Kokořínsko Historic 2010 hlásí první přihlášené
Kokořínsko Historic 2010 hlásí první přihlášené Jízda pravidelnosti historických osobních automobilů Kokořínsko Historic 2010 je určena pro vozidla vyrobená do roku 1975. Automobily mladších ročníků se mohou přihlásit jen po dohodě s pořadatelem. Počet soutěžících je omezen na čtyřicet.
Zimní soutěž se skuteční ve dnech 19. a 20. února v Lobči, nedaleko Mšena a pořádá ji Autosportklub Praha. Právě z tohoto kluby, tehdy ještě jako ASK Stavby Praha vzešla v sedmdesátých a osmdesátých letech řada vynikajících soutěžních jezdců jako byli třeba Karel Trojan sen, Josef Mach, Josef Kloc, Václav Blahna, Karel Porsch, Jaroslav Rajchman, Josef Dřevo, Ivan Hron, Emil Triner a mnoho dalších, bohužel dnes již zapomenutých jezdců a spolujezdců.
Hned po oznámení o konání soutěže se začali pořadatelům hlásit první jezdci. Úplně prvním byl pan Milan Bumba s VW Karmann Ghia (1968), který sám uspořádal minulé ročníky Severočeského Monte Carla. Z dalších zatím došlých přihlášek jmenujme například Pavla Cinibulka s Opelem Ascona (1972), Marek Franc s Porsche 924 nebo VW 161 nebo Otto Kuhna s Austinem Mini. Soutěž si nechce nechat ujít ani železnobrodský Jan Hudský se Škodou 1000 MB.
Trať bude rozdělena do tří etap s celkovou délkou cca 350 kilometrů a pojede se podle šipkového itineráře po silnicích II. A III.třídy. Na celou trať bude stanoven jízdní průměr 32 km/h, stejně jako ve zvláštních zkouškách pravidelnosti, které budou součástí každé etapy. Jízdní průměr může být dle okolností ještě upraven.
Soutěž bude zpestřena zkouškou na autodromu v Sosnové, kde účastníci absolvují čtyři kola, přičemž ve druhém a třetím kole musí zajet stejný čas.
Celá soutěž se jede za normálního silničního provozu a účastníci jsou povinni dodržovat dopravní předpisy. Hrubé porušení nebo překročení jízdního průměru o 10 km/h bude znamenat okamžité vyloučení ze soutěže.
Vklad na 1 automobil a 2 osoby činí 1200 Kč a zahrnuje mj. dvě večeře v pátek, dvě večeře v sobotu a 2 obědy v sobotu, itinerář, startovní čísla, logo soutěže.
Centrem soutěže bude Dvůr Lobeč, kde se v červnu pořádá Veteránské rojení. Tady se také uskuteční vyhlášení výsledků. Uzávěrka přihlášek je 28. ledna. Další informace na www.askpraha.cz
Pátek 19. února
Sobota 20. února
JL, 28.12.2009
Hned po oznámení o konání soutěže se začali pořadatelům hlásit první jezdci. Úplně prvním byl pan Milan Bumba s VW Karmann Ghia (1968), který sám uspořádal minulé ročníky Severočeského Monte Carla. Z dalších zatím došlých přihlášek jmenujme například Pavla Cinibulka s Opelem Ascona (1972), Marek Franc s Porsche 924 nebo VW 161 nebo Otto Kuhna s Austinem Mini. Soutěž si nechce nechat ujít ani železnobrodský Jan Hudský se Škodou 1000 MB.
Trať bude rozdělena do tří etap s celkovou délkou cca 350 kilometrů a pojede se podle šipkového itineráře po silnicích II. A III.třídy. Na celou trať bude stanoven jízdní průměr 32 km/h, stejně jako ve zvláštních zkouškách pravidelnosti, které budou součástí každé etapy. Jízdní průměr může být dle okolností ještě upraven.
Soutěž bude zpestřena zkouškou na autodromu v Sosnové, kde účastníci absolvují čtyři kola, přičemž ve druhém a třetím kole musí zajet stejný čas.
Celá soutěž se jede za normálního silničního provozu a účastníci jsou povinni dodržovat dopravní předpisy. Hrubé porušení nebo překročení jízdního průměru o 10 km/h bude znamenat okamžité vyloučení ze soutěže.
Vklad na 1 automobil a 2 osoby činí 1200 Kč a zahrnuje mj. dvě večeře v pátek, dvě večeře v sobotu a 2 obědy v sobotu, itinerář, startovní čísla, logo soutěže.
Centrem soutěže bude Dvůr Lobeč, kde se v červnu pořádá Veteránské rojení. Tady se také uskuteční vyhlášení výsledků. Uzávěrka přihlášek je 28. ledna. Další informace na www.askpraha.cz
Pátek 19. února
| Přejímka | Lobeč 9.00 – 12.00 h |
| Rozprava | Lobeč12. 00 h |
| Start I etapy | Lobeč: 13.00 h |
| Cíl I. Etapy | Lobeč: ca 17.00 h |
| Start II. Etapy | Lobeč: 18.00 h |
| Cíl II. Etapy | Lobeč: ca 20. 00 h |
Sobota 20. února
| Start III. Etapy | Lobeč: 9.00 h |
| Cíl III. Etapy | Lobeč: ca 17.00 h |
JL, 28.12.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











