Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

C4 Picasso také jako pětimístné

Po úspěšném uvedení sedmimístného modelu Grand C4 Picasso pokračuje Citroën v rozšiřování řady jednoprostorových vozů a naní přichází s druhým - pětimístným modelem C4 Picasso.

Nový kompaktní vůz se odlišuje dynamickým a atraktivním stylem. Výrazný vzhled je příslibem využití předností MPV, kterými jsou příkladný objem vnitřního i zavazadlového prostoru či zvýšená pozice řidiče. Nabízí však výborný výhled do stran i skvělé světelné poměry či snadnou modularitu.
Citroën je na trhu kompaktních jednoprostorových vozů jediným výrobcem, nabízející tři vozy, z nichž každý má svůj vlastní charakter a styl.
Značka vytvořila podobně jako u limuzín modelovou řadu MPV s rozlišenými styly a specifikacemi – jednoprostorové modely Xsara Picasso, C4 Picasso (pětimístné) a Grand C4 Picasso (sedmimístné) a velký jednoprostorový vůz C8.
Design se vyznačuje svými originálními dynamickými liniemi, promyšlený styl je současně kompaktní, uvolněný a elegantní.
Přední strana dodává dynamický výraz, především díky nárazníku s velkými vstupy vzduchu za černou mřížkou, připomínajícími sportovní vozy. Panoramatické širokoúhlé čelní sklo a velká boční okna podtrhují jeho příslušnost k rodině visiospace Citroën. Jde o kombinaci výjimečného výhledu („visio“ – světlo) a velkého vnitřního prostoru („space“ – prostor).
Tím, že jsou zadní sloupky schované za zadním okénkem, získává střecha na vzdušnosti a vůz působí dojmem nepřerušeného prosklení. Dolů splývající střecha, prodloužená spoilerem, přináší vzhledu vozu ještě více elegance.
C4 Picasso nabízí objem zavazadlového prostoru od 500 litrů pod zadním platem při pětimístné konfiguraci až po maximální objem 1734 l za předními sedadly. Modularita všech samostatných sedadel, jejichž manipulace je snadná a rychlá, kdy se všechny tři zadní sedadla velice snadno přiklopí k podlaze vozu.
Od uvedení na trh jsou k dispozici čtyři výkonné motory s nízkou spotřebou:

benzínový 1.8i 16V/127 k s pětistupňovou mechanickou převodovkou
benzinový 2.0i 16V/143 k se šestistupňovou pilotovanou převodovkou, ev se čtyřstupňovou automatickou převodovkou

dieselový HDi 110 FAP s pětistupňovou mechanickou převodovkou nebo s šestistupňovou manuální pilotovanou převodovkou
dieselový HDi 138 FAP s šestistupňovou manuální pilotovanou převodovkou nebo šestistupňovou automatickou převodovkou.
Citroën dnes nabízí díky svým třem kompaktním MPV a velkému MPV C8 nejbohatší a nejširší modelovou řadu ve své historii, se čtyřmi vozy naprosto rozdílného stylu, jejichž specifikace na navzájem doplňují.
Více o modelu C4 Picasso v rubrice Novinky)

JL, 16.1.2007

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar