Fiat Panda Classic souběžně s novou Pandou
Při příležitosti zahájení prodeje nového Fiatu Panda přichází Fiat se zajímavou novinkou. Předchozí generace bude nabízena souběžně s novým modelem, a to pod obchodním názvem Panda Classic. Prodej byl zahájen ve Francii, Maďarsku a Španělsku, postupně se ovšem rozšíří i do dalších evropských zemí.
Tato verze Pandy si klade za hlavní cíl ujmout se vedoucí pozice v segmentu A, tedy malých městských automobilů, a nabídnout zákazníkům praktickou alternativu městského automobilu za přijatelnou cenu.
Druhá generace představená v roce 2003 je nabízena v 76 zemích světa a velmi rychle si ve svém segmentu získala vedoucí pozici. V roce 2011 dosáhla 38% podílu na trhu, což na italském trhu potvrdilo její pozici nejprodávanějšího automobilu segmentu A. S 15,7% podílem se stala nejprodávanějším městským automobilem i v celé Evropě. O tento úspěch se opírá také Panda Classic, která zájemcům nabízí velmi racionální volbu se značnými výhodami.
Nabídka verzí 4x2 byla zredukována pouze na nejoblíbenější varianty, které nesou nově označení Panda Classic. K dispozici jsou se zážehovým motorem 1.2 o výkonu 69 k a 1.4 Natural Power (zemní plyn a benzin) o výkonu 77 k. Ve standardní výbavě Pandy Classic nalezneme čelní airbagy, ABS s funkcí EBD, výškově nastavitelný volant, elektrický posilovač řízení Dualdrive, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání, přípravu pro rádio, nárazníky v barvě karoserie a ochranné lišty na dveřích.
Nabídka verze 4x4 zůstává beze změny. Panda Climbing nadále nabízí pohon všech čtyř kol a může být vybavena zážehovým motorem 1.2 o výkonu 69 k nebo vznětovým motorem 1.3 MultiJet o výkonu 75 k. Standardní výbava zahrnuje čelní a boční airbagy, ABS s funkcí EBD, výškově nastavitelný volant, elektrický posilovač řízení Dualdrive, ochranný kryt pod motorem, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání a ochranné lišty na bocích vozidla. Elektronická kontrola stabilizace ESP bude k dispozici za příplatek.
Zredukována byla také nabídka barev a provedení interiéru, přičemž zachovány byly ty nejoblíbenější. Interiér je nabízen s textilním čalouněním Vision, avšak v novém odstínu antracit/šedá.
Druhá generace představená v roce 2003 je nabízena v 76 zemích světa a velmi rychle si ve svém segmentu získala vedoucí pozici. V roce 2011 dosáhla 38% podílu na trhu, což na italském trhu potvrdilo její pozici nejprodávanějšího automobilu segmentu A. S 15,7% podílem se stala nejprodávanějším městským automobilem i v celé Evropě. O tento úspěch se opírá také Panda Classic, která zájemcům nabízí velmi racionální volbu se značnými výhodami.
Nabídka verzí 4x2 byla zredukována pouze na nejoblíbenější varianty, které nesou nově označení Panda Classic. K dispozici jsou se zážehovým motorem 1.2 o výkonu 69 k a 1.4 Natural Power (zemní plyn a benzin) o výkonu 77 k. Ve standardní výbavě Pandy Classic nalezneme čelní airbagy, ABS s funkcí EBD, výškově nastavitelný volant, elektrický posilovač řízení Dualdrive, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání, přípravu pro rádio, nárazníky v barvě karoserie a ochranné lišty na dveřích.
Nabídka verze 4x4 zůstává beze změny. Panda Climbing nadále nabízí pohon všech čtyř kol a může být vybavena zážehovým motorem 1.2 o výkonu 69 k nebo vznětovým motorem 1.3 MultiJet o výkonu 75 k. Standardní výbava zahrnuje čelní a boční airbagy, ABS s funkcí EBD, výškově nastavitelný volant, elektrický posilovač řízení Dualdrive, ochranný kryt pod motorem, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání a ochranné lišty na bocích vozidla. Elektronická kontrola stabilizace ESP bude k dispozici za příplatek.
Zredukována byla také nabídka barev a provedení interiéru, přičemž zachovány byly ty nejoblíbenější. Interiér je nabízen s textilním čalouněním Vision, avšak v novém odstínu antracit/šedá.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








