušeností týkajících se jízdy na okruzích a kompletní podpory výhradně pro majitele vozů Project24.
* Vozidlo není homologováno pro jízdu na veřejných komunikacích a je určeno výhradně pro uzavřené okruhy.
Maserati Project24 – Specifikace a technické vlastnosti
Vozidlo
• Dvousedadlový vůz nehomologovaný pro jízdu na veřejných komunikacích
• Design studia Maserati Centro Stile
• Šířka/výška (mm) 2020* x 1220*
• Suchá hmotnost: méně než 1250 Kg
Splňuje bezpečnostní požadavky pro závody FIA
• Palivová nádrž FT3 s objemem 120 l s homologací FIA
• Hasicí přístroj podle specifikací FIA
• Ochranná klec proti převrácení s homologací FIA
Motor
• Motor Maserati Nettuno
• V6 90° s dvojitým přeplňováním turbodmychadlem
• 3000 cm3
• 740 k
• Dvojité zapalování Maserati Twin Combustion (MTC) Twin Spark s dvojitým řízením spalování TJI
• Suchá skříň
Pohon/převodovka
• 2WD 6-rychlostní závodní sekvenční převodovka s pádlovými voliči
• Závodní spojka a samosvorný mechanický diferenciál s omezeným prokluzem
Karosérie
• Kompletně nová karbonová karosérie se specifickými součástmi z nezalakovaného karbonu
• Vynikající aerodynamika
• Vícestupňově stavitelné přední a zadní křídlo
• Vysoký přítlak
• Čelní LED světla
• Světla do deště schválená FIA
• Čelní a boční okna z lexanu
Podvozek
• Ultra-lehká skořepinová konstrukce z uhlíkových vláken
• 3/4 zabudované vzduchové zvedáky
Brzdy
• Závodní brzdové třmeny
• Větrané závodní brzdové kotouče Brembo CCMR
• Speciální chlazení brzd
Ráfky
• Speciální 18” kované hliníkové ráfky
• Centrální systém upevnění kol
• Závodní pneumatiky bez vzorku
Zavěšení kol
• Dvojitá trojúhelníková ramena se semivirtuálně řízenou nápravou
• Stavitelné závodní tlumiče
• Stavitelné přední a zadní příčné stabilizátory
Interiér
• Závodní sedadla (sedadlo spolujezdce volitelné)
• Stavitelná závodní sada pedálů
• Stavitelný sloupek řízení
• Závodní 6-bodový bezpečnostní pás
• Multifunkční volant z uhlíkových vláken
• Volant se zabudovaným displejem
• Displej zpětné kamery (volitelný)
• Záznam telemetrie (volitelný)
• Palubní videokamera se záznamem (volitelná)
• Palubní deska a systém sběru dat
• Displej optimalizace jízdních vlastností (volitelný)
• Klimatizace
• Systém monitorování tlaku v pneumatikách (volitelný)
• Stavitelný závodní systém ABS a kontroly trakce
* Může dojít ke změně s ohledem na vývoj vozidla.
Maserati 26.7.2022
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout