Citroën na pekingském autosalonu
Na probíhajícím Autosalonu v Pekingu vystavuje Citroën poprvé nový model C-Elysée, zmodernizovaná verze Elysée včetně verze CNG, doplněný o modely prodávané na čínském trhu, ať vyráběné na místě nebo dovážené modely, např. Citroën prototyp C2 Kappa nebo koncept C-Cactus.
Citroën vystavuje poprvé model C-Elysée, který vycházející z verze Elysée a přináší mnoho novinek, které se projevují na stylu, kvalitě a technologii. Na pohled je vidět, že C-Elysée patří ke značce s dvojitými šípy ve znaku, příď má expresivní moderní vzhled, v linii posledních novinek. Inovovaný vzhled je doplněn novými disky kol a zadními trojrozměrnými světly. Interiér se honosí novými předními sedadly a světlými odstíny čalounění.
C-Elysée získal více než 300 vylepšení u všech částí a funkcí vozu, například brzdy byly opatřeny systémem nejnovější generace zabraňujícím zablokování kol. Může být vybaven audio systémem s funkcí Bluetooth, jukeboxem s 6 CD na hard disku a přípojkou USB. (Více v rubrice Novinky)
Nový model C-Elysée přichází posílit modelovou řadu vozů, které v Číně vyrábí Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), společný podnik PSA Peugeot Citroën a jejího čínského partnera Dong Feng Motors. Tvoří ji vozy C2, Fukang, Xsara Picasso a C-Triomphe, všechny vyráběné ve Wuhanu v provincii Hubei. Řadu doplňují modely dovážené z Evropy – C4 kupé, C5 sedan a C6.
C2 Kappa
Koncept C2 Kappa vznikl ve spolupráci s nejvýznamnější značkou sportovního oblečení na čínském trhu. Prototyp navazuje na verzi C2 VTS, od níž se odlišuje specifickými prvky karoserie (přední část, nárazníky, přední i zadní světla, zadní spoiler, obložení prahu, atd.) a novou vnitřní i vnější výzdobou. Tímto konceptem chce Citrioën nejen pokračovat ve své strategii individualizace modelu C2, který se mj zúčastnil čínského mistrovství v rallye, ale otestovat reakci trhu na nové obchodní nabídky.
C-Cactus
Důmyslný koncept C-Cactus (viz Studie) rozvíjí nové pojetí automobilového designu a plní ambiciózní cíl značky, kterým je uvést na trh ekologický sedan s příjemným, atraktivním designem, hybridním pohonem a za stejnou cenu jako C4 v základní výbavě. Konstruktéři se rozhodli zavrhnout prvky, které nejsou nezbytné pro komfort, a soustředili se na technologii, styl a ekologickou výbavu. K jeho výrobě byl použit vysoký podíl recyklovaných a recyklovatelných materiálů, vyznačuje se nízkou spotřebou když s hmotností 1180 kg a hybridním pohonem HDi má spotřebu 2,9 l/100 km.
Čína: hlavní trh pro značku
Čína zaujímá z pohledu Citroënu rozhodující místo. Již před několika lety se stala pro značku nejvýznamnějším mimoevropským trhem. V roce 2007 zde prodej dosáhl 109 700 vozů. Od příchodu na místní trh v roce 1991 značka prodala přes 800 000 vozů. Dnes je zde 217 prodejců 4S ve 186 městech.
JL, 25.4.2008
C-Elysée získal více než 300 vylepšení u všech částí a funkcí vozu, například brzdy byly opatřeny systémem nejnovější generace zabraňujícím zablokování kol. Může být vybaven audio systémem s funkcí Bluetooth, jukeboxem s 6 CD na hard disku a přípojkou USB. (Více v rubrice Novinky)
Nový model C-Elysée přichází posílit modelovou řadu vozů, které v Číně vyrábí Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), společný podnik PSA Peugeot Citroën a jejího čínského partnera Dong Feng Motors. Tvoří ji vozy C2, Fukang, Xsara Picasso a C-Triomphe, všechny vyráběné ve Wuhanu v provincii Hubei. Řadu doplňují modely dovážené z Evropy – C4 kupé, C5 sedan a C6.
C2 Kappa
Koncept C2 Kappa vznikl ve spolupráci s nejvýznamnější značkou sportovního oblečení na čínském trhu. Prototyp navazuje na verzi C2 VTS, od níž se odlišuje specifickými prvky karoserie (přední část, nárazníky, přední i zadní světla, zadní spoiler, obložení prahu, atd.) a novou vnitřní i vnější výzdobou. Tímto konceptem chce Citrioën nejen pokračovat ve své strategii individualizace modelu C2, který se mj zúčastnil čínského mistrovství v rallye, ale otestovat reakci trhu na nové obchodní nabídky.
C-Cactus
Důmyslný koncept C-Cactus (viz Studie) rozvíjí nové pojetí automobilového designu a plní ambiciózní cíl značky, kterým je uvést na trh ekologický sedan s příjemným, atraktivním designem, hybridním pohonem a za stejnou cenu jako C4 v základní výbavě. Konstruktéři se rozhodli zavrhnout prvky, které nejsou nezbytné pro komfort, a soustředili se na technologii, styl a ekologickou výbavu. K jeho výrobě byl použit vysoký podíl recyklovaných a recyklovatelných materiálů, vyznačuje se nízkou spotřebou když s hmotností 1180 kg a hybridním pohonem HDi má spotřebu 2,9 l/100 km.
Čína: hlavní trh pro značku
Čína zaujímá z pohledu Citroënu rozhodující místo. Již před několika lety se stala pro značku nejvýznamnějším mimoevropským trhem. V roce 2007 zde prodej dosáhl 109 700 vozů. Od příchodu na místní trh v roce 1991 značka prodala přes 800 000 vozů. Dnes je zde 217 prodejců 4S ve 186 městech.
JL, 25.4.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













