Citroën Jumpy Multispace po faceliftu
V novém Citroënu Jumpy Multispace se stejně jako u jeho předchůdce snoubí racionalita objemu s pohodou na palubě, kterou vzbuzuje zejména místo řidiče připomínající MPV. Díky své modularitě je schopen pojmout až 9 osob a přitom si zachovává objem zavazadlového prostoru 553 l.
Jumpy se stejně jako nový Citroën Berlingo Multispace honosí novou čelní stranou, kdy se mimo jiné rozšířila chromovaná maska chladiče, kterou nyní zdobí nové logo značky sahající až po světlomety. Vůz se explicitně řadí mezi osobní vozy značky. Paletu odstínů karoserie doplní jedna nová barva, hnědá „Hickory“.
Designéři využili facelift nového Jumpy Multispace i k vylepšení výbavy. Verze Exclusive je sériově vybavena tempomatem a omezovačem rychlosti, zadním parkovacím asistentem, zatmavenými skly u zadních oken a u okna pátých dveří a paketem zahrnujícím odstín nárazníků, bočních ochranných lišt a litých 16“ kol v barvě karoserie. Nejvyšší úroveň výbavy může doplnit nová příplatková výbava Direct Access. U této nové konfigurace 7/8 míst bylo zrušeno pravé boční sedadlo v 2. řadě, aby se uvolnil přístup k místům ve 3. řadě. Přechodovou zónu kryje zvláštní snímatelný koberec.
Nový Jumpy Multispace nyní nabízí za příplatek automatickou signalizaci podhuštění se zobrazením příslušné pneumatiky a systém Grip Control. Jde o pokročilý protiprokluzový systém, který reaguje podle dané situace a za každé situace optimalizuje pohyblivost vozu. Řidič může voličem na palubní desce nalevo od volantu zvolit mezi 4 režimy podle podmínek sjízdnosti, v nichž se pohybuje (normální, terén, sníh nebo písek).
Automatická šestistupňová převodovka vystihuje poslání pohodlného a multifunkčního vozu. Je spojená s motorem HDi 160 a ovládá se páčkou zabudovanou do palubní desky. Ve verzi s ruční převodovkou jsou k dispozici motory HDi 95, HDi 125 a HDi 160.
Vůz prošel ve všech verzích výbavy úpravami, aby se ještě o něco snížily jeho emise. V nabídce jsou aerodynamické kryty pod karoserií a „Volt-control“, zařízení, které umožňuje optimální řízení nabití baterie pomocí alternátoru.
K dispozici je ve čtyřech verzích výbavy: Attraction, Confort, Oceanic, což je kombinovaný koncept mezi kombi a kempinkovým vozem, který je určený pro předem nepřipravené, improvizované cesty, a konečně verze Exclusive pro nejnáročnější zákazníky.
JL 9.2.2012
Designéři využili facelift nového Jumpy Multispace i k vylepšení výbavy. Verze Exclusive je sériově vybavena tempomatem a omezovačem rychlosti, zadním parkovacím asistentem, zatmavenými skly u zadních oken a u okna pátých dveří a paketem zahrnujícím odstín nárazníků, bočních ochranných lišt a litých 16“ kol v barvě karoserie. Nejvyšší úroveň výbavy může doplnit nová příplatková výbava Direct Access. U této nové konfigurace 7/8 míst bylo zrušeno pravé boční sedadlo v 2. řadě, aby se uvolnil přístup k místům ve 3. řadě. Přechodovou zónu kryje zvláštní snímatelný koberec.
Nový Jumpy Multispace nyní nabízí za příplatek automatickou signalizaci podhuštění se zobrazením příslušné pneumatiky a systém Grip Control. Jde o pokročilý protiprokluzový systém, který reaguje podle dané situace a za každé situace optimalizuje pohyblivost vozu. Řidič může voličem na palubní desce nalevo od volantu zvolit mezi 4 režimy podle podmínek sjízdnosti, v nichž se pohybuje (normální, terén, sníh nebo písek).
Automatická šestistupňová převodovka vystihuje poslání pohodlného a multifunkčního vozu. Je spojená s motorem HDi 160 a ovládá se páčkou zabudovanou do palubní desky. Ve verzi s ruční převodovkou jsou k dispozici motory HDi 95, HDi 125 a HDi 160.
Vůz prošel ve všech verzích výbavy úpravami, aby se ještě o něco snížily jeho emise. V nabídce jsou aerodynamické kryty pod karoserií a „Volt-control“, zařízení, které umožňuje optimální řízení nabití baterie pomocí alternátoru.
K dispozici je ve čtyřech verzích výbavy: Attraction, Confort, Oceanic, což je kombinovaný koncept mezi kombi a kempinkovým vozem, který je určený pro předem nepřipravené, improvizované cesty, a konečně verze Exclusive pro nejnáročnější zákazníky.
JL 9.2.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout