Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Honda HR-V v moderním stylu a novými technologiemi

Honda představila první detaily o svém dosud nejsofistikovanějším malém SUV, modelu HR-V 2019. Nový model vyniká vylepšeným stylem karoserie, mnoha vylepšeními interiéru a řadou moderních technologií.

K vylepšením designu karoserie patří výraznější vyjádření charakteristického tvaru křídla vozů Honda s novým, tmavým chromovaným panelem s vysokým leskem, který nahrazuje kombinaci černé barvy a chromu nad mřížkou. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly.

Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu.

Modely vyšších tříd jsou vybaveny novými 17palcovými litými koly a výfuk je opatřen unikátní chromovou koncovkou. Světlomety a zadní světla jsou vylepšeny na plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování.

Vůz HR-V si uchovává svoji vysokou univerzálnost včetně jedinečného systému sedadel Honda Magic Seat®. Sedadla řidiče a předního spolujezdce byla přepracována a byly provedeny změny sedáku a opěradla, aby poskytovaly lepší celkovou podporu těla, zejména v oblasti ramen. U standardního textilního potahu je nyní použit kvalitnější materiál a u modelů vyšší třídy je pro působivější provedení použita kombinace látky a kůže s dvojitým prošitím.

Od uvedení na trh bude k dostání s úsporným 1,5litrovým nepřeplňovaným zážehovým motorem i-VTEC, který disponuje vysokým výkonem 130 k (96 kW) a točivým momentem 155 Nm při 4 600/min. Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne vůz se šestirychlostní manuální převodovkou (6MT) za 10,7 s, s volitelnou převodovkou CVT pak za 11,2 s. Zážehový motor nabízí impozantní kombinaci výkonu a úsporného provozu s průměrnou spotřebou paliva 5,3 l/100 km u modelu s převodovkou CVT.

Honda přidala další protihlukovou izolaci, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří, čímž došlo ke snížení hluku v interiéru. V závislosti na třídě budou modely HR-V 2019 poprvé vybaveny technologií aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Technologie ANC sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Výroba ve variantách s 1,5litrovým motorem i-VTEC již probíhá a dodávky budou zahájeny od října. Následně bude od jara 2019 k dostání také sportovněji laděný 1,5litrový motor VTEC TURBO společně s 1,6litrovým vznětovým motorem i-DTEC.


Honda 21.8.2018

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar