Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Honda vylepšila NSX Sport Hybrid

Honda ohlásila u modelu NSX pro rok 2019 řadu vylepšení, díky kterým bude každodenní používání tohoto převratného hybridního supersportovního vozu příjemnější a jízda na silnici i okruhu plná emocí.

Cílem bylo zlepšit mimořádnou dynamiku vozu při zachování vynikajících vlastností při každodenním používání. Honda vůz NSX pro rok 2019 vybavila torzními tyčemi přední a zadní nápravy, které zvyšují tuhost o 26 procent vepředu a o 19 procent vzadu. Zadní náboje a pouzdra ramen zavěšení jsou rovněž tužší, což zlepšuje odezvu na povely řidiče.

Bezkonkurenční konstrukční tuhost poskytuje dokonalou platformu, na níž lze vyladit nastavení zavěšení a řízení. Kromě vylepšení hardwarových prvků pro rok 2019 Honda rovněž rekalibrovala software, kteří řídí hnací jednotku Sport Hybrid SH-AWD®, elektrický posilovač řízení, stabilizační systém vozu a aktivní magnetoreologické tlumiče. Tlumiče nyní poskytují jízdu a odezvu, která je v nejměkčím nastavení vozu NSX ještě pohodlnější, zatímco při vyšších rychlostech a jízdě na trati zachovává tužší konfiguraci.

Ve standardní výbavě bude osazen výkonnými pneumatikami Continental SportContactTM 6, které byly vyvinuty výlučně pro vůz NSX a poskytují zlepšenou dynamickou odezvu a reakci při brzdění, zatáčení a akceleraci – jak na suché, tak na mokré vozovce.

Tyto změny Honda provedla s cílem poskytnout řidičům jízdu citlivější na jejich zásahy a rovněž větší stabilitu a plynem regulovanou ovladatelnost během extrémních jízd na okruhu. O zlepšení svědčí skutečnost, že vůz NSX pro rok 2019 je na okruhu Suzuka o dvě sekundy rychlejší než současný model.

Aktualizace hnacího ústrojí zahrnují vylepšené vstřikovače, zlepšení tepelné regulace u turbodmychadla a nový filtr pevných částic pro zajištění toho, aby vůz NSX splňoval emisní normy Euro 6d-TEMP a zároveň si zachoval vysokou úroveň výkonnosti.

Součást přepracování tvoří rovněž vylepšení karoserie. Vozu lze dodat osobitost díky odstínu laku Thermal Orange Pearlescent spolu s doplňkovou možností výběru oranžových brzdových třmenů pro volitelné uhlíkokeramické brzdové kotouče. Chromovaná úprava orámování horní přední mřížky je nyní barevně sladěna s karoserií, zatímco na krytu předního a zadního nárazníku je použita nová leskle černá.
Objednávky se realizují prostřednictvím vybraných evropských dealerů v Německu, Švýcarsku, Velké Británii, Itálii, Francii a Monaku. Na našem trhu lze objednávku provést kontaktováním autorizovaného dealera ve spolupráci se zmíněnými evropskými dealery.



Honda 7.9.2018

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar