Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

DS 4 s novými motory i výbavou

Vůz DS 4 získává po motorech PureTech 130 a BlueHdi120, které jsou v nabídce od listopadu, tři nové motory, v nichž se snoubí úspornost a výkonnost: THP165 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, BlueHDi 150 s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6 a Blue HDi180 s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6.

V případě vozu DS 4 taky bylo na trh uvedeno pět nových motorů, které všechny splňují emisní normu Euro 6. Jde o úplné přepracování nabídky motorů pro větší výkonnost a účinnost! Výsledek: vůz DS4 se dostal mezi nejlepší vozy svého segmentu. Současně je vybaven dotykovou navigací a systémem hands free nastupování a startování, který byl doposud vyhrazen vyšším segmentům.

Výkony motorů, kterými je od nynějška vybaven vůz DS4, vystihují tato čísla: výkon 240–400 Nm, spotřeba 3,7–5,5 l/100 km. Po benzínovém tříválcovém motoru a motoru BlueHDi 120 se vůz DS 4 obohatil o nový benzínový motor (THP 165 S&S s automatickou převodovkou EAT6) a o dva nové dieselové motory (BlueHDi 150 S&S s manuální převodovkou BVM6 a Blue HDi 180 S&S s automatickou převodovkou EAT6). Zákazník tak získává ještě větší výkon a nižší spotřebu! Vysvětlení…


THP 165 S&S EAT6
Benzínový motor THP 165 S&S s novou automatickou šestistupňovou převodovkou vykazuje spotřebu 5,5 l / 100 km (úspora o 29 % oproti motoru THP 160) a točivý moment 240 Nm. Díky těmto výsledkům se motor řadí mezi nejlepší v rámci konkurence!


BlueHDi 150 S&S BVM6
Mezi dieselovými motory září motor Blue HDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, u něhož bylo dosaženo úspory točivého momentu o 50 Nm, výkonu o 25 k a spotřeby o více než 20 % (oproti motoru HDi 135).
Výsledkem je spotřeba paliva 3,9 l/100 km a točivý moment 370 Nm. Z hlediska těchto tří kritérií se tak vůz DS 4 s motorem Blue HDi 150 S&S BVM6 stává referenční hodnotou, zejména díky točivému momentu, který je o 20–70 Nm vyšší než u hlavních konkurenčních vozů.


Blue HDi 180 S&S EAT6
Dalším dieselovým motorem, který se u vozu DS 4 objevuje je Blue HDi 180 S&S EAT6. S novou automatickou šestistupňovou převodovkou (EAT6) nabízí 4,3 l / 100 km a točivý moment 400 Nm, což je nejlepší točivý moment v této kategorii pro vynikající radost z řízení! Motor Blue HDi 180 ostatně dosahuje o 50 Nm lepšího točivého momentu než hlavní konkurenční vozy

Technologie pro bohatší nabídku

Klíčovou hodnotou značky DS je technologie! Ta se odráží i ve výbavě vozu DS 4, u které se začátkem roku poprvé objevují dvě novinky: systém hands free nastupování a startování a dotyková navigace. Díky systému hands free nastupování a startování může zákazník otevřít, zavřít a nastartovat vůz, aniž by vytáhl elektronický klíč z kapsy – systém jej nalezne v okruhu 2 metrů kolem vozu. Nový dotykový displej 7’’ s vysokým rozlišením usnadňuje používání navigace a dalších funkcí a přispívá k lepší ergonomii kabiny vozu.



Citroën 10.2.2015

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar