BMW X1 - radost z jízdy
Značka BMW přichází s pokrokovým modelem, který rozšiřuje řadu X o nový druh automobilu. Zvětšenou světlou výšku posádka ocení nejen na nezpevněných cestách, ale díky lepšímu výhledu také ve městě.
Pro automobily BMW s písmenem X ve znaku je typická nezaměnitelná robustnost a vyváženost proporcí, které jsou patrné již při prvním pohledu. Sportovní styl a prémiový charakter nelze přehlédnout ani uvnitř. Přístrojová deska plynule přechází do výplní dveří, a tím dodává vnitřnímu prostoru dojem značné solidnosti. Naopak mírně směrem vpřed skloněná přístrojová deska vyvolává pocit většího prostoru a vzdušnosti. Na zadních sedadlech ocení cestující velkorysou nabídku vnitřního prostoru.
Sedadla jsou dělená v poměru 40:20:40 a lze u nich nezávisle nastavovat sklon opěradel. Po sklopení zadních sedadel se zvětší objem zavazadlového prostoru ze 420 až na 1350 litrů.
BMW X1 je mj. vybaven například systémem regenerace kinetické energie, parametricky řízeným příslušenstvím motoru nebo u modelů s manuálními převodovkami také funkcí Auto Start Stop či indikátorem optimálního rychlostního stupně. Proto se X1 sDrive18d vyznačuje spotřebou 5,2 l/100 km.
Podmanivými parametry disponují i další modely. Provedení BMW X1 xDrive28i se zážehovým řadovým šestiválcem 3.0 dosahuje výkonu 190 kW/258 k a je standardně vybaveno stálým elektronicky řízeným pohonem všech kol BMW xDrive.
V útrobách BMW X1 xDrive pracuje nejmodernější čtyřválcový turbodiesel s technologií TwinPower Turbo, největším výkonem 150 kW/204 k a točivým momentem 400 Nm. Z klidu na 100 km/h zrychlí za 7,3 s a v kombinovaném režimu spotřebuje 6,3 l/100 km. Nabídku doplňuje BMW X1 sDrive20d buď s pohonem zadních nebo všech kol xDrive.
Podrobný popis přineseme v příštích dnech.
JL, 3.7.2009
Sedadla jsou dělená v poměru 40:20:40 a lze u nich nezávisle nastavovat sklon opěradel. Po sklopení zadních sedadel se zvětší objem zavazadlového prostoru ze 420 až na 1350 litrů.
BMW X1 je mj. vybaven například systémem regenerace kinetické energie, parametricky řízeným příslušenstvím motoru nebo u modelů s manuálními převodovkami také funkcí Auto Start Stop či indikátorem optimálního rychlostního stupně. Proto se X1 sDrive18d vyznačuje spotřebou 5,2 l/100 km.
Podmanivými parametry disponují i další modely. Provedení BMW X1 xDrive28i se zážehovým řadovým šestiválcem 3.0 dosahuje výkonu 190 kW/258 k a je standardně vybaveno stálým elektronicky řízeným pohonem všech kol BMW xDrive.
V útrobách BMW X1 xDrive pracuje nejmodernější čtyřválcový turbodiesel s technologií TwinPower Turbo, největším výkonem 150 kW/204 k a točivým momentem 400 Nm. Z klidu na 100 km/h zrychlí za 7,3 s a v kombinovaném režimu spotřebuje 6,3 l/100 km. Nabídku doplňuje BMW X1 sDrive20d buď s pohonem zadních nebo všech kol xDrive.
Podrobný popis přineseme v příštích dnech.
JL, 3.7.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout