Chevrolet Captiva v září do Čech
První kompaktní SUV od Chevroletu, poháněný mimo jiné také vznětovým motorem, bude nabízen v pěti- i sedmimístné verzi a s pohonem dvou i čtyř kol.
Další z novinek letošního roku Chevrolet Captiva je zkonstruována na základě specifických požadavků evropských zákazníků. K charakteristickým rysům patří výrazný design, prostorný a komfortní interiér a vysoká kvalita použitých materiálů včetně jejich zpracování. Nový kompaktní SUV je dlouhý 4639 mm, široký 1849 mm a vysoký 1726 mm (rozvor 2707 mm).
Zákazníci si mohou vybrat mezi pěti- nebo sedmimístným provedením a buď s pohonem předních nebo všech kol. U verze 4x4 se pohon zadních kol připojuje elektronicky řízenou elektromagnetickou spojkou. Podvozek propojuje rovněž stabilizační systém ESP a protiblokovací ABS. Do systému ESP jsou začleněny ještě brzdový asistent HBA, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů HDC nebo systém ochrany proti převrácení ARP.
Bezprostředně po uvedení na trh se bude nabízet s napříč uloženými motory, včetně moderního turbodieselu se vstřikováním common-rail, vyvinutého společně firmami GM Daewoo Auto&Technology, GM Powertrain a VM Motori. Šestnáctiventilový agregát 2.0 se dostane také do dalších Chevroletů určených pro Evropu.
Pohonné jednotky
Vznětové motory
motor: čtyřválec 2.0
výkon: 150 k při 4000/min
točivý moment: 310 N.m při 2000/min
komb. spotřeba: 7,6 l/100 km (mech.přev.)
Zážehové motory
čtyřválec 2.4
výkon: 142 k při 5200/min
točivý moment: 220 N.m při 4000/min
komb.spotřeba: 9,9 l/100 km
šestiválec 3.2
výkon: 225 k při 6000/min
točivý moment: 302 N.m při 3500/min
komb.spotřeba: 11,7 l/100 km
Chevrolet Captiva má vpředu kombinované vzpěry McPherson, vzadu moderní čtyřprvkové nezávislé zavěšení kol. Do standardní výbavy patří kotoučové brzdy s ventilovanými disky u všech kol. Čtyřválcové modely vyjíždějí na 16“ kolech s pneumatikami rozměru 215/70 R16, model 3.2 V6 dostal kola 17“ kola s pneumatikami 235/60 R17.
Chevrolet je dnes nejsilnější globální značkou koncernu GM s ročním prodejem přes 4 miliony vozů ve více než 120 zemích světa. V roce 2005 se Chevrolet prosadil v USA na první příčku, poprvé od roku 1986, díky 2,67 milionu prodaných vozů.
Jindřich Lasík
Zákazníci si mohou vybrat mezi pěti- nebo sedmimístným provedením a buď s pohonem předních nebo všech kol. U verze 4x4 se pohon zadních kol připojuje elektronicky řízenou elektromagnetickou spojkou. Podvozek propojuje rovněž stabilizační systém ESP a protiblokovací ABS. Do systému ESP jsou začleněny ještě brzdový asistent HBA, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů HDC nebo systém ochrany proti převrácení ARP.
Bezprostředně po uvedení na trh se bude nabízet s napříč uloženými motory, včetně moderního turbodieselu se vstřikováním common-rail, vyvinutého společně firmami GM Daewoo Auto&Technology, GM Powertrain a VM Motori. Šestnáctiventilový agregát 2.0 se dostane také do dalších Chevroletů určených pro Evropu.
Pohonné jednotky
Vznětové motory
motor: čtyřválec 2.0
výkon: 150 k při 4000/min
točivý moment: 310 N.m při 2000/min
komb. spotřeba: 7,6 l/100 km (mech.přev.)
Zážehové motory
čtyřválec 2.4
výkon: 142 k při 5200/min
točivý moment: 220 N.m při 4000/min
komb.spotřeba: 9,9 l/100 km
šestiválec 3.2
výkon: 225 k při 6000/min
točivý moment: 302 N.m při 3500/min
komb.spotřeba: 11,7 l/100 km
Chevrolet Captiva má vpředu kombinované vzpěry McPherson, vzadu moderní čtyřprvkové nezávislé zavěšení kol. Do standardní výbavy patří kotoučové brzdy s ventilovanými disky u všech kol. Čtyřválcové modely vyjíždějí na 16“ kolech s pneumatikami rozměru 215/70 R16, model 3.2 V6 dostal kola 17“ kola s pneumatikami 235/60 R17.
Chevrolet je dnes nejsilnější globální značkou koncernu GM s ročním prodejem přes 4 miliony vozů ve více než 120 zemích světa. V roce 2005 se Chevrolet prosadil v USA na první příčku, poprvé od roku 1986, díky 2,67 milionu prodaných vozů.
Jindřich Lasík
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout