Hyundai i40 - kombi z Rüsselsheimu
Mezi světovými premiérami osobních automobilů, které jsou představeny na Ženevském autosalonu a určeny pro velkosériovou výrobu, září bezpochyby model střední třídy – Hyundai i40. Jde vlastně o evropské auto, neboť bylo navrženo v německém Rüsselsheimu.
Značka Hyundai tímto prostorným kombi, které se objeví na evropském i českém trhu už v červnu, razantně vstupuje do segmentu D, tedy mezi Passaty, Mondea i Superby. Tím, že se do prodeje dostane nejdříve verze kombi, vychází značka Hyundai vstříc rostoucímu zájmu zákazníků o tento druh karoserií, přičemž verze se stupňovitou zádí – sedan – bude uvedena na podzim.
Novinka je dlouhá 4770 mm, široká 1818 mm , vysoká 1470 mm a má originální líbivý, sportovně splývavý elegantní design. V nabídce budou zpočátku čtyři verze hospodárných motorů, dva benzinové 1.6 (99 kW/135 k) a 2.0 (130 kW/177 k) a diesely typu U-Ii – 85 kW (115 k) a 100 kW (136 k). Verze 85 kW bude vybavena systémem Stop/Start. Největší rychlosti se pohybují v rozmezí od 190 do 210 km/h. Kombinovány budou se šestistupňovou mechanickou převodovkou. Velkorysý vnitřní prostor nabízí nejen opravdu dostatek místa i na zadních sedadlech, ale také 553, resp. 1719 l pro zavazadla.
JL, 11.3.2011
Novinka je dlouhá 4770 mm, široká 1818 mm , vysoká 1470 mm a má originální líbivý, sportovně splývavý elegantní design. V nabídce budou zpočátku čtyři verze hospodárných motorů, dva benzinové 1.6 (99 kW/135 k) a 2.0 (130 kW/177 k) a diesely typu U-Ii – 85 kW (115 k) a 100 kW (136 k). Verze 85 kW bude vybavena systémem Stop/Start. Největší rychlosti se pohybují v rozmezí od 190 do 210 km/h. Kombinovány budou se šestistupňovou mechanickou převodovkou. Velkorysý vnitřní prostor nabízí nejen opravdu dostatek místa i na zadních sedadlech, ale také 553, resp. 1719 l pro zavazadla.
JL, 11.3.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout












