Kia Picanto - po faceliftu vyzrálejší
Kompletně přepracovaná nová Kia Picanto díky svému vynikajícímu stylingu působí nyní vyzrálejším dojmem. V porovnání s předchozí generací narostlo do délky a má také delší rozvor. Poprvé je možné vybírat ze tří- a pětidveřové karoserie.
Přední část s výrazně nižší maskou chladiče a zúženou mřížkou dodává vozu sportovní a nápadný výraz. Při pohledu zezadu vypadá Picanto s velkým zadním oknem lemovaným unikátní grafikou zadních svítilen elegantně a moderně. Třídveřová verze má ještě sportovnější charakter. Kontrastní prvky vsazené do zadního nárazníku budí dojem širšího a stabilnějšího auta.
I když je 3,6 metru dlouhé Picanto stylovější, nadále zůstává praktickým vozem. Celková délka narostla o 60 mm a rozvor o 15 mm. Zavazadlový prostor s objemem rovných 200 litrů se zvětšil o 27 %.
Z výbavy, kterou bude mít Picanto standardně v nejvyšších výbavách nebo na přání u nižších výbav uveďme např. čelní okno s UV filtrem, samočinnou klimatizaci, elektrické sklápění vnějších zpětných zrcátek, úložné prostory v sedadle spolujezdce a v podlaze. Za zmínku stojí bezklíčkové odemykání a startování vozu tlačítkem start/stop, aktivní opěrky hlavy, kolenní airbag řidiče, vyhřívaný věnec volantu, parkovací senzory vzadu a stop/start systém ISG, který dále snižuje spotřebu paliva.
Picanto bude v Evropě vybaveno efektivními motory Kappa, díky kterým se spotřeba paliva snížila až na 4,1 l/100 km, za předpokladu použití start-stop systému ISG.
Vrcholem nabídky je čtyřválec o objemu 1248 cm3 s výkonem 85 k a točivým momentem 121 Nm. Dále budou zákazníkům nabízeny dva tříválce o objemu 998 cm3 s možností spalování pouze benzinu nebo LPG a benzinu. První varianta produkuje výkon 69 k a točivý moment 95 Nm, pohonná jednotka Bi-fuel disponuje výkonem 82 k a točivým momentem 94 Nm.
Pro všechny motorizace bude dodávána pětistupňová přímo řazená převodovka, čtyřstupňový automat bude možno objednat na přání k motoru o objemu 1,25 l s výkonem 85 k.
Dostupná bezpečností výbava obsahuje až devět airbagů (včetně nového kolenního airbagu řidiče), elektronickou kontrolu stability, asistent pro rozjezd do kopce a aktivní hlavové opěrky předních sedadel zabraňující hypertenzi krční páteře při nárazu zezadu.
JL, 14.3.2011
I když je 3,6 metru dlouhé Picanto stylovější, nadále zůstává praktickým vozem. Celková délka narostla o 60 mm a rozvor o 15 mm. Zavazadlový prostor s objemem rovných 200 litrů se zvětšil o 27 %.
Z výbavy, kterou bude mít Picanto standardně v nejvyšších výbavách nebo na přání u nižších výbav uveďme např. čelní okno s UV filtrem, samočinnou klimatizaci, elektrické sklápění vnějších zpětných zrcátek, úložné prostory v sedadle spolujezdce a v podlaze. Za zmínku stojí bezklíčkové odemykání a startování vozu tlačítkem start/stop, aktivní opěrky hlavy, kolenní airbag řidiče, vyhřívaný věnec volantu, parkovací senzory vzadu a stop/start systém ISG, který dále snižuje spotřebu paliva.
Picanto bude v Evropě vybaveno efektivními motory Kappa, díky kterým se spotřeba paliva snížila až na 4,1 l/100 km, za předpokladu použití start-stop systému ISG.
Vrcholem nabídky je čtyřválec o objemu 1248 cm3 s výkonem 85 k a točivým momentem 121 Nm. Dále budou zákazníkům nabízeny dva tříválce o objemu 998 cm3 s možností spalování pouze benzinu nebo LPG a benzinu. První varianta produkuje výkon 69 k a točivý moment 95 Nm, pohonná jednotka Bi-fuel disponuje výkonem 82 k a točivým momentem 94 Nm.
Pro všechny motorizace bude dodávána pětistupňová přímo řazená převodovka, čtyřstupňový automat bude možno objednat na přání k motoru o objemu 1,25 l s výkonem 85 k.
Dostupná bezpečností výbava obsahuje až devět airbagů (včetně nového kolenního airbagu řidiče), elektronickou kontrolu stability, asistent pro rozjezd do kopce a aktivní hlavové opěrky předních sedadel zabraňující hypertenzi krční páteře při nárazu zezadu.
JL, 14.3.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













