Lotus Michl může jezdit po silnici
Společnost Michl Motorsport představila na konci závodní sezóny, v níž Dan Michl s vozem vlastní konstrukce Lotus Michl získal třetí místo v Evropském poháru v závodech do vrchu, stejný vůz v silniční verzi.
Červený Lotus Michl pro běžný provoz se od černé závodní verze liší především kokpitem, v němž zůstala sériová sedadla, dveře a odnímatelná střecha. Pracoviště řidiče je ovšem kompletně přepracováno a podobá se závodnímu autu. Stejná je také karoserie, která ve spolupráci Michl Motorsport s designérem Milanem Klejchem. V silniční verzi Lotusu Michl je zatím také zážehový dvoulitrový motor Škoda Octavia Kit Car v úpravě MM o výkonu 213 kW při 8500 otáčkách za minutu. Základem je skelet Lotusu Elise slepený z hliníkových profilů. Prostorový rám je z ocelových vysokopevnostních trubek a celý automobil váží 700 kg.
Zájemci si však pravděpodobně budou moci vybrat z více verzí pohonných jednotek o různém objemu. Kvality a chování vozu na trati či silnici nebyly ověřeny pouze v úspěšné sezóně závodů do vrchu, ale také na okruzích. Dan Michl s tímto automobilem zvítězil v obou závodech okruhového šampionátu, kterých se ve druhé polovině sezóny zúčastnil.
PL, 20.12.2007
Zájemci si však pravděpodobně budou moci vybrat z více verzí pohonných jednotek o různém objemu. Kvality a chování vozu na trati či silnici nebyly ověřeny pouze v úspěšné sezóně závodů do vrchu, ale také na okruzích. Dan Michl s tímto automobilem zvítězil v obou závodech okruhového šampionátu, kterých se ve druhé polovině sezóny zúčastnil.
PL, 20.12.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout