Citroën C4 Sedan pro Latinskou Ameriku
Francouzský výrobce pokračuje v rozšiřování své řady v několika zemích Latinské Ameriky modelem C4 Sedan. Tento vůz dobře splňuje požadavky zákazníků z různých latinskoamerických trhů zejména díky prodlouženým tvarům karosérie.
Model C4 Sedan, který se také vyrábí a prodává v Číně po označením C-Triomphe, bude v červenci uveden na trh v Argentině, kde by měl posílit šance Citroënu. Díky prostornosti karosérie a svým rozměrům (délka: 4,77 m, šířka: 1,77 m, výška: 1,51 m) se řadí mezi velké cestovní vozy s výraznou osobností a pozornost si získává dojmem elegance a exkluzívnosti.
Chromovanými stylizovanými šípy a světlomety ve tvaru bumerangu si zachovává styl značky, zároveň je však vizuálně pozoruhodně vyvážený zásluhou prodloužené siluety, zvýrazněným podběhům kol, horní linii karosérie a impozantním zadním přesahem.
Kabina vozu se na první pohled odlišuje prostorem, který může být využit posádkou. Díky rozvoru 2,71 m poskytuje pohodlí i více místa pro nohy na zadních sedadlech.
Praktičnost zavazadlového prostoru o objemu 513 litrů umocňuje sklopné zadní sedadlo dělené v poměru 2/3-1/3 a četné odkládací prostory rozmístěné po celém interiéru.
Mezi výrazné prvky ergonomického místa řidiče patří volant s pevným středem, na němž jsou rozmístěny ovládací prvky. Sedan nabízí i jednu novinku jihoamerického trhu – tempomat a omezovač rychlosti.
Součástí sériové výbavy celé řady jsou mj. čelními, bočními i průběžnými hlavovými airbagy, ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku a elektronický brzdový asistent nebo samočinná aktivace výstražných světel při prudkém brždění. Systém ESP je nabízen za příplatek u některých verzí a motorů.
Od uvedení na trh je k dispozici se dvěma benzinovými agregáty podle trhu a verze, které budou v Brazílii nabízeny i jako FlexFuel:
1.6i 16V – 110k
2.0i 16V – 143k
Z dieselových motorů byly vybrány:
1.6 HDi – 110k FAP
2.0 HDi – 110k.
Výroba a prodej modelu C4 Sedan v Argentině je pro Citroën zvláště výhodné, protože konsoliduje přítomnost značky na trhu a doplňuje její nabídku o horní segment řady, čímž umožňuje získávat ještě významnější klientelu.
JL, 23.4.2007
Chromovanými stylizovanými šípy a světlomety ve tvaru bumerangu si zachovává styl značky, zároveň je však vizuálně pozoruhodně vyvážený zásluhou prodloužené siluety, zvýrazněným podběhům kol, horní linii karosérie a impozantním zadním přesahem.
Kabina vozu se na první pohled odlišuje prostorem, který může být využit posádkou. Díky rozvoru 2,71 m poskytuje pohodlí i více místa pro nohy na zadních sedadlech.
Praktičnost zavazadlového prostoru o objemu 513 litrů umocňuje sklopné zadní sedadlo dělené v poměru 2/3-1/3 a četné odkládací prostory rozmístěné po celém interiéru.
Mezi výrazné prvky ergonomického místa řidiče patří volant s pevným středem, na němž jsou rozmístěny ovládací prvky. Sedan nabízí i jednu novinku jihoamerického trhu – tempomat a omezovač rychlosti.
Součástí sériové výbavy celé řady jsou mj. čelními, bočními i průběžnými hlavovými airbagy, ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku a elektronický brzdový asistent nebo samočinná aktivace výstražných světel při prudkém brždění. Systém ESP je nabízen za příplatek u některých verzí a motorů.
Od uvedení na trh je k dispozici se dvěma benzinovými agregáty podle trhu a verze, které budou v Brazílii nabízeny i jako FlexFuel:
1.6i 16V – 110k
2.0i 16V – 143k
Z dieselových motorů byly vybrány:
1.6 HDi – 110k FAP
2.0 HDi – 110k.
Výroba a prodej modelu C4 Sedan v Argentině je pro Citroën zvláště výhodné, protože konsoliduje přítomnost značky na trhu a doplňuje její nabídku o horní segment řady, čímž umožňuje získávat ještě významnější klientelu.
JL, 23.4.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout