Smolný Krumlov pro Štolfu s Hawlem
Po úspěšném představení posádky Jindřich Štolfa – Zdeněk Hawel na Historic Rally Vltava odstartovala tato podkrkonošská posádka i do druhé vícedenní soutěže Mistrovství ČR historiků. Dvaapadesátý ročník Rally Český Krumlov nabídl trať dlouhou 514 kilometrů se dvanácti úseky rychlostních zkoušek.
Po první etapě, kterou historici dojížděli před půlnocí, patřilo zmiňované dvojici druhé místo v absolutním pořadí za vedoucí posádkou Vlastimil Neumann – Martin Hlavatý (Mistsubishi Lancer Evo III), dvaadvacet vteřin před třetím Jiřím Kašparem (Škoda 130 LR) a dvaatřicet před čtvrtým Petrem Jurečkou (Subaru). V cíli první etapy bylo klasifikováno dvacet z pětadvaceti odstartovaných. Štolfa s Hawlem dokončili čtyři erzety na druhé příčce a jednou byli třetí. Tedy dobrý základ do druhé etapy.
Velice kvalitní výkony podávala posádka i druhý den, když vybojovala další dvě druhá místa. Osudnou se jim stala až závěrečná erzeta, když zhruba po deseti kilometrech vypověděla službu spojka a bylo po nadějích. Odstupovali ze druhé pozice v absolutním pořadí Mistrovství České republiky historiků.
"Soutěž byla dobrá, moc hezký svezení, až na ten konec. Líbily se mi hlavně ty dlouhé erzety. Kohout v téhle podobě parádní – náročný začátek, lehčí konec, ale po celou dobu pořádně uklouzané. Samozřejmě opět náročné a technické Malonty," zhodnotil s trochou hořkosti Jindřich Štolfa.
Zdeněk Hawel měl velkou radost z výkonu, méně z předčasného konce: "Tolik adrenalinu už jsem dlouho nezažil, Jindra do toho šel od první erzety. V neděli nás nejprve zbrzdil vypadlý kabel od cívky, to Jindra brzy odhalil a zajistil tak, že jsme nechytli ani penalizaci v časovce. V tu chvíli jsme klesli na třetí místo, Ale po povedené následující erzetě Malšín jsme se vrátili zase na druhé. Odstoupení nás samozřejmě moc mrzí a není bez zajímavosti, že jsme letos ujeli na poslední erzetě o dva kilometry dál než vloni a Jindra tady před lety odstupoval jak se škodovkou tak i Roverem. Malonty tedy trochu zakleté."
Na autě se pracuje, shání se vhodné spojkové ložisko a Jindra se Zdeňkem už se s týmem těší do kraje vinic – Hustopečí. Sem se startovní pole Mistrovství ČR přesune na víkend 20. - 21. června. Dvacátý ročník jihomoravské soutěže se uskuteční na trati se dvěma sty kilometry asfaltových i šotolinových erzet.
Pavel Vydra
Foto: Archiv týmu
Velice kvalitní výkony podávala posádka i druhý den, když vybojovala další dvě druhá místa. Osudnou se jim stala až závěrečná erzeta, když zhruba po deseti kilometrech vypověděla službu spojka a bylo po nadějích. Odstupovali ze druhé pozice v absolutním pořadí Mistrovství České republiky historiků.
"Soutěž byla dobrá, moc hezký svezení, až na ten konec. Líbily se mi hlavně ty dlouhé erzety. Kohout v téhle podobě parádní – náročný začátek, lehčí konec, ale po celou dobu pořádně uklouzané. Samozřejmě opět náročné a technické Malonty," zhodnotil s trochou hořkosti Jindřich Štolfa.
Zdeněk Hawel měl velkou radost z výkonu, méně z předčasného konce: "Tolik adrenalinu už jsem dlouho nezažil, Jindra do toho šel od první erzety. V neděli nás nejprve zbrzdil vypadlý kabel od cívky, to Jindra brzy odhalil a zajistil tak, že jsme nechytli ani penalizaci v časovce. V tu chvíli jsme klesli na třetí místo, Ale po povedené následující erzetě Malšín jsme se vrátili zase na druhé. Odstoupení nás samozřejmě moc mrzí a není bez zajímavosti, že jsme letos ujeli na poslední erzetě o dva kilometry dál než vloni a Jindra tady před lety odstupoval jak se škodovkou tak i Roverem. Malonty tedy trochu zakleté."
Na autě se pracuje, shání se vhodné spojkové ložisko a Jindra se Zdeňkem už se s týmem těší do kraje vinic – Hustopečí. Sem se startovní pole Mistrovství ČR přesune na víkend 20. - 21. června. Dvacátý ročník jihomoravské soutěže se uskuteční na trati se dvěma sty kilometry asfaltových i šotolinových erzet.
Pavel Vydra
Foto: Archiv týmu
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout