Přijede Volta na Revival Praha?
O start v Rallye Praha Revival projevil údajně zájem také Ital Giuseppe Volta, jehož Lancie známe třeba už z Rally Bohemia nebo z Českého Krumlova. V Itálii je častým hostem na nejrůznějších historických automobilů, převážně s Lancií O37.
To vše díky Alessandrovi Pasqualemu, který by měl startovat s Renault Alpine A110 / vůz znáte z muzea Lány/. Jinak je Alessandro spjat s firmou Mattoni.
Giuseppe „Beppe“ Volta začal svou pouť motoristickým sportem koncem šedesátých let minulého století. Po práci na závodních vozech pro Osellu, převzal zastoupení firmy Chevron a připravoval její sportovní vozy a prototypy pro závody na okruzích.
Do světa rallye se dostal v sedmdesátých letech, když pro firmu Abarth připravoval motory pro Fiat 131. Po nástupu Lancií Rally 037 tohoto turínského ladiče angažoval Team Eminence, který s auty, v podstatě stejné úrovně jaké měl tovární tým Martini Racing, startoval a vítězil v mnoha soutěžích například s Cunicem, „Tonym“, Zanussim, a mnoha dalšími špičkovými italskými piloty za volantem.
Jednu z Voltou připravovaných 037 řídil i Enrico Bertone. Po konci skupiny B připravoval áčkovou Lancii Delta Integrale, připravoval i Ford Sierra Cosworth a BMW M3.
Po konci továrního týmu Lancia/Fiat vykoupil sklad se závodními skvosty a spoustou náhradních dílů. Díky tomuto činu může příznivcům italské značky a fanouškům nedávné éry automobilových závodů běhat mráz po zádech při tratích nejrůznějších Rally Legend, kde vozy z jeho stáje patří k častým a obdivovaným hostům. Například je šťastným majitelem klenotu, který měl být nástupcem slavné Delty S4, prototypem s názvem ECV1
1. etapa - pátek 27. dubna
2. etapa - sobota 28. dubna
3. etapa - neděle 29. dubna
JM, 22.3.2012
Giuseppe „Beppe“ Volta začal svou pouť motoristickým sportem koncem šedesátých let minulého století. Po práci na závodních vozech pro Osellu, převzal zastoupení firmy Chevron a připravoval její sportovní vozy a prototypy pro závody na okruzích.
Do světa rallye se dostal v sedmdesátých letech, když pro firmu Abarth připravoval motory pro Fiat 131. Po nástupu Lancií Rally 037 tohoto turínského ladiče angažoval Team Eminence, který s auty, v podstatě stejné úrovně jaké měl tovární tým Martini Racing, startoval a vítězil v mnoha soutěžích například s Cunicem, „Tonym“, Zanussim, a mnoha dalšími špičkovými italskými piloty za volantem.
Jednu z Voltou připravovaných 037 řídil i Enrico Bertone. Po konci skupiny B připravoval áčkovou Lancii Delta Integrale, připravoval i Ford Sierra Cosworth a BMW M3.
Po konci továrního týmu Lancia/Fiat vykoupil sklad se závodními skvosty a spoustou náhradních dílů. Díky tomuto činu může příznivcům italské značky a fanouškům nedávné éry automobilových závodů běhat mráz po zádech při tratích nejrůznějších Rally Legend, kde vozy z jeho stáje patří k častým a obdivovaným hostům. Například je šťastným majitelem klenotu, který měl být nástupcem slavné Delty S4, prototypem s názvem ECV1
1. etapa - pátek 27. dubna
| 10.00 – 15.30 | shakedown pro nové posádky |
| 14.00 – 16.00 | adm. přejímka, Učiliště Radotín |
| 15.15 | rozprava pro zahraniční posádky |
| 16.00 | rozprava |
| 17.00 | Start 1. Etapy, Učiliště Radotín |
| 19.00 | Slavnostní start Starom.náměstí |
| 20.23 | SS 01 Sosnová night |
| 21.30 | cíl Staré Splavy |
2. etapa - sobota 28. dubna
| 8.15 | start- Staré Splavy |
| 8.30 | SS 02 Sosnová |
| 9.30 | SS 03 letiště Hradčany |
| 12.00 | SS 04 letiště Hradčany |
| 13.00 | SS 05 letiště Malá Strana |
| 14.00 | SS 06 Czechring Hradec Králové |
| 16.00 | Cíl hotel Hůrka, Pardubice |
3. etapa - neděle 29. dubna
| 9.00 | start Pardubice |
| 9.17 | SS 07 plochá dráha ZP Pardubice |
| 10.00 | kasárna Pardubice |
| 11.30 | SS 09 plochá dráha ZP Pardubice |
| 12.35 | SS 10 Muzeum Čáslav |
| 14.45 | ČK Citroen |
| 15.45 | Cíl, Učiliště Radotín |
JM, 22.3.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











