Kia Picanto s vysoce účinnými motory
Nová generace modelu Picanto, kterou Kia uvede na trh v průběhu tohoto roku, nabídne zákazníkům v A segmentu spolu s novými motory nejen značně sníženou produkci emisí CO2, ale především výraznou úsporu paliva.
Poprvé se nové Picanto představí v březnu na mezinárodním autosalonu v Ženevě a oproti stávajícímu modelu bude delší a s prodlouženým rozvorem. Díky tomu nabídne cestujícím více komfortu a slibuje rovněž o 27 % větší zavazadlový prostor.
V Evropě budou moci zákazníci poprvé volit mezi tří a pětidveřovou variantou karoserie. Co se nabídky motorizací týče, i zde bude možno vybírat. K dispozici budou tři nové účinné motory. Dva zážehové typu Kappa – tříválec 1.0 s výkonem 69 k a čtyřválec 1.2 nabízející maximální výkon 85 k. V závislosti na jednotlivých trzích bude nabídku motorů doplňovat zážehový 1.0 (82 k) umožňující spalování jak benzínu, tak LPG. Točivý moment nabízených motorů leží v rozmezí 94 a 121 Nm.
Nové motory se vyznačují vysokou účinností, přičemž se chovají velmi ekologicky zcela v souladu se současnými trendy. Průměrná spotřeba paliva klesne v případě benzínového 1.0 na 4,2 l/100 km. Se start-stop systémem ISG, nabízený na přání ke všem motorům, se pak sníží produkce CO2 až na 95 g/km.
Standardně jsou všechny motorizace dodávány s pětistupňovou manuální převodovkou, motor 1.2 lze kombinovat i se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou.
V Evropě budou moci zákazníci poprvé volit mezi tří a pětidveřovou variantou karoserie. Co se nabídky motorizací týče, i zde bude možno vybírat. K dispozici budou tři nové účinné motory. Dva zážehové typu Kappa – tříválec 1.0 s výkonem 69 k a čtyřválec 1.2 nabízející maximální výkon 85 k. V závislosti na jednotlivých trzích bude nabídku motorů doplňovat zážehový 1.0 (82 k) umožňující spalování jak benzínu, tak LPG. Točivý moment nabízených motorů leží v rozmezí 94 a 121 Nm.
Nové motory se vyznačují vysokou účinností, přičemž se chovají velmi ekologicky zcela v souladu se současnými trendy. Průměrná spotřeba paliva klesne v případě benzínového 1.0 na 4,2 l/100 km. Se start-stop systémem ISG, nabízený na přání ke všem motorům, se pak sníží produkce CO2 až na 95 g/km.
Standardně jsou všechny motorizace dodávány s pětistupňovou manuální převodovkou, motor 1.2 lze kombinovat i se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout