Hyundai - šest premiér pro Paříž
Na pařížském autosalonu se poprvé představí šest nových modelů Hyundai, navržených a vyrobených pro evropský trh. K tomu ještě dva novátorské koncepty – oku lahodící studie Genesis Coupe a luxusní sedan Genesis.
Centrální pódium při světové premiéře zabere model i20, který by se měl stát nejprodávanějším vozem evropské řady modelů Hyundai. Dalším debutantem bude studie i20 blue, nejnovější model z řady i-blue. Spolu s atraktivním modelem i20 bude představen luxusní sedmimístný SUV iX55 a ekologický model Santa Fe jako studie s hybridním motorem.
Hyundai i20
Model, který bude představen na evropských trzích na jaře roku 2009, byl navržen v evropském centru designu firmy Hyundai v německém Rüsselsheimu. Elegantní pětidveřový i20 využívá delší rozvor než předchůdce Getz, a tak nabízí prostorný interiér. Využívá rozeznatelných motivů značky Hyundai, jako je odvážná chromovaná maska lemovaná světly ve tvaru slzy vpředu a pozoruhodně vsazené kazety pro zadní svítilny. Moderní linie zvýrazňují ještě mj. barevně sladěné nárazníky, prahy a zpětná boční zrcátka. Kompaktní interiér se může chlubit velkorysou úrovní standardního vybavení.
President firmy Hyundai Motor Europe Kun Hee Ahn řekl:“Model i20 byl navržen a vyroben tak, aby uspokojil evropský vkus a potřeby. Byl postaven na nové platformě a většina testů se odehrála na evropských silnicích. Jsme si jisti, že model i20 bude úspěšný v rychle rostoucím segmentu subkompaktních vozů, protože nabízí více než mnoho konkurentů ve smyslu standardního vybavení, ekonomie spotřeby, vnitřního prostoru a elegance.”
Hyundai i20 blue
Nejnovější model i-blue, založený na i20, rozvíjí již tak ohromující standardní vlastnosti ve vztahu k životnímu prostředí. Tato zdokonalení byla dosažena bez nutnosti nalézt kompromis s výkonem, spolehlivostí nebo spokojeností řidiče.
Klíčové modifikace, které umožňuji významné snížení emisí CO2 a spotřeby jsou: kryty pod podlahou po celé délce vozu, snížení vzdálenosti od povrchu vozovky o 15 mm, změny v aerodynamice přední a zadní části vozu, pneumatiky s nízkým valivým odporem a motorový olej s vysokým výkonem a nízkým třením.
Model i20 blue pohání efektivní dieselový motor 1.4 CRDi o výkonu 90 k a točivým momentem 220 Nm. Je spojen se šestistupňovou mechanickou převodovkou místo obvyklé pětistupňové. Běžný model i20 vyčnívá v konkurenci díky nízkým emisím CO2 a spotřebě paliva. Verze i20 blue je v tomto ohledu ještě působivější – emise dosahují pouze 99 g CO2 na kilometr a spotřeba 4 /100km.
Hybridní Hyundai Santa Fe
Hybridní studie demonstruje závazek firmy Hyundai snížit emise oxidu uhličitého. Inženýři vyvinuli vlastní paralelní hybridní pohonný systém, který se skládá ze silného, ale šetrného motoru 2.4 Theta se šestistupňovou automatickou převodovkou a elektromotoru (30 kW) poháněného bateriemi Lithium-ion. Výsledkem jsou emise 148g CO2/km při kombinovaném cyklu a hodnota spotřeby paliva na 6,2l/100km.
Hyundai iX55
Sedmimístné SUV iX55 se představí ve formě, připravené k výrobě. Je postaveno na základě úspěšného modelu Veracruz, který se již prodává na severoamerickém trhu. Byl přepracován tak, aby vyhovoval evropským požadavkům a stylu jízdy. Jeho design je doplněn novým pokročilým třílitrovým turbodieselem V6 CRDi o výkonu 240 k. Na zrychlení z 0 na 100 km/h potřebuje 10,4 sekundy. Spotřeba dosahuje 9,4 l/100km při kombinovaném palivovém cyklu a emise oxidu uhličitého 249g/km.
Sedmimístný iX55 je flexibilní a funkční vůz, přičemž třetí řadu sedadel lze složit a vytvořit zavazadlový prostor o objemu 598 litrů. Vůz nabízí více prostoru díky složení obou zadních řad sedadel a zvětšení objemu na 2457 litrů.
Další premiéry
Na pařížském autosalónu bude vystaven nový sedan Genesis, založený na nejnovější architektuře pohonu zadní nápravy se zaměřením na výkon. Vůz byl navržen tak, aby poskytl stejnou kvalitu, jako nejlepší evropská vozidla luxusních značek. Hyundai tak využije příležitosti sledovat reakci evropské veřejnosti na luxusní vůz před tím, než se rozhodne představit ho na kontinentě.
Nová studie Genesis Coupe 2+2 s pohonem zadních kol bude nejdynamičtějším vozem Hyundai co se týká výkonu. Přináší úžasný design a pokročilou technologii podvozku. Studie využívá designové prvky vyráběného modelu – linky ve tvaru Z a křivky – a nadsazuje je ve snaze vytvořit unikátní a poutavý vůz. Oranžová barva Sonic Orange dodává vozu dramatický vzhled, zvýrazněný kapotou a střechou z karbonových vláken a dalšími prvky, snížující hmotnost vozu.
JL, 5.9.2008
Hyundai i20
Model, který bude představen na evropských trzích na jaře roku 2009, byl navržen v evropském centru designu firmy Hyundai v německém Rüsselsheimu. Elegantní pětidveřový i20 využívá delší rozvor než předchůdce Getz, a tak nabízí prostorný interiér. Využívá rozeznatelných motivů značky Hyundai, jako je odvážná chromovaná maska lemovaná světly ve tvaru slzy vpředu a pozoruhodně vsazené kazety pro zadní svítilny. Moderní linie zvýrazňují ještě mj. barevně sladěné nárazníky, prahy a zpětná boční zrcátka. Kompaktní interiér se může chlubit velkorysou úrovní standardního vybavení.
President firmy Hyundai Motor Europe Kun Hee Ahn řekl:“Model i20 byl navržen a vyroben tak, aby uspokojil evropský vkus a potřeby. Byl postaven na nové platformě a většina testů se odehrála na evropských silnicích. Jsme si jisti, že model i20 bude úspěšný v rychle rostoucím segmentu subkompaktních vozů, protože nabízí více než mnoho konkurentů ve smyslu standardního vybavení, ekonomie spotřeby, vnitřního prostoru a elegance.”
Hyundai i20 blue
Nejnovější model i-blue, založený na i20, rozvíjí již tak ohromující standardní vlastnosti ve vztahu k životnímu prostředí. Tato zdokonalení byla dosažena bez nutnosti nalézt kompromis s výkonem, spolehlivostí nebo spokojeností řidiče.
Klíčové modifikace, které umožňuji významné snížení emisí CO2 a spotřeby jsou: kryty pod podlahou po celé délce vozu, snížení vzdálenosti od povrchu vozovky o 15 mm, změny v aerodynamice přední a zadní části vozu, pneumatiky s nízkým valivým odporem a motorový olej s vysokým výkonem a nízkým třením.
Model i20 blue pohání efektivní dieselový motor 1.4 CRDi o výkonu 90 k a točivým momentem 220 Nm. Je spojen se šestistupňovou mechanickou převodovkou místo obvyklé pětistupňové. Běžný model i20 vyčnívá v konkurenci díky nízkým emisím CO2 a spotřebě paliva. Verze i20 blue je v tomto ohledu ještě působivější – emise dosahují pouze 99 g CO2 na kilometr a spotřeba 4 /100km.
Hybridní Hyundai Santa Fe
Hybridní studie demonstruje závazek firmy Hyundai snížit emise oxidu uhličitého. Inženýři vyvinuli vlastní paralelní hybridní pohonný systém, který se skládá ze silného, ale šetrného motoru 2.4 Theta se šestistupňovou automatickou převodovkou a elektromotoru (30 kW) poháněného bateriemi Lithium-ion. Výsledkem jsou emise 148g CO2/km při kombinovaném cyklu a hodnota spotřeby paliva na 6,2l/100km.
Hyundai iX55
Sedmimístné SUV iX55 se představí ve formě, připravené k výrobě. Je postaveno na základě úspěšného modelu Veracruz, který se již prodává na severoamerickém trhu. Byl přepracován tak, aby vyhovoval evropským požadavkům a stylu jízdy. Jeho design je doplněn novým pokročilým třílitrovým turbodieselem V6 CRDi o výkonu 240 k. Na zrychlení z 0 na 100 km/h potřebuje 10,4 sekundy. Spotřeba dosahuje 9,4 l/100km při kombinovaném palivovém cyklu a emise oxidu uhličitého 249g/km.
Sedmimístný iX55 je flexibilní a funkční vůz, přičemž třetí řadu sedadel lze složit a vytvořit zavazadlový prostor o objemu 598 litrů. Vůz nabízí více prostoru díky složení obou zadních řad sedadel a zvětšení objemu na 2457 litrů.
Další premiéry
Na pařížském autosalónu bude vystaven nový sedan Genesis, založený na nejnovější architektuře pohonu zadní nápravy se zaměřením na výkon. Vůz byl navržen tak, aby poskytl stejnou kvalitu, jako nejlepší evropská vozidla luxusních značek. Hyundai tak využije příležitosti sledovat reakci evropské veřejnosti na luxusní vůz před tím, než se rozhodne představit ho na kontinentě.
Nová studie Genesis Coupe 2+2 s pohonem zadních kol bude nejdynamičtějším vozem Hyundai co se týká výkonu. Přináší úžasný design a pokročilou technologii podvozku. Studie využívá designové prvky vyráběného modelu – linky ve tvaru Z a křivky – a nadsazuje je ve snaze vytvořit unikátní a poutavý vůz. Oranžová barva Sonic Orange dodává vozu dramatický vzhled, zvýrazněný kapotou a střechou z karbonových vláken a dalšími prvky, snížující hmotnost vozu.
JL, 5.9.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









