Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Chevrolet Malibu před evropskou premiérou

Po světové výstavní premiéře na autosalonech v USA a Číně bude nový model Malibu tvořit jeden z hlavních pilířů expozice Chevroletu na autosalonu ve Frankfurtu. V Evropě se začne prodávat v roce 2012 jako vlajková loď zdejšího modelového programu značky.

S rozvorem 2737 mm a rozchodem kol vpředu 1577 mm a vzadu 1574 mm má Malibu atletický postoj na silnici. Široký rozchod a integrovaný přední spoiler umocňují sebevědomý výraz. S koeficientem aerodynamického odporu se blíží hodnotě 0,28 modelu Volt.
Designové prvky na karoserii zahrnují charakteristickou dvoudílnou masku chladiče, výkonné halogenové nebo xenonové reflektory, výrazné „motýlky" loga Chevrolet vpředu a vzadu, jakož i nové dvoudílné zadní skupinové svítilny z LED, tvarově inspirované modelem Camaro. Nabídka kol montovaných na přání obsahuje kola z lehké slitiny formátu 17 a 18“. Na výběr je 9 barev karoserie a 4 barevné kombinace interiéru, podle verze vybavení.
Malibu má komfortní, prostorný interiér s velkou vnitřní šířkou a typickým duálním kokpitem, který vytváří útulné prostředí pro řidiče a spolujezdce.
Metalizované nebo chromované akcenty, náladové osvětlení kolem přístrojového panelu a v odkládacích přihrádkách, jakož i kontrastní prošívání čalounění dodávají interiéru ušlechtilý vzhled.
V celém prostoru kabiny má Malibu mnoho praktických odkládacích prostor, včetně schránky hluboké přes 15 cm za sklopným dotykovým monitorem autorádia s úhlopříčkou 7“ (17,8 cm). Široká nabídka nejmodernějších prvků infotainmentu obsahuje kromě nových audiosystémů i navigační systém.
Zákazníci v Evropě budou mít na výběr dva výkonné a současně úsporné 4válcové motory – turbodiesel 2.0 nebo benzinový 2.4 s výkony 121 a 124 kW (164 a 169 k). U obou motorů si evropští zákazníci budou moci vybrat manuální nebo automatickou převodovku.
Chevrolet Malibu byl zkonstruován tak, aby mohl konkurovat dražším limuzínám v oblasti jízdních vlastností a komfortu. Základ pro optimální jízdní vlastnosti vytváří struktura skeletu karoserie s vysokou pevností, srovnatelnou s nejlepšími limuzínami. To umožnilo precizně vyladit podvozek, kombinující dynamické jízdní vlastnosti s vysokou mírou komfortu. Přední kola jsou zavěšena na spodních ramenech s tlumičovými vzpěrami McPherson, zadní kola mají víceprvkové závěsy. Hřebenové řízení je vybaveno elektrickým posilovačem s variabilní charakteristikou.
Součástí standardního vybavení všech verzí je 4kanálový protiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD, asistenčním systémem pro nouzové brzdění (BA) a hydraulickou kompenzací slábnutí brzd při opakovaném namáhání. Elektronický stabilizační systém (ESC) zahrnuje i regulaci prokluzu kol (trakční kontrolu) a regulaci brzdného momentu motoru.
V oblasti bezpečnosti bude patřit k nejlépe vybaveným vozům ve svém segmentu. Součástí standardní výbavy na všech trzích je osm airbagů. Při vyšších verzích výbavy bude kromě zadních parkovacích senzorů k dispozici jako prvek výbavy na přání také kamera.


JL, 25.8.2011

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar