Goodyear EfficientGrip uspoří palivo
Goodyear představuje pneumatiku EfficientGrip s technologií FuelSaving – novou letní výkonnou pneumatiku, která umožňuje úsporu paliva a současně poskytuje vyšší kilometrový proběh a vynikající brzdění za mokra.
Nezávislé testy německé organizace TÜV SÜD Automotive, jedné z evropských nejvýznamnějších testovacích a certifikačních organizací, dokazují, že nová pneumatika Goodyear EfficientGrip poskytuje:
o 13 % lepší valivý odpor
o 2 % kratší brzdnou dráhu na mokrých a suchých vozovkách
o 1.9 % nižší spotřebu paliva
Dlouhodobé testy opotřebení běhounu prováděné TÜV SÜD Automotive ukazují pozitivní výsledky v kapacitě kilometrového proběhu pneumatiky: vozidlo vybavené novou pneumatikou Goodyear EfficientGrip může ujet až o:
49 procent více kilometrů s pneumatikou EfficientGrip na volné nápravě a
8 procent více s pneumatikou EfficientGrip na hnané nápravě,
Goodyear EfficientGrip je první pneumatika s inovativní technologii FuelSaving, zahrnující několik technologických pokroků, ovlivňující valivý odpor pneumatiky: speciální pneumatika s odlehčenou konstrukcí, patentovaná vrstva CoolCushion a vylepšené složení běhounové směsi a inovativní výrobní technologie. Dohromady tyto součásti redukují množství energie vyžadované na pohon pneumatiky, což snižuje spotřebu paliva.
Použitím nových materiálů a účinné struktury byla hmotnost pneumatiky zredukována o 10 % , což vede k menšímu valivému odporu. Ve srovnání s předchůdcem obsahuje lower polyester ply end a bočnici používající méně materiálu, což přispívá k nižší hmotnosti.
Nová termoplastická přísada, použitá jako zesilující přísada částečně nahrazující saze pro menší hmotnost a vytváření méně tepla, přináší další snížení valivého odporu pneumatiky. Průzkumy ukázaly, že zákazníci požadují pneumatiky, které poskytují vysokou úroveň bezpečnosti (76 %), především na mokrých vozovkách.
EfficientGrip jsou vybaveny sadou čtyř širokých obvodových drážek, jejichž tvar a umístění byly upraveny tak, aby se dosáhlo lepšího rozptylu vody a tím i zvýšené odolnosti vůči aquaplaningu. Nové uspořádání drážek stejně jako vysoký počet ostrých hran poskytuje lepší přilnavost na mokru. Inovovaná mikrostruktura běhounové směsi přispívá k mimořádnému záběru pneumatik na mokrých vozovkách a v dešti.
Pneumatika využívá nejnovější generace polymerů pro vyšší kilometrový proběh. Pro ideální pevnost běhounu bylo využito počítačové optimalizace, díky které se dosáhlo rovnoměrnějšího rozložení tlaku. Tím je poskytnut vyšší kilometrový proběh a rovnoměrnější opotřebení běhounu. Navíc je běhounová směs vybavena nově představeným urychlovačem tuhnutí, který rovněž přispívá k výraznému snížení opotřebení pneumatiky.
Nové Goodyear EfficientGrip byly již nyní zařazeny do originální výbavy několika výrobci automobilů. Např. Renault je zvolil pro svůj nový Mégane 3 a Mercedes pro vozy třídy E. K dostání bude v různých rozměrech, pokrývající širokou škálu vozidel od kompaktní třídy až po luxusní.
PL, 19.3.2010
o 13 % lepší valivý odpor
o 2 % kratší brzdnou dráhu na mokrých a suchých vozovkách
o 1.9 % nižší spotřebu paliva
Dlouhodobé testy opotřebení běhounu prováděné TÜV SÜD Automotive ukazují pozitivní výsledky v kapacitě kilometrového proběhu pneumatiky: vozidlo vybavené novou pneumatikou Goodyear EfficientGrip může ujet až o:
49 procent více kilometrů s pneumatikou EfficientGrip na volné nápravě a
8 procent více s pneumatikou EfficientGrip na hnané nápravě,
Goodyear EfficientGrip je první pneumatika s inovativní technologii FuelSaving, zahrnující několik technologických pokroků, ovlivňující valivý odpor pneumatiky: speciální pneumatika s odlehčenou konstrukcí, patentovaná vrstva CoolCushion a vylepšené složení běhounové směsi a inovativní výrobní technologie. Dohromady tyto součásti redukují množství energie vyžadované na pohon pneumatiky, což snižuje spotřebu paliva.
Použitím nových materiálů a účinné struktury byla hmotnost pneumatiky zredukována o 10 % , což vede k menšímu valivému odporu. Ve srovnání s předchůdcem obsahuje lower polyester ply end a bočnici používající méně materiálu, což přispívá k nižší hmotnosti.
Nová termoplastická přísada, použitá jako zesilující přísada částečně nahrazující saze pro menší hmotnost a vytváření méně tepla, přináší další snížení valivého odporu pneumatiky. Průzkumy ukázaly, že zákazníci požadují pneumatiky, které poskytují vysokou úroveň bezpečnosti (76 %), především na mokrých vozovkách.
EfficientGrip jsou vybaveny sadou čtyř širokých obvodových drážek, jejichž tvar a umístění byly upraveny tak, aby se dosáhlo lepšího rozptylu vody a tím i zvýšené odolnosti vůči aquaplaningu. Nové uspořádání drážek stejně jako vysoký počet ostrých hran poskytuje lepší přilnavost na mokru. Inovovaná mikrostruktura běhounové směsi přispívá k mimořádnému záběru pneumatik na mokrých vozovkách a v dešti.
Pneumatika využívá nejnovější generace polymerů pro vyšší kilometrový proběh. Pro ideální pevnost běhounu bylo využito počítačové optimalizace, díky které se dosáhlo rovnoměrnějšího rozložení tlaku. Tím je poskytnut vyšší kilometrový proběh a rovnoměrnější opotřebení běhounu. Navíc je běhounová směs vybavena nově představeným urychlovačem tuhnutí, který rovněž přispívá k výraznému snížení opotřebení pneumatiky.
Nové Goodyear EfficientGrip byly již nyní zařazeny do originální výbavy několika výrobci automobilů. Např. Renault je zvolil pro svůj nový Mégane 3 a Mercedes pro vozy třídy E. K dostání bude v různých rozměrech, pokrývající širokou škálu vozidel od kompaktní třídy až po luxusní.
PL, 19.3.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













