GMC Yukon v provedení XL
Zatímco firma GMC, dceřinná společnost GM, už před časem představila SUV nazvané Yukon, poslali Američané na autosalon do Los Angeles prodlouženou verzi této vlajkové lodi.
Stejně jako Yukon XL, tak i luxusní XL Denali, se objeví na americkém trhu v druhém čtvrtletí letošního roku. A nejde pouze o žádný marketingový slib.
Ve srovnání k Yukonu v normální konfekční velikosti přichází XL s délkou 5,64 metru, tedy o 50,6 cm delší. V rozvoru narostl o 35,5 cm na 3,30 metru.
Ale také pod lehce faceliftovanými tvary došlo ke zvětšení, i když v jiném slova smyslu.
Pro verzi s jednou poháněnou nápravou je připraven zážehový vidlicový osmiválec 5.3 ze šedé litiny, pro 4WD s pohonem všech kol pak v hliníkovém provedení. Oba dosahují shodného výkonu 320 k při 5300/min a točivého momentu 470 N.m při 4200/min. Sílu přenáší kola čtyřstupňový automat. Všechny modely Yukon mohou být vybaveny buď pohonem zadních nebo všech kol.
Špičkový hliníkový osmiválec pracuje výhradně v luxusním provedení XL Denali a má objem 6,2 litru, výkon 380 k při 5700/min a 564 N.m při 4400/min. Sílu na 18“ kola s pneumatikami 265/65 zajišťuje šestistupňový automat. K tomuto modelu lze objednat ještě 20“ kola a pneu 275/55.
Během roku se objeví ještě šestilitrový vidlicový osmiválec s výkonem 355 k při 5400/min a maximálním točivým momentem 504 N.m při 4400/min.
Všechny modely jsou v základním provedení osazeny třetí řadou sedadel, na přání pak hlavovými airbagy, kontrolou tlaku v pneu, systémy ESP a ASB. Za příplatek mohou zákazníci dostat parkovací asistent a kameru pro sledování jízdy dozadu.
AH
Ve srovnání k Yukonu v normální konfekční velikosti přichází XL s délkou 5,64 metru, tedy o 50,6 cm delší. V rozvoru narostl o 35,5 cm na 3,30 metru.
Ale také pod lehce faceliftovanými tvary došlo ke zvětšení, i když v jiném slova smyslu.
Pro verzi s jednou poháněnou nápravou je připraven zážehový vidlicový osmiválec 5.3 ze šedé litiny, pro 4WD s pohonem všech kol pak v hliníkovém provedení. Oba dosahují shodného výkonu 320 k při 5300/min a točivého momentu 470 N.m při 4200/min. Sílu přenáší kola čtyřstupňový automat. Všechny modely Yukon mohou být vybaveny buď pohonem zadních nebo všech kol.
Špičkový hliníkový osmiválec pracuje výhradně v luxusním provedení XL Denali a má objem 6,2 litru, výkon 380 k při 5700/min a 564 N.m při 4400/min. Sílu na 18“ kola s pneumatikami 265/65 zajišťuje šestistupňový automat. K tomuto modelu lze objednat ještě 20“ kola a pneu 275/55.
Během roku se objeví ještě šestilitrový vidlicový osmiválec s výkonem 355 k při 5400/min a maximálním točivým momentem 504 N.m při 4400/min.
Všechny modely jsou v základním provedení osazeny třetí řadou sedadel, na přání pak hlavovými airbagy, kontrolou tlaku v pneu, systémy ESP a ASB. Za příplatek mohou zákazníci dostat parkovací asistent a kameru pro sledování jízdy dozadu.
AH
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout