Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Custom úpravy pro Hondu CMX1100 Rebel

Honda Motor Europe představuje dvojí tvář modelu CMX1100 Rebel – nového většího sourozence verze CMX500 a to prostřednictvím dvou radikálně upravených strojů, které vznikly ve spolupráci s francouzskou firmou ‘FCR Original’.

CMX ‘Sport’ a CMX ‘Bobber’ mají za úkol oslovit různé cílové skupiny, oba stroje však jasně ukazují potenciál modelu CMX1100 Rebel pokud jde o možnosti jeho dalších úprav.



CMX SPORT – „o sportovní stroj pro každodenní použití.

Společnost FCR Original si dala za cíl zdůraznit praktickou a hravou stránku modelu Rebel, avšak zároveň mu přidat na sportovním charakteru a agresivitě. Tvůrci se nechali inspirovat mechanickou krásou a vlastnostmi převodovky DCT, která se skvěle hodí pro každodenní použití a pro jezdce všech věkových skupin. Po dokončení hrubých nákresů finální verze stroje se tým pustil do práce. Úprava kyvného ramene umožnila osazení dvojice černých zadních tlumičů Öhlins a 17palcového zadního kola z modelu CB500F obutého do pneumatiky Dunlop D212 190/55-ZR17. Přední blatník je zcela nový a o 25 mm nižší; rozměrná řídítka dodávají váhu přední části stroje, zatímco ukazatel rychlosti byl přemístěn na horní stranu hlavy vidlice.
Kapotáž, která ohromuje svou jednoduchostí, je výsledkem kompletního 3D skenování a je tvořena zakázkovou nádrží vyrobenou z polyesteru a uhlíkových vláken (s hliníkovým plnicím otvorem) a zadním sedlem s LED světlem a potahem z Alcantary. Ručně vyrobené stupačky dodávají jezdci pocit závodního stroje, zatímco červeno-černý nátěr a detaily vzdávají hold klasickým barvám značky Honda. Motor je sériový, výfukové potrubí je však zakončeno originálním nerezovým výfukem FCR Original.


CMX BOBBER -zachování zábavného a hravého charakteru

Díky inspiraci „ementálovým“ designem modelu CMX1100 Rebel je tato interpretace zaměřena na rozsáhlejší úpravy, které ještě více zdůrazňují „bobber“ styl tohoto stroje. Kyvné rameno a odpružení jsou sériové, přední část stroje však byla snížena o 25 mm, zatímco zakázková kola s černými paprsky jsou obuta do širokých pneumatik Bridgestone.


Charakter strojů „bobber“ podtrhují hliníková řídítka, kožené sedlo s perforovaným žebrováním, jednoduchý hliníkový přední blatník (s povrchovou úpravou Mirrachrome) a lakovaný rámeček světlometu. Miniaturní LED ukazatele směru FCR Original neruší linie stroje a podobně jako u CMX Sport se pomocí 3D skenování podařilo vytvořit zakázkovou palivovou nádrž z polyesteru a uhlíkových vláken. Ta je opatřena modrým saténovým povrchem Mirrachrome a na její horní straně se nachází hliníkové víčko. Celek dotváří keramickým materiálem potažený výfuk FCR Original, jenž podtrhuje mechanickou krásu celého stroje.

Model CMX1100 Rebel byl zkonstruován pro uvolněné a pohodové cestování, pokud se však před ním objeví klikatá silnice, dokáže nabídnout vzrušující zážitek z jízdy. Díky silnému zátahu a charakteru přepracovaného motoru o objemu 1 084 cm3, který původně pochází z modelu Africa Twin, tuhému rámu z ocelových trubek, kvalitnímu odpružení vhodnému pro nahé stroje a výkonným brzdám se tento motocykl vyznačuje vynikající kombinaci schopností. A již v sériové verzi obnažený vzhled tohoto bobberu pro 21. století dokáže svým potenciálem oslovit široké spektrum zájemců. Ocelové blatníky vpředu i vzadu překrývají široké pneumatiky; kruhový světlomet v sobě kombinuje tradiční rysy s nejmodernější LED technologií.




Honda 20.7.2021

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar