Měli jsme velkou chuť a potřebu, podle naší filosofie
přepracovat originál Mustangu, zdůvodnil projekt Fabrizio Giugiaro angažování své firmy. Oproti původnímu návrhu vypadá italský derivát opticky kompaktnější – zadní převisy byly zkráceny a
rohy karosérie až k samému okraji přemístěny.V šířce však přibral Mustang o 30 cm a vzadu o 80 centimetrů, kapota motoru se prodloužila, zadní stěna zcela zmizela. Celou střechu zakrývá
skleněné plocha, která sahá až k zádi. Klasické vertikální třídílné zadní svítilny se rozprostírají přes celou hrana zavazadlového prostoru.
V interiéru byla přístrojová deska nově ztvárněna do profilu křídla. Světle hnědá kůže zdobí všechny povrchy, zatímco sedadla jsou potažena tmavohnědou
přírodní hovězí kůží. Vstup do kokpitu, jak bychom mohli nazvat dvoumístný interiér, ulehčují dopředu se otevírající křídlové dveře. Rozšíření blatníků z uhlíkových vláken poskytuje dostatek prostoru pro 20“ kola s pneumatikami o rozměru 275/40 vpředu, respektive 315/35 vzadu.
Pro pohon unikátu byl vybrán zážehový vidlicový osmiválec Ford o objemu 4,6 litru s výkonným kompresorem a mezichladičem stlačeného vzduchu. Dohromady s dalšími modifikacemi se pod kapotou ukrývá přes pět stovek šlechtěných Mustangů. Aby se koně také na silnici bezpečně udrželi, byly zesíleny stabilizátory, pružiny a tlumiče přizpůsobeny a kvůli lepšímu těžišti také podstatně snížena karosérie.
Jindřich Lasík, 29.11.2006