Honda Jazz Hybrid - ekologická a praktická
Nový model Jazz Hybrid, který se představí na autosalonu v Paříži, je dalším příkladem pozornosti, jenž Honda věnuje hybridní technologii kombinující benzínové a elektrické motory. Zájemci o vůz segmentu B mají poprvé možnost zvolit vůz s paralelním hybridním pohonem.
Hybridní motor a řídicí systém IMA jsou stejné jako u hybridů Insight a CR-Z, čímž je zajištěna prověřená spolehlivost této důležité technologie. Po dvou desetiletích vývoje a 10 letech prodeje se systém IMA prokázal jako flexibilní a spolehlivá technologie.
Nový model bude vybaven stejným hnacím ústrojím jako hybridní Insight – zážehový 1.3 i-VTEC spojený s převodovkou CVT, mezi nimiž se nachází elektromotor vytvářející paralelní hybridní systém. Vůz může být za určitých podmínek při nízkých a středních rychlostech poháněn pouze elektromotorem.
Praktické využití Jazzu souvisí do značné míry s jeho výškou. Přestože je Jazz vyšší než Insight, podařilo se udržet spotřebu a emise CO2 na podobné úrovni, jako u modelu Insight.
Vizuálně se Jazz Hybrid liší od aktuálního modelu novými světlomety s modrým lemováním, čirými zadními světly, novou mřížkou chladiče, upravenými nárazníky a chromovanou lištou na víku zavazadlového prostoru. Kromě aktuálních barev jej bude možné získat i se speciální barvou Lime Green.
Ke svěžímu vzhledu kabiny přispívá tmavší jednobarevná palubní deska, která kontrastuje s modrým podsvícením přístrojového panelu a audiosystému. Pro nový hybrid bude do nabídky zařazeno i kožené čalounění – je to poprvé, kdy je tato položka výbavy dostupná pro evropskou verzi modelu Jazz. Prodej bude na vybraných evropských trzích zahájen počátkem roku 2011, ceny a úplné specifikace budou oznámeny s předstihem.
Kromě Jazzu Hybrid bude na stánku Honda vystavena speciální edice evropské verze modelu Civic, Insight pro modelový rok 2011, CR-Z, aktuální model Jazz s benzínovým motorem, CR-V, Accord a Accord Tourer. Motocykly budou zastoupeny sportovně cestovním strojem VFR1200F s nejmodernějším motorem V4 či stylovým skútrem PCX 125 cm³, který se díky systému automatického vypínání při volnoběhu vyznačuje mimořádně nízkými emisemi.
Jl, 27.8.2010
Nový model bude vybaven stejným hnacím ústrojím jako hybridní Insight – zážehový 1.3 i-VTEC spojený s převodovkou CVT, mezi nimiž se nachází elektromotor vytvářející paralelní hybridní systém. Vůz může být za určitých podmínek při nízkých a středních rychlostech poháněn pouze elektromotorem.
Praktické využití Jazzu souvisí do značné míry s jeho výškou. Přestože je Jazz vyšší než Insight, podařilo se udržet spotřebu a emise CO2 na podobné úrovni, jako u modelu Insight.
Vizuálně se Jazz Hybrid liší od aktuálního modelu novými světlomety s modrým lemováním, čirými zadními světly, novou mřížkou chladiče, upravenými nárazníky a chromovanou lištou na víku zavazadlového prostoru. Kromě aktuálních barev jej bude možné získat i se speciální barvou Lime Green.
Ke svěžímu vzhledu kabiny přispívá tmavší jednobarevná palubní deska, která kontrastuje s modrým podsvícením přístrojového panelu a audiosystému. Pro nový hybrid bude do nabídky zařazeno i kožené čalounění – je to poprvé, kdy je tato položka výbavy dostupná pro evropskou verzi modelu Jazz. Prodej bude na vybraných evropských trzích zahájen počátkem roku 2011, ceny a úplné specifikace budou oznámeny s předstihem.
Kromě Jazzu Hybrid bude na stánku Honda vystavena speciální edice evropské verze modelu Civic, Insight pro modelový rok 2011, CR-Z, aktuální model Jazz s benzínovým motorem, CR-V, Accord a Accord Tourer. Motocykly budou zastoupeny sportovně cestovním strojem VFR1200F s nejmodernějším motorem V4 či stylovým skútrem PCX 125 cm³, který se díky systému automatického vypínání při volnoběhu vyznačuje mimořádně nízkými emisemi.
Jl, 27.8.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout