Hyundai představil příští design a strategii značky N
Hyundai Motor učinil další krok v rozvoji designérského stylu „smyslné sportovnosti“, který je v ještě detailněji zpracované podobě ztělesněn konceptem SUV HDC-2 Grandmaster. Hyundai na mezinárodním autosalonu v Busanu prezentuje také novou globální strategii značky N, která přinese rozšíření produktové řady sportovních vozů.
Hyundai poprvé představil designérský styl „smyslné sportovnosti“ s koncepčním vozem HDC-1 „Le Fil Rouge“ v březnu na autosalonu v Ženevě. Nejnovější koncepční vůz, SUV HDC-2 Grandmaster, tuto filozofii dále rozvíjí a prohlubuje.
Sedan Le Fil Rouge stanovil jasný směr vývoje filozofie designu značky Hyundai, přičemž nové koncepční SUV dokazuje všestrannost designérského stylu, který vtiskne podobu budoucím vozidlům Hyundai a otevře nové možnosti pro ještě širší spektrum atraktivních designů.
Hyundai prezentoval také model Veloster N, který je dalším krokem v realizaci projektu značky vysokovýkonných vozů N. Hyundai bude dále diverzifikovat produktové portfolio značky N, včetně vysokovýkonných modelů N, vozidel N Line s novým designem a prvky, které optimalizují provozní vlastnosti, a programu N Option, nabízejícího individuální díly N pro kompletní produktovou řadu Hyundai.
Veloster N nabízí odlišný vnější a vnitřní design se zaměřením na potěšení z jízdy a poskytování nejlepších jízdních výkonů. Vůz pohání vysokovýkonný přeplňovaný motor 2,0 litru a 6stupňovou mechanickou převodovkou, se může pochlubit nejvyšším výkonem 275 k a točivým momentem 353 N.m.
Veloster N nabízí také funkci „Launch Control“ pro optimální rozjezd se spontánním zrychlením a funkci vyrovnávání otáček motoru při dynamickém řazení. Kromě toho je svým nastavením připravený na sportovní jízdu i nejnáročnějšími zatáčkami.
Hyundai ukázal i modernizovaný Tucson s vylepšeným designem a rozšířenou výbavou v oblasti aktivní bezpečnosti včetně standardního asistenta pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist).
Hyundai rovněž ilustruje téma „Future Mobility Life“ (budoucí život mobility) ve své expozici v pěti oddělených zónách – Garage N, Hyundai Veloster Street, Design Gallery, Hydrogen Electricity House a Life Square. Jednotlivé oblasti kladou důraz na filozofii designu značky Hyundai a mobilní život s cílem zajistit maximální spokojenost zákazníků.
Hyundai 13.6.2018
Sedan Le Fil Rouge stanovil jasný směr vývoje filozofie designu značky Hyundai, přičemž nové koncepční SUV dokazuje všestrannost designérského stylu, který vtiskne podobu budoucím vozidlům Hyundai a otevře nové možnosti pro ještě širší spektrum atraktivních designů.
Hyundai prezentoval také model Veloster N, který je dalším krokem v realizaci projektu značky vysokovýkonných vozů N. Hyundai bude dále diverzifikovat produktové portfolio značky N, včetně vysokovýkonných modelů N, vozidel N Line s novým designem a prvky, které optimalizují provozní vlastnosti, a programu N Option, nabízejícího individuální díly N pro kompletní produktovou řadu Hyundai.
Veloster N nabízí odlišný vnější a vnitřní design se zaměřením na potěšení z jízdy a poskytování nejlepších jízdních výkonů. Vůz pohání vysokovýkonný přeplňovaný motor 2,0 litru a 6stupňovou mechanickou převodovkou, se může pochlubit nejvyšším výkonem 275 k a točivým momentem 353 N.m.
Veloster N nabízí také funkci „Launch Control“ pro optimální rozjezd se spontánním zrychlením a funkci vyrovnávání otáček motoru při dynamickém řazení. Kromě toho je svým nastavením připravený na sportovní jízdu i nejnáročnějšími zatáčkami.
Hyundai ukázal i modernizovaný Tucson s vylepšeným designem a rozšířenou výbavou v oblasti aktivní bezpečnosti včetně standardního asistenta pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist).
Hyundai rovněž ilustruje téma „Future Mobility Life“ (budoucí život mobility) ve své expozici v pěti oddělených zónách – Garage N, Hyundai Veloster Street, Design Gallery, Hydrogen Electricity House a Life Square. Jednotlivé oblasti kladou důraz na filozofii designu značky Hyundai a mobilní život s cílem zajistit maximální spokojenost zákazníků.
Hyundai 13.6.2018
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout