Citroën DS3 na českém trhu
V únoru 2009 představil Citroën nový koncept DS Inside, během roku byly uvedyny na trh dva výrazné modely Citroën C3 Picasso a C3, a nyní přichází s dalším novým modelem DS3, který je pokračovatelem historie Citroënu, nikoliv však comebackem vozu DS.
V prostředí stánku současného umění Meet Factory byla novinka, která je zároveň prvním modelem řady DS, představena v české premiéře novinářům. S modelem DS3 se Citroën nechce vracet se do minulosti a recyklovat mýtus DS. Jde jednoznačně o moderní vůz, který si pohrává s minulostí značky.
Citroën DS3 je k dispozici ve verzích Chic, So Chic a Sport Chic a každému zájemci nabízí úpravu na míru, především díky široké paletě barev. Zvnějšku existuje v závislosti na zvolené verzi až 38 barevných kombinací odstínu karoserie/střechy a 12 verzí kol. Na střechu lze umístit samolepicí fólie ve 4 stylech: Urban Tribe, Onde, Zebra a Perle, díky nimž se podařilo posunout možnost osobní úpravy na míru dle vkusu zákazníka zase o něco dál.
Vůz tak umožňuje sladit barevnost některých prvků interiéru s barevným odstínem zvoleným pro exteriér. Lišta palubní desky, lišta kolem větráků či hlavice řadicí páky tak může být vyvedena v šesti odstínech.
Při výběru stylu Chic – s motorem VTi 95 – se klade důraz na komfort a bezpečnost cestujících: 6 airbagů, ESP + ASR, ABS + EBD + EBA, mlhovky, tempomat a omezovač rychlosti, kožený výškově i podélně nastavitelný volant, palubní počítač, audio systém s přehrávačem CD / RDS / MP3 atd.
Ve verzi So Chic – s motory VTi 120 nebo HDi 90 FAP je bohatší především o dvoubarevnou střechu, zatmavená boční skla, mřížky sání s LED diodami, slitinová 16“ kola.
Verze Sport Chic s motory THP 150 nebo HDi 110 FAP je vybavena sportovními sedačkami, koberečky vpředu i vzadu, sportovním spoilerem, 17“ litými černými koly s diamantovým výbrusem nebo Hifi Systém a Connecting Box.
V základní verzi Chic jsou pouze verze 1.4 Vti a 1.4 HDi, zatímco nejsilnější 1.6 THP a 1.6 HDi/112 pouze v nejvyšší Sport chic.
Příklady cen
Zážehové motory
Vznětové motory
Pozn. Objem – cm³, výkon – kW(k)/min, točivý moment – Nm/min, rychlost – km/h, zrychlení 0-100 km/h (s), spotřeba (město/mimo město/kombin.) – l/100 km
JL, 29.4.2010
Citroën DS3 je k dispozici ve verzích Chic, So Chic a Sport Chic a každému zájemci nabízí úpravu na míru, především díky široké paletě barev. Zvnějšku existuje v závislosti na zvolené verzi až 38 barevných kombinací odstínu karoserie/střechy a 12 verzí kol. Na střechu lze umístit samolepicí fólie ve 4 stylech: Urban Tribe, Onde, Zebra a Perle, díky nimž se podařilo posunout možnost osobní úpravy na míru dle vkusu zákazníka zase o něco dál.
Vůz tak umožňuje sladit barevnost některých prvků interiéru s barevným odstínem zvoleným pro exteriér. Lišta palubní desky, lišta kolem větráků či hlavice řadicí páky tak může být vyvedena v šesti odstínech.
Při výběru stylu Chic – s motorem VTi 95 – se klade důraz na komfort a bezpečnost cestujících: 6 airbagů, ESP + ASR, ABS + EBD + EBA, mlhovky, tempomat a omezovač rychlosti, kožený výškově i podélně nastavitelný volant, palubní počítač, audio systém s přehrávačem CD / RDS / MP3 atd.
Ve verzi So Chic – s motory VTi 120 nebo HDi 90 FAP je bohatší především o dvoubarevnou střechu, zatmavená boční skla, mřížky sání s LED diodami, slitinová 16“ kola.
Verze Sport Chic s motory THP 150 nebo HDi 110 FAP je vybavena sportovními sedačkami, koberečky vpředu i vzadu, sportovním spoilerem, 17“ litými černými koly s diamantovým výbrusem nebo Hifi Systém a Connecting Box.
V základní verzi Chic jsou pouze verze 1.4 Vti a 1.4 HDi, zatímco nejsilnější 1.6 THP a 1.6 HDi/112 pouze v nejvyšší Sport chic.
Příklady cen
| Typ | Výbava | Cena |
| 1.4 Vti | Chic | 365 000 |
| 1.6 Vti | So Chic | 420 000 |
| 1.6 THP | Sport Chic | 465 000 |
| 1.4 HDi | Chic | 390 000 |
| 1.6 HDi/92 | So Chic | 445 000 |
| 1.6 HDi/112 | Sport Chic | 500 000 |
Zážehové motory
| Typ | 1.4Vti | 1.6 Vti | 1.6THP | 1.6 HDi | 1.6 HDi |
| Objem | 1397 | 1598 | 1598 | 1560 | 1560 |
| Výkon | 70(95)/6000 | 88(120)/6000 | 115(156)/6000 | ||
| Toč.moment | 135/4000 | 160/4200 | 240/1400-4000 | ||
| Rychlost | 184 | 190 | 214 | ||
| Zrychlení | 10,6 | 8,9 | 7,3 | ||
| Spotřeba | 7,7/4,9/5,9 | 8,0/4,9/6,0 | 9,4/5,1/6,7 |
Vznětové motory
| Typ | 1.6 HDi/92 | 1.6 HDi/112 |
| Objem | 1560 | 1560 |
| Výkon | 68(92)/4000 | 82(112)/4000 |
| Toč.moment | 230/1750 | 270/2000 |
| Rychlost | 182 | 190 |
| Zrychlení | 11,3 | 9,8 |
| Spotřeba | 4,9/3,6/4,1 | 5,6/3,9/4,5 |
Pozn. Objem – cm³, výkon – kW(k)/min, točivý moment – Nm/min, rychlost – km/h, zrychlení 0-100 km/h (s), spotřeba (město/mimo město/kombin.) – l/100 km
JL, 29.4.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout















