Alfa Romeo Junior - rozšíření nabídky v ČR
Na českém trhu je již možné objednávat zcela nový model ALFA ROMEO JUNIOR. Model JUNIOR je k dispozici jako „IBRIDA“, tedy mild-hybrid a jako „ELETTRICA“, tedy s plně elektrickým pohonem ve dvou variantách: s výkonem 156 k a dojezdem až 410 km a jako sportovnější VELOCE s
Alfa Romeo je postavena na dokonalé rovnováze mezi funkční krásou a jedinečným historickým odkazem, což z ní v automobilovém světě činí ztělesnění italského stylu. Nový JUNIOR se od tohoto přístupu nijak neodklání, neboť jeho kompaktní rozměry s délkou 4,17 m, šířkou 1,78 m a výškou 1,5 m v sobě zahrnují jedinečnost originálního a moderního designu Made in Italy, typického pro Alfa Romeo Centro Stile a vyznačujícího se vyvážeností proporcí a čistotou linií.
INTERIÉR
Stejnou inspiraci ryzím sportovním stylem lze nalézt také uvnitř modelu JUNIOR, kde ohromuje italská pozornost věnovaná každému detailu, použití nejkvalitnějších materiálů a umístění všech ovládacích prvků ve snadném dosahu řidiče. Příkladem tohoto přístupu je kompaktní a do ruky dobře padnoucí volant. Přímé spojení řidiče s vozem podtrhuje také tvar palubní desky. Před řidičem je umístěn barevný digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,25", poskytující přístup k údajům o vozidle a nastavení jeho systémů. Uprostřed palubní desky, orientované směrem k řidiči, se nachází 10,25" dotykový displej s widgety a grafickými prvky navrženými pro intuitivní interakci. Jeho funkčnost lze přizpůsobit pomocí rychlého a snadného přetahování, podobně jako na mobilním telefonu.
Specifickou vlastností nového vozu není pouze jeho elektromotor, při vývoji každé jeho části byl důraz kladen na maximalizaci výkonu, jízdních vlastností a čistého potěšení z jízdy.
ŘÍZENÍ
Řízení bylo pro zlepšení jízdních vlastností naladěno speciálně pro tento model a vyznačuje se nejen přesností, ale také nejpřímějším převodem v daném segmentu (14,6). Sportovní podvozek byl snížen o 25 mm. Přední i zadní stabilizátory jsou extra zesílené, takže se lépe osvědčí při průjezdech zatáčkami, v nichž zajistí vyšší úroveň přilnavosti. Brzdová soustava je tvořena předními kotouči o průměru 380 mm a čtyřpístkovými pevnými třmeny. Samosvorný diferenciál Torsen je zárukou nejlepší možné trakce na všech typech povrchu. Prvotřídní grip poskytují také vysokovýkonné 20“ pneumatiky, navržené přímo pro elektrické vozy.
Cíle vývoje jsou samozřejmě stejné jako u každé Alfy Romeo: zaměření na nejlepší možnou ovladatelnost a jízdní dynamiku ve svém segmentu. I proto byl k vývoji tohoto projektu povolán stejný tým inženýrů, který se podílel na speciálních modelech, jako jsou 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA a aktuálně pracuje také na typu 33 Stradale.
CENOVÁ NABÍDKA A VÝBAVOVÉ VERZE
Verze IBRIDA je aktuálně v nabídce ve dvou výbavových verzích – Junior a Speciale. Akční cena mild-hybridní motorizace je již od 649 000 Kč včetně DPH. Ve standardu výbavové verze Junior může zákazník očekávat mimo jiné Full-LED světlomety, plně digitální 10,25“ přístrojový štít Cannocchiale, látková sedadla nastavitelná v 6 směrech, adaptivní tempomat a 17” kola z lehkých slitin Turbina. Výbavová verze Speciale nabízí navíc spodní část karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem a navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. úrovně a 18“ kola Fori z lehkých slitin.
Verze ELETTRICA je aktuálně v nabídce ve výbavové verzi Junior, Speciale a Veloce 280. Akční cena plně elektrické verze s výkonem 156 k je již od 899 000 Kč vč. DPH. Ve standardu výbavové verze jsou mimo jiné Full-LED světlomety, plně digitální 10,25“ přístrojový štít Cannocchiale, Infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem, látková sedadla nastavitelná v 6 směrech, adaptivní tempomat a 18“ kola Aero z lehkých slitin. Verze Speciale, která je zaváděcí verzí na trh, nabízí navíc k výbavě Junior spodní části karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, Infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem a navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. úrovně a 18“ kola Petali z lehkých slitin. Vrcholná verze Veloce 280 nabízí navíc k výbavě Junior spodní části karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, červeně lakované sportovní brzdové třmeny, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní fukncí, samosvorný diferenciál Torsen a 20“ kola Venti z lehkých slitin. Vrcholná verze VELOCE 280 je k dispozici za cenu od 1 219 000 Kč vč. DPH.
Na všechny vozy poskytuje Alfa Romeo svým zákazníkům zákonnou dvouletou záruku a dodatečné 3 roky smluvní záruky (do 100.000 km) Maximum Care, dvouletou záruku na lak a osmiletou na prorezivění karoserie.
