BMW 1 Coupe s výkonnými motory
Reklamní slogan BMW – Radost z jízdy – se nyní v praxi realizuje také v nejmenším modelové řadě, respektive v jedničkovém kupé BMW. Proto bude také 2+2mistné kupé s pohonem zadních kol vybaveno výkonnými pohonnými jednotkami.
Vzhledově vychází kupé o velikosti – délka 4,36 m, šířka 1,74 m a výška 1,40 m z hatchbacku, s nímž sdílí společnou platformu a rozvor 2,66 metru a přebírá z něho také celou přední část- Pro kupé typické linie střechy ústí do nápadného záhybu krátké zádě. Bezrámová okna dveří vytvářejí společně s prosklenými B-sloupky velké skleněné plochy. Hrana víka zavazadlového prostoru je vytvarována jako jakési ploutvičky, naopak v zadním nárazníků jsou integrovány difuzor a chromované koncovky výfuku. Zavazadlový prostor dosahuje objemu 370 litrů, který lze dělenou zadní lavice zvětšit. Interiér je v podstatě shodný s hatchbackem a sériový výbava zahrnuje šest airbagů.
Dynamiku zajišťují tři pohonné jednotky, jedna zážehové a dvě vznětové, přičemž na vrcholu je třílitrový šestiválec biturbo.
Optimální spotřebu přispívá ve všech modelech technika použitá ve všech modelech řady 1, jako např. systém start-stop nebo odpojení vedlejších zařízení. Motory jsou spojené se šestistupňovými mechanickými převodovkami, model 120 d případně se šestistupňovým automatem.
Špičkový model 135 je sériově vybaven mj. karosářským paket M s výraznými nárazníky, prahy a 18“ kola s pneumatikami 215/40 vpředu a 245/35 vzadu, sportovním podvozkem a šestipístkovými brzdovými třemeny vpředu a dvoupístkovými vzadu.
JL, 3.7.2007
Dynamiku zajišťují tři pohonné jednotky, jedna zážehové a dvě vznětové, přičemž na vrcholu je třílitrový šestiválec biturbo.
Typ | 135i | 123d | 120d |
Výkon (k) | 306 | 204 | 177 |
Toč.mom. (N.m) | 400 | 400 | 350 |
Rychlost (km/h) | 250 | 238 | 228 |
Zrychlení (s) | 5,3 | 7,0 | 7,6 |
Prům.spotř.(l/100 km) | 9,2 | 5,2 | 4,8 |
Optimální spotřebu přispívá ve všech modelech technika použitá ve všech modelech řady 1, jako např. systém start-stop nebo odpojení vedlejších zařízení. Motory jsou spojené se šestistupňovými mechanickými převodovkami, model 120 d případně se šestistupňovým automatem.
Špičkový model 135 je sériově vybaven mj. karosářským paket M s výraznými nárazníky, prahy a 18“ kola s pneumatikami 215/40 vpředu a 245/35 vzadu, sportovním podvozkem a šestipístkovými brzdovými třemeny vpředu a dvoupístkovými vzadu.
JL, 3.7.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout