Vzpomínka na 1000 mil čs. mezi Prahou a Brnem
Veteran Car Club Praha pořádá v sobotu 14. června vzpomínkovou jízdu 1000 mil československých a Velkou motocyklovou soutěž na trase Praha – Brno – Praha. Přihlášeno je 34 automobilů a sedm motocyklů.
Soutěž je vypsána pro automobily a motocykly do modelového roku 1939. Zúčastnit se tedy může i vozidlo mladší, pokud byl identický model vyráběn do roku 1939. Start proběhne v 8 hodin ráno v Golf Clubu Hostivař a první účastníci jsou očekávání na náměstí Svodoby v Brně kolem poledne. Odtud se také vydají o hodinu zpět do Prahy. Cíl je kolem 17. Hodiny v Praze na Chodově u sídla firmy Mercedes Benz.
Závod 1000 mil československých pořádaný v letech 1933 až 1935 patři mezi největší legendy československého automobilového sportu předválečného období vedle Velkých cen na Masarykově okruhu a závodů do vrchu na trati Zbraslav – Jíloviště. Závodilo se tehdy za plného provozu mezi Prahou a Bratislavou a také letos trať zčásti kopíruje původní trasu. I když možná, že je škoda, že se nejede stejně jako vloni až do Bratislavy a zpátky. Mohla nám tady vyrůst pěkná tradice kvalitního veteránského podniku. Proto také někteříé účastníci loňské jízdy se letos nepřihlásili a vyčkávají až se pojede opět do hlavního města Slovenska.
Ze zajímavých automobilů se na startu objeví například Lagonda pana Miroslava Krejsa, který byl před startem „načerpat“ síly na dovolené v Albánii. Vratislav Veselý představí Walter Regent z roku 1931. Pan Karel Petschke si po Bohemia Oldtimer Rally ani pořádně neodpočine a vyrazí opět s vozem Aero 662 a se svojí paní. Manželé Profeldovi pojedou jak jinak než s Jaguarem SS100 a tudíž se neobjeví na Veteránském Rojení v Lobči. Závodní Pragu Alfa bude řídit paní Dana Trejnarová atd.
Na fotografiích vozidla, která se soutěže zúčastní.
Trasa soutěže I.etapa
II.etapa
J.Lasík 10.6.2014
Závod 1000 mil československých pořádaný v letech 1933 až 1935 patři mezi největší legendy československého automobilového sportu předválečného období vedle Velkých cen na Masarykově okruhu a závodů do vrchu na trati Zbraslav – Jíloviště. Závodilo se tehdy za plného provozu mezi Prahou a Bratislavou a také letos trať zčásti kopíruje původní trasu. I když možná, že je škoda, že se nejede stejně jako vloni až do Bratislavy a zpátky. Mohla nám tady vyrůst pěkná tradice kvalitního veteránského podniku. Proto také někteříé účastníci loňské jízdy se letos nepřihlásili a vyčkávají až se pojede opět do hlavního města Slovenska.
Ze zajímavých automobilů se na startu objeví například Lagonda pana Miroslava Krejsa, který byl před startem „načerpat“ síly na dovolené v Albánii. Vratislav Veselý představí Walter Regent z roku 1931. Pan Karel Petschke si po Bohemia Oldtimer Rally ani pořádně neodpočine a vyrazí opět s vozem Aero 662 a se svojí paní. Manželé Profeldovi pojedou jak jinak než s Jaguarem SS100 a tudíž se neobjeví na Veteránském Rojení v Lobči. Závodní Pragu Alfa bude řídit paní Dana Trejnarová atd.
Na fotografiích vozidla, která se soutěže zúčastní.
Trasa soutěže I.etapa
Start – Praha | 8.00 h |
Český Brod | 8.30 |
Kolín | 9.00 |
Golčův Jeníkov | 9.30 |
Havlíčkův Brod | 9.50 |
Polná | 10.15 |
Velká Bíteš | 11.30 |
Cíl I. etapy Brno | 12.00 |
II.etapa
Start Brno | 13.00 |
Velká Bíteš | 13.35 |
Ostrov nad Oslavou | 14.10 |
Přibyslav | 14.35 |
Golčův Jeníkov | 15.35 |
Český Brod | 16.30 |
Cíl Praha | 17.00 |
J.Lasík 10.6.2014
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout