Infiniti G37 Cabrio vypadá dobře nahoře „s“ i „bez“
Nejnovější ztvárnění G37 Cabrio kombinuje krásný styl, vzrušující výkon a třídílnou pevnou sklápěcí střechu, která vypadá dobře nahoře i stažená dole, což je mezi vozy coupé cabriolet neobvyklým prvkem.
Model G37 Cabrio nabízí od A-sloupku nový design v porovnání s G37 Coupé. Má výrazně posílenou strukturu, širší rozchod kol vzadu, modifikované zadní zavěšení kol a speciálně upravený interiér zaměřený na zadní zástěnu a hlavové audio reproduktory, větrný štít a kontrolu klimatizace na předních sedadlech.
Vůz pohání benzinový vidlicový šestiválec 3.7 se systémem VVEL (Variable Valve Event and Lift) a výkonu 320 k. Systém VVEL kombinuje hydraulicky ovládané časování ventilů a elektronicky ovládaný proměnlivý zdvih sacích ventilů, napomáhajíce zdokonalit nejen výkon, ale také emise a spotřebu paliva v porovnání se systémem bez VVEL.
Zákazník si může zvolit elektronicky řízenou sedmistupňovou automatickou převodovkou s manuálním modem, s režimem podřazování, s režimem sportovní jízdy (DS) a adaptabilním režimem řazení (ASC), pro rychlejší řazení při sportovním stylu jízdy a hořčíkovými páčkami pod volantem. K dispozic je také šestistupňová manuální převodovka.
Citlivě reagující řízení a jízdní výkon podporuje jeho pokroková FM (Front Mid-ship) platforma, optimalizující rozložení hmotnosti mezi přední a zadní část vozu. Tvoří pevný a stabilní základ pro nezávislé zavěšení všech kol. Vpředu je dvojité lichoběžníkové zavěšení s jedním čepem spodního ramena a prodlouženým horním ramenem. Vzadu je víceprvkový závěs s odděleným uložením pružin a tlumičů.
Nechybí systém jízdní stability VDC s možností vypnutí systému kontroly trakce (TCS). Brzdový systém tvoří čtyři ventilované brzdové kotouče se čtyřkanálovým a čtyřsenzorovým ABS s rozdělováním brzdného tlaku EBD a brzdovým asistentem. Vpředu a vzadu jsou ventilované brzdové kotouče 14”, resp. 13,8” a hliníkové čtyřpístkové/dvoupístkové brzdové třmeny.
Inteligentní tempomat ICC s brzdným asistentem, udržující konstantní vzdálenost od vozu před vámi, bude volitelný. Rozeznává situace náhlého brzdění pomocí laserových senzorů, které vyhodnotí vzdálenost a relativní rychlost vozu před vámi ve stejném pruhu a připraví systém brzdového asistenta dříve než řidič sešlápne brzdový pedál.
Pětipaprsková 18” hliníková kola s pneumatikami P225/50VR18 vpředu a P245/45R18 vzadu jsou standardní, zatímco 19” hliníková kola s pneumatikami (P225/45WR19 přední a P245/40WR19 zadní) na přání.
V zadních sedadlech jsou zakomponovány opěrky hlavy s výsuvnými ochrannými rámy. Interiér nabízí kožené čalounění sedadel, audio systém Bose® open air, který dynamicky vyrovnává zvuk na základě vnějšího hluku, pozice střechy a rychlosti vozu. Dále adaptivní systém dvouzónové kontroly klimatizaci, upravující rychlost větráku v závislosti na pozici střechy a rychlosti vozu. K dispozici je také kontrola klimatizace pro sedadla, umožňující vyhřívání i chlazení. Do výbavy opatří také zadní parkovací kamera.
G37 Cabrio nezapře siluetu kupé, ale s otevřenou třídílnou sklápěcí střechou umožňuje použití kratšího zadního převisu a nižšího víka zavazadlového prostoru. V porovnání s kupé je širší o 28 mm, má širší rozchod kol vzadu a modifikované zavěšení zadní nápravy. Automatické otevření/zavření střechy trvá ca 30 sekund.
Kokpit orientovaný na řidiče s elektroluminiscentními budíky s bílým a fialovým podsvícením, integrovaným multifunkčním palubním počítačem a analogovými hodinami. Ryzí hořčíkové páčky jsou standardní ve spojení se sedmistupňovou automatickou převodovkou.
Vyhřívané sedadlo řidiče a spolujezdce jsou nastavitelná v osmi směrech, kontrola klimatizace u sedadel (s funkcí topení a chlazení) je volitelnou výbavou. Elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí usnadňují přístup na druhou řadu sedadel. Zadní větrný štít redukuje turbulence při stažené střeše.
