Fiat Bravo - Forza Italia
S novým modelem Bravo chce už v druhé polovině března Fiat zabodovat v segmentu kompaktních automobilů. Vychází v podstatě z vylepšené platformy Stila a rozvorem 2,6 m se řadí mezi Grande Punto a Cromu.
Fiat Bravo se představí nejdříve ve čtyřdveřovém provedení, ale už v základní výbavě se systémem ESP. Multi Wagon, jak Italové označují své modely kombi, přijde později. Pod zadní výklopnou stěnou se ukrývá zavazadlový prostor o objemu 400 l, při sklopených zadních sedadlech až 1175 l. Pocit velkého interiéru ještě opticky umocňuje velká panoramatická střecha, dodávaná na přání. Naproti tomu airbagy řidiče a spolujezdce, stejně jako okenní pro obě řady sedadel patří do sériové výbavy společně s dalšími bezpečnostními prvky jako ABS s EBD, ESP včetně Hill Holder, ASRa MSR apod.
Nabídka Fiatu Bravo zahrnuje čtyři stupně výbavy – Active, Dynamic, Emotion a Sport. Cena zatím ještě nebyla stanovena, ale v Německu se odhaduje od 15 000 do 23 000 eur.
V první fázi bude k dispozici pět pohonných jednotek. Tři benzinové motory 1.4 s výkony 90 k, 120 k a 150 k. Základní verze 1.4, která bude k dispozici se šestistupňovou mechanickou převodovkou, má točivý moment 128 N.m, s nímž dosáhne rychlosti 179 km/h. Na sto kilometrů spotřebuje v průměru 6,7 l na 100 litru benzinu.
Dieselový motor prezentuje čtyřválec 1.9 s hodnotami 120 k a 255 N.m a druhý s výkonem 150 k a točivým momentem 305 N.m. Slabší zrychlí Bravo na 194 km/h a ve spojení s pětistupňovou mechanickou převodovkou spotřebuje v průměru 5,3 litru. Špičková verze umožní rychlost 206 km/h a se šestistupňovou mechanickou převodovkou průměrnou spotřebu 5,6 litru. Slabší modely používají 15“ kola s pneumatikami 195/65, silnější diesely pak 16“ a 205/55.
Jindřich Lasík, 2.2.2007
Nabídka Fiatu Bravo zahrnuje čtyři stupně výbavy – Active, Dynamic, Emotion a Sport. Cena zatím ještě nebyla stanovena, ale v Německu se odhaduje od 15 000 do 23 000 eur.
V první fázi bude k dispozici pět pohonných jednotek. Tři benzinové motory 1.4 s výkony 90 k, 120 k a 150 k. Základní verze 1.4, která bude k dispozici se šestistupňovou mechanickou převodovkou, má točivý moment 128 N.m, s nímž dosáhne rychlosti 179 km/h. Na sto kilometrů spotřebuje v průměru 6,7 l na 100 litru benzinu.
Dieselový motor prezentuje čtyřválec 1.9 s hodnotami 120 k a 255 N.m a druhý s výkonem 150 k a točivým momentem 305 N.m. Slabší zrychlí Bravo na 194 km/h a ve spojení s pětistupňovou mechanickou převodovkou spotřebuje v průměru 5,3 litru. Špičková verze umožní rychlost 206 km/h a se šestistupňovou mechanickou převodovkou průměrnou spotřebu 5,6 litru. Slabší modely používají 15“ kola s pneumatikami 195/65, silnější diesely pak 16“ a 205/55.
Jindřich Lasík, 2.2.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout