Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën - změny v mnoha směrech

Šestého února – v den narození svého zakladatele představil Citroën nejen nové logo, ale po devadesáti letech otevírá také novou stránku své historie. I nadále bude pokračovat v dynamice, kterou vyvolal úspěch nových modelů uvedených na trh v posledních deseti letech.

Dále chce firma zhodnotit značku Citroën a podpořit její komplexní nabídku. Proto se pouští do celosvětového projektu značky, pro který je charakteristická nová vizuální identita, nové vztahy se zákazníky a nová řada automobilových výrobků.
Logo je prvním viditelným znakem změny. Šípy ztratily orámování a dostaly třírozměrnou dimenzi. Jsou plastické, silnější a mohutnější.V novém vzhledu názvu značky se opět objevuje červená barva, jako most mezi minulostí a budoucností značky.
Citroën jako první u vozů C2 a C3 systém Stop&Start a je evropskou jedničkou, pokud jde o pilotované převodovky a průkopníkem filtrů pevných částic. V roce 2008 potvrdil díky C1 své vedoucí postavení mezi vozy s emisemi max. 110 g CO2 / km.
Citroën vynalezl odpružení Hydractive, vytvořil panoramatické širokoúhlé čelní sklo, přišel s novými podpůrnými prvky řízení jako je varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (AFIL), systém promítání informací na čelní sklo, Snow Motion, SOS urgence, ale také s novou architekturou vozu, s maximální modularitou u modelu C3 Picasso.
Model C5 představuje rafinovanou a elegantní interpretaci tradičního sedanu, koncepce visiospace u C4 Picasso dokázala celý segment přetvořit a stát se v něm v roce 2008 evropskou jedničkou a stejné ambice má C3 Picasso.
S novým Berlingem a Nemo, jenž se objevil v únoru 2008, obohatil modelovou řadu pěti lehkých užitkových vozů, které prošly úspěšnou modernizací.
Do budoucna přináší koncept Hypnos technologii hybridního dieselu a C-Cactus přichází s koncepcí nové vize úsporného automobilu.
Se čtyřmi tituly mistrů světa v rallye konstruktérů a pěti tituly mistrů světa ve WRC pro posádku Sébastien Loeb a Daniel Elena se zapsal do historie automobilového sportu. Při příležitosti kyperské rallye se z Citroën Sport stává Citroën Racing.

Citroën se pustí do proměny své mezinárodní sítě prodejen: prostor určených k vystavení vozů, k přijímání zákazníků, k prodeji i údržbě.Zvenku budou prodejny snadno identifikovatelné díky transparentnosti, plynulosti linií a barvě. Osm tisíc prodejen mění do pěti let vzhled.

Značka zavádí v prodeji i v poprodejním servisu nové závazky vůči zákazníkům, základní zásady značky: okamžité osobní přijetí, rychlé a jasné odpovědi, na míru připravené předání a předvedení vozu, dodržování lhůt, vysvětlení provedených prací, sledování každého zásahu.

Promyšlená automobilová radost
Zákazníci hledají silné výrobky, zvláštní výrobky, výrobky, které jim dodají na prestiži a s nimiž prožijí nové automobilové zážitky. Chtějí reprezentativnost, chtějí vzrušení, chtějí vytříbenost, ale to vše aniž by kopírovali ustrnulé kódy tradiční nadstandardní nabídky. Aby Citroën toto očekávání splnil, přichází s novou řadou produktů, která doplňuje stávající nabídku. Tuto řadu tvoří 3 nové vozy, po jednom ze segmentu B, M1 a M2. Vozy budou postupně uváděny na trh od roku 2010.

První ilustrací nové produktové řady je koncept DS INSIDE (na snímku), pro který je charakteristická rozhodnost ve stylu, dynamice a použití. Tato nová řada nese i nové označení. Hlavní řada používá písmeno C s číslem, řada jednoprostorových vozů nese označení Picasso, nová řada dostane označení DS (Different Spirit).
Značka tedy těží ze svých genů, přitom posiluje pozici své nové produktové řady a své tři vozy nazývá DS3, DS4 a DS5.


JL,9.2.2009

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar