Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Lexus - světové premiéry pro Paříž

Nový model Lexus IS 250 C bude mít světovou premiéru na nadcházejícím autosalonu v Paříži. Po pozitivních ohlasech na sportovní model IS F se tak modelová řada IS rozšiřuje o třetí modelový derivát. Pozornost si zaslouží také LF-Xh, koncept hybridního SUV a další novinky.

Koncept LF-Xh

Nový koncept Lexus LF-Xh s hybridním pohonem debutoval na mezinárodní výstavě uměleckého a průmyslového designu – Milan Design Week v roce 2008 v galerii Museo della Permanente, kde prezentoval zejména firemní designovou filosofii L-finesse. Představuje estetickou karoserii, elegantní a uživatelsky intuitivní interiér. Všechna kola pohání hybridní systém Lexus Hybrid Drive tvořený benzinovým vidlicovým šestiválcem a výkonným elektromotorem. Vůz je kombinací pokročilé ekologické technologie, výborných jízdních vlastností, téměř tichého provozu, nízké spotřeby paliva a nízkých emisí, což odráží budoucí generaci automobilů Lexus.


Inovace modelové řady IS

Obnovený styling interiéru i exteriéru reprezentuje další vývoj unikátní designérské filosofie L-finesse vozů Lexus. Úpravy zavěšení, řízení, převodovek a technologie řazení páčkami na volantu nabízejí znatelná zlepšení jízdní dynamiky modelu IS. Dokonalejší aerodynamika a vylepšení převodovek snížily emise CO2 u modelu IS 220d o 3 % a u modelů IS 220d vybavených paketem Sport až o 8 procent. Zařazením stabilizačního systému VDIM (integrované řízení dynamiky vozidla) do standardního vybavení vozů v celé modelové řadě IS posiluje Lexus závazek ke všem aspektům zvyšování bezpečnosti cestujících.


LS 460 AWD

Dva roky po uvedení čtvrté generace modelu LS 460, na evropský trh jsou jeho vynikající výkony a průkopnický systém aktivní bezpečnosti posíleny systémem 4x4. Stálý pohon všech kol je konfigurací tří diferenciálů, včetně vysoce kompaktního mezinápravového diferenciálu s omezenou svorností (LSD) typu C Torsen®, který rozděluje hnací síly mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60. Citlivé rozdělování točivého momentu, které je neustále kontrolováno a optimalizováno vzhledem k jízdním podmínkám, se může lišit v poměru od 50:50 do 30:70 ve prospěch zadní nápravy. Systém pohonu všech kol tak dále zvyšuje přilnavost, trakci a stabilitu při akceleraci v zatáčkách a řadí LS 460 AWD na špičku ve své třídě.


JL, 12.9.2008

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar