Miroslav Janota před Rallye Historic Vltava
Historic Vltava Rallye je jedinou soutěží FIA mistrovství Evropy v rally historických vozidel v ČR. Pro Hájek Historic Czech National Rally Team je tedy domácí soutěží, kde jejich Opel Kadett C/GT-E, 16V budou sledovat tisíce místních fanoušků rally.
Závodní vůz byl kompletně rozebrán a pečlivou úpravou prošly všechny důležité díly. Mechanici v čele s Antonínem Sůsou se v posledních dnech nezastavili, aby vše stihli připravit do startu. Svůj úkol splnili na výbornou a automobil je po technické přejímce připravený ke startu Rallye Vltava, který se odehraje dnes v 15.45 h na klatovském náměstí. Hned potom se soutěžní vozy vydají na Čínovský okruh.
Rallye Vltava je rozdělena do dvou etap, první se odehrává na sedmi zkouškách Klatovska a sobotní na osmi na Vimpersku a Prachaticku. Zdejší, částečně rozbité a uskákané asfaltové tratě, místy kryté vrstvou posypu, by měly sedět vozu Miroslava Janoty, a pokud by se navíc na trať snesly dešťové kapky, pak se ještě více smaže výkonový rozdíl.
Jan Možný, sportovní manažer týmu: „Po San Remu se tým svědomitě připravoval na domácí soutěž. Začíná být velmi složité udržet vůz na TOP úrovni, jelikož sehnat další a další kvalitní náhradní díly je čím dál obtížnější. V tento okamžik jsme na samotném limitu životnosti Opelu Kadett. Mirek s Lukášem mají jasný úkol. Snažit se získat v domácím prostředí maximální bodový zisk, který by je dostal zpátky do hry v boji o titul. Jsem rád, že Mirek umí jet pod tlakem, proto se neobávám, že by mu domácí prostředí svazovalo ruce. Naopak. Vidím na něm chuť bojovat a závodit od prvního metru, takže věřím, že se mají fanoušci opravdu na co těšit."
Majitel týmu, Ctirad Hájek: „Ode mě mají kluci zelenou, žádné taktizování, jedeme na vítězství. Předloni jsme na Vltavě vyhráli a loni jsme pod vlivem taktiky hodně zpomalili, abychom získali body nutné k zisku titulů mistrů Evropy. Letos jedeme naplno. Děkuji našim mechanikům, kteří si pořádně mákli a hlavně Tomáši Fuchsovi, který nám dělá motor, připravuje převodovku a pomáhá i s podvozkem. Odvedl vynikající práci.“
PE, 20.4.2012
Rallye Vltava je rozdělena do dvou etap, první se odehrává na sedmi zkouškách Klatovska a sobotní na osmi na Vimpersku a Prachaticku. Zdejší, částečně rozbité a uskákané asfaltové tratě, místy kryté vrstvou posypu, by měly sedět vozu Miroslava Janoty, a pokud by se navíc na trať snesly dešťové kapky, pak se ještě více smaže výkonový rozdíl.
Jan Možný, sportovní manažer týmu: „Po San Remu se tým svědomitě připravoval na domácí soutěž. Začíná být velmi složité udržet vůz na TOP úrovni, jelikož sehnat další a další kvalitní náhradní díly je čím dál obtížnější. V tento okamžik jsme na samotném limitu životnosti Opelu Kadett. Mirek s Lukášem mají jasný úkol. Snažit se získat v domácím prostředí maximální bodový zisk, který by je dostal zpátky do hry v boji o titul. Jsem rád, že Mirek umí jet pod tlakem, proto se neobávám, že by mu domácí prostředí svazovalo ruce. Naopak. Vidím na něm chuť bojovat a závodit od prvního metru, takže věřím, že se mají fanoušci opravdu na co těšit."
Majitel týmu, Ctirad Hájek: „Ode mě mají kluci zelenou, žádné taktizování, jedeme na vítězství. Předloni jsme na Vltavě vyhráli a loni jsme pod vlivem taktiky hodně zpomalili, abychom získali body nutné k zisku titulů mistrů Evropy. Letos jedeme naplno. Děkuji našim mechanikům, kteří si pořádně mákli a hlavně Tomáši Fuchsovi, který nám dělá motor, připravuje převodovku a pomáhá i s podvozkem. Odvedl vynikající práci.“
PE, 20.4.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout