Kia cee´d slaví světovou premiéru
Na Ženevském autosalonu slaví světovou premiéru Kia cee’d, ale k vidění jsou i zajímavé další automobily, např. elektromobil Kia Ray EV nebo koncept Track’ster. Premiéry pokrývají široké spektrum segmentů a zdůrazňují rozmanitost současné a budoucí produktové řady.
Kia cee´d druhé generace je přelomovým automobilem s vylepšeným designem, vyšší úrovní kvality a progresivnějším poháněcím ústrojím. Nový cee’d v provedení hatchback - navržený, zkonstruovaný a vyráběný v Evropě
- je sofistikovanější, hospodárnější a kultivovanější než jeho předchůdce. S délkou 4,3 metru je delší, nižší a uhlazenější karoserii než původní model. Aerodynamická silueta získala optimální tvar během rozsáhlého testování v nejmodernějším aerodynamickém tunelu Kia.
V České republice bude cee’d k dispozici se dvěma zážehovými (1.4 MPI, 1.6 GDI) a dvěma vznětovými (1.4 WGT, 1.6 VGT) motory s rozpětím výkonů od 66 kW (90 k) do 99 kW (135 k). Modernizace motorů přinesla snížení spotřeby paliva v průměru o 4 procenta napříč modelovou řadou. Nejhospodárnější volbou je turbodiesel o výkonu 94 kW (128 k) s paketem Kia EcoDynamics, která v tomto případě činí pouhých 3,7 l/100 km.
Na vrcholu nabídky zážehových motorů stojí motor Gamma GDI 1.6 litru s nejmodernější technikou přímého vstřikování benzinu, která maximalizuje výkon (99 kW / 135 k) a točivý moment (165 N.m). S motorem 1.6 GDI může být spojena nová dvouspojková převodovka DCT, která zajišťuje hladké řazení a k výraznému snížení spotřeby paliva i emisí CO2.
Společně s hatchbackem byla představena i verze kombi. Detailní informace ale budou zveřejněny před zahájením prodeje v průběhu roku.
JL, 12.3.2012
- je sofistikovanější, hospodárnější a kultivovanější než jeho předchůdce. S délkou 4,3 metru je delší, nižší a uhlazenější karoserii než původní model. Aerodynamická silueta získala optimální tvar během rozsáhlého testování v nejmodernějším aerodynamickém tunelu Kia.
V České republice bude cee’d k dispozici se dvěma zážehovými (1.4 MPI, 1.6 GDI) a dvěma vznětovými (1.4 WGT, 1.6 VGT) motory s rozpětím výkonů od 66 kW (90 k) do 99 kW (135 k). Modernizace motorů přinesla snížení spotřeby paliva v průměru o 4 procenta napříč modelovou řadou. Nejhospodárnější volbou je turbodiesel o výkonu 94 kW (128 k) s paketem Kia EcoDynamics, která v tomto případě činí pouhých 3,7 l/100 km.
Na vrcholu nabídky zážehových motorů stojí motor Gamma GDI 1.6 litru s nejmodernější technikou přímého vstřikování benzinu, která maximalizuje výkon (99 kW / 135 k) a točivý moment (165 N.m). S motorem 1.6 GDI může být spojena nová dvouspojková převodovka DCT, která zajišťuje hladké řazení a k výraznému snížení spotřeby paliva i emisí CO2.
Společně s hatchbackem byla představena i verze kombi. Detailní informace ale budou zveřejněny před zahájením prodeje v průběhu roku.
JL, 12.3.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout












