Hyundai chystá čtyři premiéry
Na autosalónu v Ženevě představí Hyundai Motor Co. dva nové produktové modely, výjimečnou studii i program na zvýšení všeobecné kompatibility vozidel se životním prostředím. Vystaví rovněž kompletní modelovou řadu roku 2008, včetně i30, i30CW, Santa Fe, Tucson, Grandeur, Coupe, Getz a Matrix.
Hyundai Sonata
Během let si získala mnoho spokojených majitelů po celém světě a stala se již standardním automobilem segmentu D. Šestá generace tohoto modelu, který pravidelně obsazuje nejvyšší příčky studií spokojenosti zákazníků v USA, bude co do stylu a jízdních vlastností daleko více evropštější.
Hyundai Matrix
Další novinkou, která bude mít v Ženevě světovou premiéru, je modernizovaná verze kompaktního modelu Matrix. Změny exteriéru doplní nová škála barev karosérie, zatímco interiér byl přizpůsoben linii současných modelů Hyundai.
i10
I když se evropská premiéra tohoto vozu konala v prosinci loňského roku v italské Bologni, je ženevská premiéra vozu i10 (nástupce Hyundai Atos) o mnoho významnější.Model i10, jako druhé auto s předponou „i“, převezme klíčovou roli v portfoliu Hyundai. Bude zodpovědné za zvýšení prodeje a podílu na trhu v Evropě – a současně novým vstupním bodem do i-světa Hyundai. Ve voze se představí dva nové motory, automatická převodovka, víceúčelové uspořádání interiéru, spolu s propracovanou výbavou a designem v konkurenční třídě A. Je vyvinuto v duchu elegantního moderního a dynamického zevnějšku, s níž ladí přiměřený a vyvážený vnitřek. Stejně jako i30, bylo také i10 navrženo a vyvinuto s plným zaměřením na Evropu.
Ekologie
Hyundai se již delší čas snaží odpovědět na aktuální témata spojená s ochranou životního prostředí. Její nový eko-balíček poukazuje na to, jak stávající technologie mohou přispět k signifikantímu snížení (až do 29 %) emisí CO2 bez toho, aby se to odrazilo na ceně, výkonu a nebo požitku z jízdy. Jde o koncept, který přináší reálnou a dosažitelnou výhodu ve snižovaní emisí CO2 a spotřeby paliva.
HED-5
Ekologie hrála při návrhu nové studie hlavní roli. Pod kódovým označením HED-5 Hyundai vytvořil šestimístné MPV, které posouvá pojem univerzálnosti na novou úroveň. Výběr revolučních materiálů a konstrukčních technologií vznikal v spolupráci s partnery jako Recaro, Bayer a LG.
JL, 15.2.2008
Během let si získala mnoho spokojených majitelů po celém světě a stala se již standardním automobilem segmentu D. Šestá generace tohoto modelu, který pravidelně obsazuje nejvyšší příčky studií spokojenosti zákazníků v USA, bude co do stylu a jízdních vlastností daleko více evropštější.
Hyundai Matrix
Další novinkou, která bude mít v Ženevě světovou premiéru, je modernizovaná verze kompaktního modelu Matrix. Změny exteriéru doplní nová škála barev karosérie, zatímco interiér byl přizpůsoben linii současných modelů Hyundai.
i10
I když se evropská premiéra tohoto vozu konala v prosinci loňského roku v italské Bologni, je ženevská premiéra vozu i10 (nástupce Hyundai Atos) o mnoho významnější.Model i10, jako druhé auto s předponou „i“, převezme klíčovou roli v portfoliu Hyundai. Bude zodpovědné za zvýšení prodeje a podílu na trhu v Evropě – a současně novým vstupním bodem do i-světa Hyundai. Ve voze se představí dva nové motory, automatická převodovka, víceúčelové uspořádání interiéru, spolu s propracovanou výbavou a designem v konkurenční třídě A. Je vyvinuto v duchu elegantního moderního a dynamického zevnějšku, s níž ladí přiměřený a vyvážený vnitřek. Stejně jako i30, bylo také i10 navrženo a vyvinuto s plným zaměřením na Evropu.
Ekologie
Hyundai se již delší čas snaží odpovědět na aktuální témata spojená s ochranou životního prostředí. Její nový eko-balíček poukazuje na to, jak stávající technologie mohou přispět k signifikantímu snížení (až do 29 %) emisí CO2 bez toho, aby se to odrazilo na ceně, výkonu a nebo požitku z jízdy. Jde o koncept, který přináší reálnou a dosažitelnou výhodu ve snižovaní emisí CO2 a spotřeby paliva.
HED-5
Ekologie hrála při návrhu nové studie hlavní roli. Pod kódovým označením HED-5 Hyundai vytvořil šestimístné MPV, které posouvá pojem univerzálnosti na novou úroveň. Výběr revolučních materiálů a konstrukčních technologií vznikal v spolupráci s partnery jako Recaro, Bayer a LG.
JL, 15.2.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










