Ford C-Max a další novinky v Ženevě
Kromě nového Mondea, které jsme již představili v rubrice Novinky, vystavuje Ford v Ženevě mj. také nový C-Max a inovované velkoprostorové modely S-Max a Galaxy. A také jedno překvapení, které představíme někdy příště.
Vůz pro zákazníky s aktivním životním stylem dostává v roce 2007 osvěžující facelift. Nová podoba vychází z „kinetického designu“, který mu dává sportovnější charakter. Řada drobných detailů v interiéru se spojuje do celku, který vyzařuje nejvyšší možnou kvalitu a zanechá v zákazníkovi trvalý dojem. Červené podsvícení přístrojů a na přání dodávaná dvouzónová automatická klimatizace vizuálně spojují C-MAX se sesterským modelem S-MAX a vnášejí do interiéru novou úroveň elegance.
Ford C-MAX bude nabízen ve čtyřech úrovních výbavy – Ambiente, Trend, Ghia a Titanium. Zákazníci mohou vybírat kromě několika velikostí a vzorů litých kol také položky z programu oddělení služeb zákazníkům, jakými jsou například stylingové pakety exteriéru.
Pro Ford je základem aktivní bezpečnosti precizní naladění podvozku. Rozchod je o 5 mm širší, což znamená větší jistotu a lepší ovladatelnost v každé situaci.
Stejně jako jsou základem aktivní bezpečnosti výborné jízdní vlastnosti, musí bezpečnost pasivní vždy stavět na tuhé karoserii. To je klíčový atribut systému inteligentní ochrany IPS, na nějž se nabaluje celá řada nejmodernějších technologií.
Kromě velkoobjemových čelních airbagů a bočních airbagů pro řidiče a spolujezdce obsahuje systém IPS hlavové airbagy pro přední i druhou řadu sedadel, předpínače bezpečnostních pásů s omezovači zátěže hrudníku, bezpečnostní sloupek řízení a bezpečnostní pedálovou skupinu.
Všechny benzinové agregáty 1.6, 1.8 a 2.0 – jsou naladěny tak, aby v nejvyšší možné míře zdůrazňovaly dynamický charakter vozu. Dosahují výkonu od 100 k do 145 k a točivého momentu 150 N.m až 185 N.m.
Dieselové agregáty Duratorq TDCi jsou uznávány pro svoje výkony a hospodárnost. Jejich výkony sahají od 90 k do 136 k, točivý moment se pohybuje v rozmezí 215 Nm až 320 Nm.
„Chtěli jsme rozvinout přednosti současného modelu a při vývoji nového
C-MAXu jsme se nechali inspirovat úspěchy modelu S-MAX,“ vysvětluje Gunnar Herrmann ze společnosti Ford of Europe. „Jsme přesvědčeni, že výsledek naší práce spojuje dynamický nový vzhled s řadou nových prvků a především s kvalitou na úrovni luxusních vozů.“
Inovace pro S-MAX a Galaxy
Ford S-MAX, Auto roku 2007, a nový Ford Galaxy čeká v roce 2007 několik dílčích vylepšení, která přinesou širší výběr při nákupu a vyšší úroveň pohodlí při provozu.
Jak Galaxy, tak S-MAX budou nabízeny s novou generací rozhraní HMI. Na přání bude dodáván rovněž navigační systém na bázi DVD s barevnou dotykovou obrazovkou na středové konzole.
Motorizace 2.0 Duratorq TDCi bude od května na přání kombinována s novou šestistupňovou automatickou převodovkou Durashift. Koncem roku rozšíří nabídku pohonných jednotek nový zážehový agregát 2.3 Duratec HE/161 k.
JL, 5.3.2007
Ford C-MAX bude nabízen ve čtyřech úrovních výbavy – Ambiente, Trend, Ghia a Titanium. Zákazníci mohou vybírat kromě několika velikostí a vzorů litých kol také položky z programu oddělení služeb zákazníkům, jakými jsou například stylingové pakety exteriéru.
Pro Ford je základem aktivní bezpečnosti precizní naladění podvozku. Rozchod je o 5 mm širší, což znamená větší jistotu a lepší ovladatelnost v každé situaci.
Stejně jako jsou základem aktivní bezpečnosti výborné jízdní vlastnosti, musí bezpečnost pasivní vždy stavět na tuhé karoserii. To je klíčový atribut systému inteligentní ochrany IPS, na nějž se nabaluje celá řada nejmodernějších technologií.
Kromě velkoobjemových čelních airbagů a bočních airbagů pro řidiče a spolujezdce obsahuje systém IPS hlavové airbagy pro přední i druhou řadu sedadel, předpínače bezpečnostních pásů s omezovači zátěže hrudníku, bezpečnostní sloupek řízení a bezpečnostní pedálovou skupinu.
Všechny benzinové agregáty 1.6, 1.8 a 2.0 – jsou naladěny tak, aby v nejvyšší možné míře zdůrazňovaly dynamický charakter vozu. Dosahují výkonu od 100 k do 145 k a točivého momentu 150 N.m až 185 N.m.
Dieselové agregáty Duratorq TDCi jsou uznávány pro svoje výkony a hospodárnost. Jejich výkony sahají od 90 k do 136 k, točivý moment se pohybuje v rozmezí 215 Nm až 320 Nm.
„Chtěli jsme rozvinout přednosti současného modelu a při vývoji nového
C-MAXu jsme se nechali inspirovat úspěchy modelu S-MAX,“ vysvětluje Gunnar Herrmann ze společnosti Ford of Europe. „Jsme přesvědčeni, že výsledek naší práce spojuje dynamický nový vzhled s řadou nových prvků a především s kvalitou na úrovni luxusních vozů.“
Inovace pro S-MAX a Galaxy
Ford S-MAX, Auto roku 2007, a nový Ford Galaxy čeká v roce 2007 několik dílčích vylepšení, která přinesou širší výběr při nákupu a vyšší úroveň pohodlí při provozu.
Jak Galaxy, tak S-MAX budou nabízeny s novou generací rozhraní HMI. Na přání bude dodáván rovněž navigační systém na bázi DVD s barevnou dotykovou obrazovkou na středové konzole.
Motorizace 2.0 Duratorq TDCi bude od května na přání kombinována s novou šestistupňovou automatickou převodovkou Durashift. Koncem roku rozšíří nabídku pohonných jednotek nový zážehový agregát 2.3 Duratec HE/161 k.
JL, 5.3.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout