Alfa Romeo Giulietta - nová kráska
Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Alfa Romeo nový model Giulietta, a poté bude postupně k mání na všech světových trzích. Vůz má vyslat nový implus pro oživení značky v jednom z nejvýznamnějších evropských segmentů.
Jméno Giulietta je od 50. let symbolem automobilového klenotu. Byl to vůz, který zaujal celou generaci nadšenců a svojí dostupností se stal splněným snem o Alfě Romeo, která ztělestňovala technologickou vyspělost a komfort pro mnoho příznivců sportovních aut.
Nový model byl vyvinut s cílem oslovit náročné zákazníky, kteří očekávají dynamický výkon, exkluzivní styl a zároveň nedělají kompromisy pokud jde o pohodlí a bezpečí. Vynikající výkon a vlastnosti jsou výsledkem propracovaného technického řešení zavěšení, systému řízení nové generace, pevné, ale přesto lehké konstrukce z hliníku v kombinaci s vysokopevnostní ocelí a použití nejnovějších výrobních technologií.
Při vývoji mysleli konstruktéři na pohodlí řidiče a požitek z jízdy. Systém Alfa DNA přizpůsobuje reakce automobilu různým stylům řízení a rozličným podmínkám na vozovce. Kombinaci sportovního ducha a elegance Alfa Romeo namíchala již u 8C Competizione a toto spojení rychlosti a krásy navazuje na tradiční pojetí a zároveň představuje nové směřování značky.
Nezaměnitelná maska chladiče je vsazená do výrazného předního nárazníku a z ní vycházejí charakteristické tvary. Oválná světla LED a diodami pro denní svícení představují jeden z prvků aktivní bezpečnosti. Vysoké a hladké boky s výraznými prolisy nad koly a tvar bočních oken jako u kupé a v neposlední řadě kliky zadních dveří ukryté do C-sloupku podtrhují dravost.
Zezadu působí auto robustním a stabilním dojmem a stejně jako u předních světlometů i u zadních svítilen je použita technologie LED, která dobře vypadá a přispívá k vyšší bezpečnosti.
Pro interiér, kterému byla věnována stejná péče jako exteriéru, jsou charakteristické kvalitní materiály a pozornost věnovaná detailu. Palubní deska je horizontálně orientovaná a dává vyniknout hliníkovým detailům evokujícím spojení s 8C Competizione.
Giulietta není žádným malým vozem – délka 4,35 m, šířka 1,80 m a na výšku 1,46 m. Rozvor náprav činí 2,63 m.
Alfa Romeo doplnila svůj nejnovější model nejvýkonnějšími pohonnými jednotkami. Při uvedení na trh budou k dispozici 4 turbo motory vybavené systémem Start&Stop.
Dva zážehové motory (1.4T 120 k a 1.4T MultiAir 170 k) a dva vznětové (1.6 JTDM - 105 k a 2.0 JTDM - 170 k) budou doplněny motorem 1750 TBi s výkonem 235 k v exkluzivní verzi Quadrifoglio Verde.
Kromě elegantního a dynamického designu a unikátních jízdních vlastností byla Alfa zkonstruována tak, aby obdržela maximální hodnocení v testu Euro NCAP a deklarovala optimální ochranu pasažérů i při těch nejnáročnějších manévrech.
Giulietta je zkrátka technologický a designový skvost, který bez výjimky potvrzuje všechny vlastnosti italské sportovní značky Alfa Romeo.
JL, 4.12.2009
Nový model byl vyvinut s cílem oslovit náročné zákazníky, kteří očekávají dynamický výkon, exkluzivní styl a zároveň nedělají kompromisy pokud jde o pohodlí a bezpečí. Vynikající výkon a vlastnosti jsou výsledkem propracovaného technického řešení zavěšení, systému řízení nové generace, pevné, ale přesto lehké konstrukce z hliníku v kombinaci s vysokopevnostní ocelí a použití nejnovějších výrobních technologií.
Při vývoji mysleli konstruktéři na pohodlí řidiče a požitek z jízdy. Systém Alfa DNA přizpůsobuje reakce automobilu různým stylům řízení a rozličným podmínkám na vozovce. Kombinaci sportovního ducha a elegance Alfa Romeo namíchala již u 8C Competizione a toto spojení rychlosti a krásy navazuje na tradiční pojetí a zároveň představuje nové směřování značky.
Nezaměnitelná maska chladiče je vsazená do výrazného předního nárazníku a z ní vycházejí charakteristické tvary. Oválná světla LED a diodami pro denní svícení představují jeden z prvků aktivní bezpečnosti. Vysoké a hladké boky s výraznými prolisy nad koly a tvar bočních oken jako u kupé a v neposlední řadě kliky zadních dveří ukryté do C-sloupku podtrhují dravost.
Zezadu působí auto robustním a stabilním dojmem a stejně jako u předních světlometů i u zadních svítilen je použita technologie LED, která dobře vypadá a přispívá k vyšší bezpečnosti.
Pro interiér, kterému byla věnována stejná péče jako exteriéru, jsou charakteristické kvalitní materiály a pozornost věnovaná detailu. Palubní deska je horizontálně orientovaná a dává vyniknout hliníkovým detailům evokujícím spojení s 8C Competizione.
Giulietta není žádným malým vozem – délka 4,35 m, šířka 1,80 m a na výšku 1,46 m. Rozvor náprav činí 2,63 m.
Alfa Romeo doplnila svůj nejnovější model nejvýkonnějšími pohonnými jednotkami. Při uvedení na trh budou k dispozici 4 turbo motory vybavené systémem Start&Stop.
Dva zážehové motory (1.4T 120 k a 1.4T MultiAir 170 k) a dva vznětové (1.6 JTDM - 105 k a 2.0 JTDM - 170 k) budou doplněny motorem 1750 TBi s výkonem 235 k v exkluzivní verzi Quadrifoglio Verde.
Kromě elegantního a dynamického designu a unikátních jízdních vlastností byla Alfa zkonstruována tak, aby obdržela maximální hodnocení v testu Euro NCAP a deklarovala optimální ochranu pasažérů i při těch nejnáročnějších manévrech.
Giulietta je zkrátka technologický a designový skvost, který bez výjimky potvrzuje všechny vlastnosti italské sportovní značky Alfa Romeo.
JL, 4.12.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout