Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Alcar - Bezpečná kola pro radost

Hyundai představil příští design a strategii značky N

Hyundai Motor učinil další krok v rozvoji designérského stylu „smyslné sportovnosti“, který je v ještě detailněji zpracované podobě ztělesněn konceptem SUV HDC-2 Grandmaster. Hyundai na mezinárodním autosalonu v Busanu prezentuje také novou globální strategii značky N, která přinese rozšíření produktové řady sportovních vozů.

Hyundai poprvé představil designérský styl „smyslné sportovnosti“ s koncepčním vozem HDC-1 „Le Fil Rouge“ v březnu na autosalonu v Ženevě. Nejnovější koncepční vůz, SUV HDC-2 Grandmaster, tuto filozofii dále rozvíjí a prohlubuje.

Sedan Le Fil Rouge stanovil jasný směr vývoje filozofie designu značky Hyundai, přičemž nové koncepční SUV dokazuje všestrannost designérského stylu, který vtiskne podobu budoucím vozidlům Hyundai a otevře nové možnosti pro ještě širší spektrum atraktivních designů.

Hyundai prezentoval také model Veloster N, který je dalším krokem v realizaci projektu značky vysokovýkonných vozů N. Hyundai bude dále diverzifikovat produktové portfolio značky N, včetně vysokovýkonných modelů N, vozidel N Line s novým designem a prvky, které optimalizují provozní vlastnosti, a programu N Option, nabízejícího individuální díly N pro kompletní produktovou řadu Hyundai.
Veloster N nabízí odlišný vnější a vnitřní design se zaměřením na potěšení z jízdy a poskytování nejlepších jízdních výkonů. Vůz pohání vysokovýkonný přeplňovaný motor 2,0 litru a 6stupňovou mechanickou převodovkou, se může pochlubit nejvyšším výkonem 275 k a točivým momentem 353 N.m.

Veloster N nabízí také funkci „Launch Control“ pro optimální rozjezd se spontánním zrychlením a funkci vyrovnávání otáček motoru při dynamickém řazení. Kromě toho je svým nastavením připravený na sportovní jízdu i nejnáročnějšími zatáčkami.


Hyundai ukázal i modernizovaný Tucson s vylepšeným designem a rozšířenou výbavou v oblasti aktivní bezpečnosti včetně standardního asistenta pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist).

Hyundai rovněž ilustruje téma „Future Mobility Life“ (budoucí život mobility) ve své expozici v pěti oddělených zónách – Garage N, Hyundai Veloster Street, Design Gallery, Hydrogen Electricity House a Life Square. Jednotlivé oblasti kladou důraz na filozofii designu značky Hyundai a mobilní život s cílem zajistit maximální spokojenost zákazníků.



Hyundai 13.6.2018

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout
Milotec logo


© 2018 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar