Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů

Společnost Isuzu Trucks Czech Republic, s. r. o. připravila pro komunální a stavební sektor speciální akční model řady N75 vybavený nosičem kontejnerů CTS 5038. Vozidlo je postaveno na nejtěžší variantě podvozku řady N o celkové hmotnosti 7500 kg s rozvorem náprav 3365 mm.

Jednoramenný kloubový nosič kontejnerů pochází od firmy CTS Okřínek a je určen pro nakládání, odkládání, překládání (na přívěs) a vyklápění kontejnerů. Nástavba o hmotnosti jen 560 kg (včetně náplní) dovoluje sklápění v úhlu až 46˚ a je ovládaná elektrickým ovladačem na kabelu z kabiny. Akční model lze objednat včetně vanového kontejneru, případně bez něj. Vanový kontejner má objem 3 m³ a vnitřní rozměry 3650 x 1920 x 400 mm. Disponuje dvoudílnými zadními vraty, otevíranými kolem svislých čepů. Vlastní hmotnost kontejneru činí 500 kg. Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů CTS 5038 má užitečnou hmotnost 3520 kg (včetně kontejneru), respektive 4020 kg bez vanového kontejneru.
K pohonu je určen vznětový přeplňovaný čtyřválec o objemu 5193 cm³, který dosahuje výkonu 140 kW (190 k) při 2600/min a točivého momentu 513 Nm při 1600 až 2600/min. Vysokou technickou úroveň dokazuje přímé vysokotlaké vstřikování paliva technologií common rail s tlakem 1600 bar, čtyřventilový rozvod OHC nebo turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladičem stlačeného vzduchu. Tato pohonná jednotka plní emisní normy Euro 5 EEV prostřednictvím recirkulace výfukových plynů, filtru pevných částic DPD s oxidačním katalyzátorem, tedy bez použití AdBlue.
Akční model je ve verzi s kontejnerem nabízen za 1 158 630 Kč bez DPH, bez kontejneru 1 133 130 Kč bez DPH. Na vozidlo se vztahuje standardní tříletá záruka bez omezení počtu kilometrů, na nástavbu je poskytovaná kompletní záruka v trvání 12 měsíců a dalších 12 měsíců na nosné části nástavby


Nákladní automobily Isuzu řady N
Isuzu řady N je nabízeno ve třech variantách celkové hmotnosti

N35 – 3,5 tuny
N62 – 6,2 tuny
N75- 7,5 tuny celkové hmotnosti

Verze N35.150 je nabízená ve dvou rozvorech náprav 2800 a 3395 mm s karosovatelnou délkou 4180 a 5070 mm. Typ N62.150 je k dispozici v rozvorech 3395 a 3845 mm s karosovatelnou délkou 5070 a 5740 mm. Nejtěžší verze N75.150 je nabízena se třemi rozvory 3365, 3815 a 4475 mm a karosovatelnými délkami 5020, 5700 a 6690 mm. Klasická koncepce podvozku s odpružením tuhých náprav listovými pružinami je schopna vyhovět velmi širokému spektru aplikací. Rozsah využití dále rozšiřují možnosti objednání spací nástavby či prodloužené šestimístné kabiny.
Verze N35 a N62 pohání vznětový čtyřválec Isuzu D-Core se čtyřventilovým rozvodem DOHC, přímým vstřikem paliva s tlakem 1800 bar, turbodmychadlem s variabilní geometrií a mezichladičem stlačeného vzduchu a emisní normou Euro 5 EEV dosahovanou pomocí filtru pevných částic a oxidačního katalyzátoru bez použití AdBlue.
Výkon třílitrového agregátu činí 110 kW (150 k) při 2800/min, točivý moment pak dosahuje 375 Nm při 1600 až 2800/min. Verze N75 využívá čtyřválec obdobné charakteristiky. Rozdíl spočívá v objemu 5,2 l, čtyřventilovém rozvodu OHC a nižším vstřikovacím tlaku 1600 bar. Výkonové parametry zde dosahují 140 kW (190 k) při 2600/min a 513 Nm při 1600 až 2600/min.
Nejlehčí varianta řady N je kombinována s manuální plně synchronizovanou pětistupňovou převodovkou s rozsahem 5,315 až 0,721 při stálém převodu 4,1. Obě těžší verze pak nabízejí převodovku šestistupňovou. Ve všech případech lze objednat robotizovanou převodovku Neestronic2 s elektromagnetickým řazením a hydrodynamickou spojkou, umožňující i sekvenční volbu převodových stupňů. Výkonná brzdová dvouokruhová hydraulická soustava je ve všech případech doplněná o ABS, ASR a elektronické rozdělování brzdné síly EBD. Na obou nápravách jsou použité ventilované kotoučové brzdy, verze N75 pak využívá na zadní nápravě brzdy bubnové. Nápravy jsou odpružené listovými pružinami s kapalinovými tlumiči a příčnými stabilizátory.
Sklopná budka nabízí mechanicky odpružené sedadlo řidiče a dvojsedadlo pro spolujezdce, výškově i osově nastavitelný sloupek volantu, dále rádio s MP3 přehrávačem a Bluetooth, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, vyhřívaná zrcátka, dvojici airbagů, trojici tříbodových bezpečnostních pásů (krajní výškově nastavitelné), mlhovky či imobilizér. Modely N62 a N75 jsou navíc vybaveny multimediálním systémem s couvací kamerou.

JL, 1.6.2011

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar