Ford Focus RS zná svoji cenu v ČR
Cena Fordu Focus RS, jedné z nejvíce sledovaných automobilových novinek letošní sezóny, bude nižší než jeden milion korun. Za 990 000 Kč lze pořídit sportovní nářadí, které na jedné straně pokoří nejednu automobilovou sportovní ikonu, ale na straně s ním lze pohodlně jezdit po městě.
Ford Focus RS (viz Novinky) pohání benzinový pětiválec 2.5 přeplňovaný turbodmychadlem, který poskytuje nejvyšší výkon 305 k. Díky patentovanému řešení přední nápravy RevoKnuckle a diferenciálu Quaife je však jízdní projev vozu pod plným plynem i na rozbité vozovce klidný, do volantu se nepřenášejí prakticky žádné rázy a vůz nemá tendenci po silnici kličkovat, jako jiná auta s vysokým výkonem na přední nápravě.
Vývojový tým Ford team RS si do detailu pohrál s naladěním odpružení a Focus RS tak má podle mínění předních motoristických novinářů neuvěřitelnou trakci při sportovní jízdě, ale také pohodlný až měkký jízdní projev při klidné jízdě. S tím dobře ladí průběh točivého momentu, jehož maximum 440 Nm je k dispozici od 2300 do 4500 otáček, což umožňuje plynulou jízdu bez nutnosti častého řazení.
Na rozdíl od ostatních modelů Ford na českém trhu bude mít Focus RS jen velmi omezenou nabídku zvláštních výbav. V ceně 990 000 Kč je totiž prakticky vše, co sportovní vůz potřebuje: od čtyř airbagů přes ESP až po výkonnou klimatizaci a od sportovních 19" kol z lehkých slitin přes výrazný zadní spoiler a funkční difuzor až k bixenonovým světlometů
Výbava na přání obsahuje prakticky jen vyšší řady audiosoustavy ve spojení s navigačním systémem, speciální kola v bílé barvě a dvě pevné sady zvláštních výbav: Komfort a Technology.
Zákazníci si Ford Focus RS mohou u autorizovaných partnerů Fordu objednat již teď, první vozy by se v ČR měly objevit ještě v květnu.
JL, 20.4.2009
Vývojový tým Ford team RS si do detailu pohrál s naladěním odpružení a Focus RS tak má podle mínění předních motoristických novinářů neuvěřitelnou trakci při sportovní jízdě, ale také pohodlný až měkký jízdní projev při klidné jízdě. S tím dobře ladí průběh točivého momentu, jehož maximum 440 Nm je k dispozici od 2300 do 4500 otáček, což umožňuje plynulou jízdu bez nutnosti častého řazení.
Na rozdíl od ostatních modelů Ford na českém trhu bude mít Focus RS jen velmi omezenou nabídku zvláštních výbav. V ceně 990 000 Kč je totiž prakticky vše, co sportovní vůz potřebuje: od čtyř airbagů přes ESP až po výkonnou klimatizaci a od sportovních 19" kol z lehkých slitin přes výrazný zadní spoiler a funkční difuzor až k bixenonovým světlometů
Výbava na přání obsahuje prakticky jen vyšší řady audiosoustavy ve spojení s navigačním systémem, speciální kola v bílé barvě a dvě pevné sady zvláštních výbav: Komfort a Technology.
Zákazníci si Ford Focus RS mohou u autorizovaných partnerů Fordu objednat již teď, první vozy by se v ČR měly objevit ještě v květnu.
JL, 20.4.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout