Honda Jazz Hybrid se spotřebou 4,4 l/100 km
Světová premiéra modelu Jazz Hybrid na autosalónu v Paříži nabídne první příležitost spatřit hybridní technologii Honda IMA v moderním hatchbacku, jenž si navíc zachoval flexibilitu, kterou mu poskytují unikátní sklápěcí sedadla Magic Seats.
Integrace hybridního systému do Jazzu Hybrid neměla ovšem žádný vliv na prostor v interiéru – podlaha zavazadlového prostoru zůstala zachována ve stejné výšce jako u současných modelů Jazz. Baterie IMA a řídicí jednotka byly zabudovány pod podlahu zavazadlového prostoru, což umožnilo zachování objemu (nad podlahou) 300 l a také sedadel Magic Seats, která se sklápějí stejně, jako u nehybridní verze. Díky tomu lze sedadla sklopit a zvětšit prostor na objem 831 l s rovnou podlahou. Alternativně lze zvednout sedáky vzhůru.
Hybridní motor a řídicí systém IMA jsou stejné jako u modelů Insight a CR-Z, čímž je zajištěna prověřená spolehlivost této důležité technologie. Po téměř dvou desetiletích vývoje a 10 letech prodeje se systém IMA potvrdil jako flexibilní a spolehlivý.
Model Jazz Hybrid bude vybaven stejným zážehovým motorem 1.33 i-VTEC jako hybridní Insight. Podobně jako Insight a Civic Hybrid, také Jazz Hybrid může být za určitých podmínek při nízkých a středních rychlostech poháněn pouze elektromotorem, což přispívá ke kombinované spotřebě 4,4 l/100 km.
Prodej bude na některých evropských trzích zahájen počátkem roku 2011, ceny, úrovně emisí po homologaci a úplné specifikace budou oznámeny s předstihem.
JL, 30.9.2010
Hybridní motor a řídicí systém IMA jsou stejné jako u modelů Insight a CR-Z, čímž je zajištěna prověřená spolehlivost této důležité technologie. Po téměř dvou desetiletích vývoje a 10 letech prodeje se systém IMA potvrdil jako flexibilní a spolehlivý.
Model Jazz Hybrid bude vybaven stejným zážehovým motorem 1.33 i-VTEC jako hybridní Insight. Podobně jako Insight a Civic Hybrid, také Jazz Hybrid může být za určitých podmínek při nízkých a středních rychlostech poháněn pouze elektromotorem, což přispívá ke kombinované spotřebě 4,4 l/100 km.
Prodej bude na některých evropských trzích zahájen počátkem roku 2011, ceny, úrovně emisí po homologaci a úplné specifikace budou oznámeny s předstihem.
JL, 30.9.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










