Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Dunlop SP QuattroMaxx pro SUV

Dunlop představil vysoce výkonnou letní pneumatiku SP QuattroMaxx, která byla speciálně vyvinuta pro silné automobily Sport Utility Vehicles (SUV). Bočnice navíc pochází z dílny známého návrhářského studia Pininfarina.

Nová pneumatika SP QuattroMaxx v sobě obsahuje nejnovější technologické inovace společnosti Dunlop – včetně úspěšné technologie Touch. DuPont™ KEVLAR, ® syntetické vlákno pětkrát silnější než ocel, které si udržuje svoji sílu a pružnost/elastičnost při široké škále teplot, je využito v paletě náročných aplikací – od motoristického sportu a plachtění přes letectví a vesmírné technologieSP QuattroMaxx obsahuje KEVLAR® v jádru patky pneumatiky. Užití zesilující DuPont Kevlar drti v jádru patku vede k pevnější bočnici a umožňuje lepší zpětnou vazbu vozovky, přesnost při řízení, stejně jako zvýšenou stabilitu při zatáčení.
Nová pneumatika obsahuje velmi robustní konstrukci pod běhounem s ultra pevnými nárazníky. Pevnější šikmé nárazníky pneumatiky ústí v plošší, robustnější povrch běhounu a zajišťují vylepšenou tuhost pod běhounem, což poskytuje vylepšenou zpětnou vazbu vozovky. Technologie dvojité běhounové směsi naopak která kombinuje nejlepší směs Dunlop pro podmínky za sucha na vnější straně pneumatiky s nejlepší směsí pro podmínky za mokra na vnitřní straně pneumatiky. Kombinace dvou směsí zajišťuje vynikající příčnou a podélnou přilnavost za všech povětrnostních podmínek, stejně jako optimalizovaný valivý odpor.
Pevnější vzorek dezénu je založen na Dunlop Technologii multiprofilového běhounu (MRT). Vzorek dezénu, vyvinutý na bázi tří rozdílných profilů, využívá deseti různých profilů. Výsledkem je lepší rozložení stopy pneumatiky za jízdy. Tvar pneumatiky se mění hladčeji, když se pohybuje z rovné dráhy do zatáčky, což vede k preciznějším a progresivnějším reakcím.
Nová generace spočívá v plošším profilu běhounu s o čtyři až osm procent větší kontaktní plochou, závisející na rozměru a typu. Plošší profil s větší kontaktní plochou poskytuje větší stabilitu.
Asymetrický dezén běhounu a proměnlivá výška poskytují vylepšenou odolnost vůči aquaplaningu. Spojité středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek vylepšuje přilnavost na mokrých a suchých površích. Masivní vnější ramenní blok poskytuje vynikající kontrolu při zatáčení. Pneumatika Dunlop SP QuattroMaxx bude k dostání v rozměrech od 17 do 21 palců a v šířce od 235 do 315.Bude dostupná pro širokou škálu vozidel Audi, BMW, Lexus, Range Rover a Porsche.


JL,22.3.2010


Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar