Lexus LF-Gh zatím jako vývojová studie
Koncept Lexus LF-Gh s hybridním pohonem, který se představil na autosalonu v New Yorku, má ambice přepsat definici prémiového sedanu vyšší střední třídy. Design naznačuje jakým směrem se budou ubírat změny v oblasti výkonu, spotřeby paliva, bezpečnosti a životního prostředí u prémiových luxusních vozů.
Nápadný design s výrazným prosklením nijak neubírá na množství funkčních výhod pro pasažéry, jako jsou velkorysý vnitřní prostor, dostatečný zavazadlový prostor a skvělý výhled z vozu. LED osvětlení umocňuje dojem z množství a kvality nových materiálů, elektroniky a dynamických systémů, díky kterým se koncept může pyšnit ojedinělým výkonem, výbornou ovladatelností a jedinečnými bezpečnostními prvky.
Při čelním pohledu zaujme výrazná vřetenovitá maska chladiče, podtrhující odhodlaný vzhled čelních partií, pomáhá chlazení motoru i brzd a je nezbytnou součástí pro dosažení vynikajících aerodynamických vlastností.
Každý detail konceptu v sobě spojuje dokonalou funkčnost a výjimečný vzhled. Například vzduch proudí pod kapotu předními nasávacími otvory, vedle kterých jsou umístěny vertikální mlhovky LED, a odchází nenápadnými zadními výdechy. Na první pohled je patrná snaha o minimalizaci tradičních komponentů, jako jsou např. postranní zrcátka a kliky dveří.
Dynamické přední blatníky evokují pohyb a zvýrazňují nízké těžiště vozu. Vyvýšená kapota pak jasně dává tušit výkonový potenciál. Zadní část zdobí robustní víko zavazadlového prostoru. Návrháři využili širší stavbu vozu a doplnili design konceptu unikátním tvarem koncových LED světel zasahujících do boků karoserie. Svérázné a designersky náročné svítilny se ukrývají za celočervenými kryty.
Za tmavými skly se ukrývá nový interiér, který je předobrazem budoucnosti interiérů Lexus. Každý detail v prostoru pro cestující prošel důkladným a pečlivým přepracováním, s cílem učinit interiér maximálně příjemný a pohodlný.
Prostor pro řidiče vyniká přehlednou a intuitivně ovladatelnou přístrojovou deskou. Analogové hodiny s trojrozměrným ciferníkem, umístěné uprostřed přístrojové desky, si nezadají se současnými hodinkami exkluzivních značek.
Modré znaky Lexus Hybrid Drive s LED podsvícením umístěné v masce chladiče a ve víku zavazadlového prostoru jsou signálem úsporného a přitom výkonného vozu. Už na pohled je jasné, že hybridní koncept je s maximálním důrazem navržen tak, aby vyhovoval výjimečně přísným emisním požadavkům budoucnosti.
JL, 18.4.2011
Při čelním pohledu zaujme výrazná vřetenovitá maska chladiče, podtrhující odhodlaný vzhled čelních partií, pomáhá chlazení motoru i brzd a je nezbytnou součástí pro dosažení vynikajících aerodynamických vlastností.
Každý detail konceptu v sobě spojuje dokonalou funkčnost a výjimečný vzhled. Například vzduch proudí pod kapotu předními nasávacími otvory, vedle kterých jsou umístěny vertikální mlhovky LED, a odchází nenápadnými zadními výdechy. Na první pohled je patrná snaha o minimalizaci tradičních komponentů, jako jsou např. postranní zrcátka a kliky dveří.
Dynamické přední blatníky evokují pohyb a zvýrazňují nízké těžiště vozu. Vyvýšená kapota pak jasně dává tušit výkonový potenciál. Zadní část zdobí robustní víko zavazadlového prostoru. Návrháři využili širší stavbu vozu a doplnili design konceptu unikátním tvarem koncových LED světel zasahujících do boků karoserie. Svérázné a designersky náročné svítilny se ukrývají za celočervenými kryty.
Za tmavými skly se ukrývá nový interiér, který je předobrazem budoucnosti interiérů Lexus. Každý detail v prostoru pro cestující prošel důkladným a pečlivým přepracováním, s cílem učinit interiér maximálně příjemný a pohodlný.
Prostor pro řidiče vyniká přehlednou a intuitivně ovladatelnou přístrojovou deskou. Analogové hodiny s trojrozměrným ciferníkem, umístěné uprostřed přístrojové desky, si nezadají se současnými hodinkami exkluzivních značek.
Modré znaky Lexus Hybrid Drive s LED podsvícením umístěné v masce chladiče a ve víku zavazadlového prostoru jsou signálem úsporného a přitom výkonného vozu. Už na pohled je jasné, že hybridní koncept je s maximálním důrazem navržen tak, aby vyhovoval výjimečně přísným emisním požadavkům budoucnosti.
JL, 18.4.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