Na vysokonapěťovou trakční baterii je poskytována záruka 8 let nebo 160 000 Km. Během základní dvouleté záruky není nijak omezen počet najetých kilometrů a navíc je 24 hodin denně v celé Evropě k dispozici asistenční služba. Více informací o zárukách mohou zákazníci získat u autorizovaných prodejců Alfa Romeo. Smluvní záruka Maximum Care (dodatečné 3 roky) se nevztahuje na velkoodběratele.
Alfa Romeo 20.1.2025
INTERIÉR
Stejnou inspiraci ryzím sportovním stylem lze nalézt také uvnitř modelu JUNIOR, kde ohromuje italská pozornost věnovaná každému detailu, použití nejkvalitnějších materiálů a umístění všech ovládacích prvků ve snadném dosahu řidiče. Příkladem tohoto přístupu je kompaktní a do ruky dobře padnoucí volant. Přímé spojení řidiče s vozem podtrhuje také tvar palubní desky. Před řidičem je umístěn barevný digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,25", poskytující přístup k údajům o vozidle a nastavení jeho systémů. Uprostřed palubní desky, orientované směrem k řidiči, se nachází 10,25" dotykový displej s widgety a grafickými prvky navrženými pro intuitivní interakci. Jeho funkčnost lze přizpůsobit pomocí rychlého a snadného přetahování, podobně jako na mobilním telefonu.
Specifickou vlastností nového vozu není pouze jeho elektromotor, při vývoji každé jeho části byl důraz kladen na maximalizaci výkonu, jízdních vlastností a čistého potěšení z jízdy.
ŘÍZENÍ
Řízení bylo pro zlepšení jízdních vlastností naladěno speciálně pro tento model a vyznačuje se nejen přesností, ale také nejpřímějším převodem v daném segmentu (14,6). Sportovní podvozek byl snížen o 25 mm. Přední i zadní stabilizátory jsou extra zesílené, takže se lépe osvědčí při průjezdech zatáčkami, v nichž zajistí vyšší úroveň přilnavosti. Brzdová soustava je tvořena předními kotouči o průměru 380 mm a čtyřpístkovými pevnými třmeny. Samosvorný diferenciál Torsen je zárukou nejlepší možné trakce na všech typech povrchu. Prvotřídní grip poskytují také vysokovýkonné 20“ pneumatiky, navržené přímo pro elektrické vozy.
Cíle vývoje jsou samozřejmě stejné jako u každé Alfy Romeo: zaměření na nejlepší možnou ovladatelnost a jízdní dynamiku ve svém segmentu. I proto byl k vývoji tohoto projektu povolán stejný tým inženýrů, který se podílel na speciálních modelech, jako jsou 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA a aktuálně pracuje také na typu 33 Stradale.
CENOVÁ NABÍDKA A VÝBAVOVÉ VERZE
Verze IBRIDA je aktuálně v nabídce ve dvou výbavových verzích – Junior a Speciale. Akční cena mild-hybridní motorizace je již od 649 000 Kč včetně DPH. Ve standardu výbavové verze Junior může zákazník očekávat mimo jiné Full-LED světlomety, plně digitální 10,25“ přístrojový štít Cannocchiale, látková sedadla nastavitelná v 6 směrech, adaptivní tempomat a 17” kola z lehkých slitin Turbina. Výbavová verze Speciale nabízí navíc spodní část karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem a navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. úrovně a 18“ kola Fori z lehkých slitin.
Verze ELETTRICA je aktuálně v nabídce ve výbavové verzi Junior, Speciale a Veloce 280. Akční cena plně elektrické verze s výkonem 156 k je již od 899 000 Kč vč. DPH. Ve standardu výbavové verze jsou mimo jiné Full-LED světlomety, plně digitální 10,25“ přístrojový štít Cannocchiale, Infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem, látková sedadla nastavitelná v 6 směrech, adaptivní tempomat a 18“ kola Aero z lehkých slitin. Verze Speciale, která je zaváděcí verzí na trh, nabízí navíc k výbavě Junior spodní části karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, Infotainment Alfa Connect s 10,25“ displejem a navigací, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní funkcí, autonomní řízení 2. úrovně a 18“ kola Petali z lehkých slitin. Vrcholná verze Veloce 280 nabízí navíc k výbavě Junior spodní části karoserie s červenou linkou Diabolik, zatmavená zadní okna, červeně lakované sportovní brzdové třmeny, vyhřívaná sedadla v kombinaci látky s techno kůží, el. ovládáním sedadla řidiče s masážní fukncí, samosvorný diferenciál Torsen a 20“ kola Venti z lehkých slitin. Vrcholná verze VELOCE 280 je k dispozici za cenu od 1 219 000 Kč vč. DPH.
Na všechny vozy poskytuje Alfa Romeo svým zákazníkům zákonnou dvouletou záruku a dodatečné 3 roky smluvní záruky (do 100.000 km) Maximum Care, dvouletou záruku na lak a osmiletou na prorezivění karoserie.
Na vysokonapěťovou trakční baterii je poskytována záruka 8 let nebo 160 000 Km. Během základní dvouleté záruky není nijak omezen počet najetých kilometrů a navíc je 24 hodin denně v celé Evropě k dispozici asistenční služba. Více informací o zárukách mohou zákazníci získat u autorizovaných prodejců Alfa Romeo. Smluvní záruka Maximum Care (dodatečné 3 roky) se nevztahuje na velkoodběratele.
Alfa Romeo 20.1.2025
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout