Jarní rallye startuje v sobotu
Podruhé během čtrnácti dnů zavítají historické automobily do zámeckého parku v Bechyni. Sice jich nebude takové množství jako při Rallye Křivonoska, ale určitě se bude nač dívat. Přestávka při sobotní etapě proběhne v pravé poledne.
Pražský Veteran & Vintage Club pořádá ve dnech 23. a 24. května již 22. ročník mezinárodní Jarní rallye, jejíž centrum bude podruhé v Červené nad Vltavou. Soutěž je tradičně zařazena v mezinárodním kalendáři FIVA v kategorii B a podle soutěžních pravidel FIVA se bude i tentokrát řídit. Krajina středního Povltaví poskytuje široký výběr možných tratí a pořadatelé věří, že i letos se budou vybrané trasy účastníkům líbit.
První sobotní etapa (145 km) vede přes řetězový most ve Stádlci do Bechyně a dále do Pořežan, kde soutěžící navštíví sbírky místního muzea motorových vozidel a zemědělské techniky pana Jiříčka. Sobotní večer nám obohatí dudácká kapela a noční opékání buřtů.
Nedělní etapa do Temelína (74 km) je spojena s návštěvou Informačního centra Jaderné elektrárny.
Účast je omezena na čtyřicet vozidel, z nichž polovina pochází z předválečného období. Nejstarším bude Buick z roku 1918 pana Josefa Mrázka, dále Laurin Klement/Škoda (1925), Praga Piccolo (1926), Ford A (1928), Nash 480 (1930), Adler (1936), Škoda Popular Monte Carlo (1937), Ford V8 (1934) nebo BMW 327 (1939). Z mladších vozů jmenujme například značky MG, Alfa Romeo, Jaguar, Triumph atd.
Sobota 23. května
Neděle 24. května
JL, 21.5.2009
První sobotní etapa (145 km) vede přes řetězový most ve Stádlci do Bechyně a dále do Pořežan, kde soutěžící navštíví sbírky místního muzea motorových vozidel a zemědělské techniky pana Jiříčka. Sobotní večer nám obohatí dudácká kapela a noční opékání buřtů.
Nedělní etapa do Temelína (74 km) je spojena s návštěvou Informačního centra Jaderné elektrárny.
Účast je omezena na čtyřicet vozidel, z nichž polovina pochází z předválečného období. Nejstarším bude Buick z roku 1918 pana Josefa Mrázka, dále Laurin Klement/Škoda (1925), Praga Piccolo (1926), Ford A (1928), Nash 480 (1930), Adler (1936), Škoda Popular Monte Carlo (1937), Ford V8 (1934) nebo BMW 327 (1939). Z mladších vozů jmenujme například značky MG, Alfa Romeo, Jaguar, Triumph atd.
Sobota 23. května
| 8.30 | Start 1. etapy – Hotel Vltava, Červená nad Vltavou |
| 11.15 | Cíl 1. etapy – Bechyně |
| 14.15 | Start 2. etapy – Bechyně |
| 15.02 | Průjezdní kontrola, zastávka v Pořežanech |
| 16.20 | Odjezd z Pořežan |
| 17.37 | Cíl 2. etapy – Hotel Vltava, Červená nad Vltavou |
Neděle 24. května
| 9.00 | Start 3. etapy - Hotel Vltava, Červená nad Vltavou |
| 10.15 | Cíl 3. etapy – Temelín |
| 11.30 | Start do 4. etapy – Temelín |
| 12.42 | Cíl 4. etapy – Hotel Vltava, Červená nad Vltavou |
JL, 21.5.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