Dlouhý seznam prvků výbavy zahrnuje inteligentní kartu s tlačítkem zapalování a adaptivní dvouzónovou kontrolou klimatizace, která umožňuje dosáhnout optimálního komfortu ať už se staženou nebo nataženou střechou.
Vůz pohání benzinový vidlicový šestiválec 3.7 se systémem VVEL (Variable Valve Event and Lift) a výkonu 320 k. Systém VVEL kombinuje hydraulicky ovládané časování ventilů a elektronicky ovládaný proměnlivý zdvih sacích ventilů, napomáhajíce zdokonalit nejen výkon, ale také emise a spotřebu paliva v porovnání se systémem bez VVEL.
Zákazník si může zvolit elektronicky řízenou sedmistupňovou automatickou převodovkou s manuálním modem, s režimem podřazování, s režimem sportovní jízdy (DS) a adaptabilním režimem řazení (ASC), pro rychlejší řazení při sportovním stylu jízdy a hořčíkovými páčkami pod volantem. K dispozic je také šestistupňová manuální převodovka.
Citlivě reagující řízení a jízdní výkon podporuje jeho pokroková FM (Front Mid-ship) platforma, optimalizující rozložení hmotnosti mezi přední a zadní část vozu. Tvoří pevný a stabilní základ pro nezávislé zavěšení všech kol. Vpředu je dvojité lichoběžníkové zavěšení s jedním čepem spodního ramena a prodlouženým horním ramenem. Vzadu je víceprvkový závěs s odděleným uložením pružin a tlumičů.
Nechybí systém jízdní stability VDC s možností vypnutí systému kontroly trakce (TCS). Brzdový systém tvoří čtyři ventilované brzdové kotouče se čtyřkanálovým a čtyřsenzorovým ABS s rozdělováním brzdného tlaku EBD a brzdovým asistentem. Vpředu a vzadu jsou ventilované brzdové kotouče 14”, resp. 13,8” a hliníkové čtyřpístkové/dvoupístkové brzdové třmeny.
Inteligentní tempomat ICC s brzdným asistentem, udržující konstantní vzdálenost od vozu před vámi, bude volitelný. Rozeznává situace náhlého brzdění pomocí laserových senzorů, které vyhodnotí vzdálenost a relativní rychlost vozu před vámi ve stejném pruhu a připraví systém brzdového asistenta dříve než řidič sešlápne brzdový pedál.
Pětipaprsková 18” hliníková kola s pneumatikami P225/50VR18 vpředu a P245/45R18 vzadu jsou standardní, zatímco 19” hliníková kola s pneumatikami (P225/45WR19 přední a P245/40WR19 zadní) na přání.
V zadních sedadlech jsou zakomponovány opěrky hlavy s výsuvnými ochrannými rámy. Interiér nabízí kožené čalounění sedadel, audio systém Bose® open air, který dynamicky vyrovnává zvuk na základě vnějšího hluku, pozice střechy a rychlosti vozu. Dále adaptivní systém dvouzónové kontroly klimatizaci, upravující rychlost větráku v závislosti na pozici střechy a rychlosti vozu. K dispozici je také kontrola klimatizace pro sedadla, umožňující vyhřívání i chlazení. Do výbavy opatří také zadní parkovací kamera.
G37 Cabrio nezapře siluetu kupé, ale s otevřenou třídílnou sklápěcí střechou umožňuje použití kratšího zadního převisu a nižšího víka zavazadlového prostoru. V porovnání s kupé je širší o 28 mm, má širší rozchod kol vzadu a modifikované zavěšení zadní nápravy. Automatické otevření/zavření střechy trvá ca 30 sekund.
Kokpit orientovaný na řidiče s elektroluminiscentními budíky s bílým a fialovým podsvícením, integrovaným multifunkčním palubním počítačem a analogovými hodinami. Ryzí hořčíkové páčky jsou standardní ve spojení se sedmistupňovou automatickou převodovkou.
Vyhřívané sedadlo řidiče a spolujezdce jsou nastavitelná v osmi směrech, kontrola klimatizace u sedadel (s funkcí topení a chlazení) je volitelnou výbavou. Elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí usnadňují přístup na druhou řadu sedadel. Zadní větrný štít redukuje turbulence při stažené střeše.
Dlouhý seznam prvků výbavy zahrnuje inteligentní kartu s tlačítkem zapalování a adaptivní dvouzónovou kontrolou klimatizace, která umožňuje dosáhnout optimálního komfortu ať už se staženou nebo nataženou střechou.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout