Historiky vyhrál v Pačejově Neumann s Mitsubishi
Součástí Invelt Rally Pačejov, započítávané do MR ČR soudobých automobilů, byla také tradiční soutěž historiků. Tu podle předpokladů ovládla dvojice Vlastimil Neumann a Martin Hlavatý s Mitsubishi Lancer EVOO III,
Na startu chyběl například Libor Kotrmon s Fordem Escort Cosworth, neobjevil se ani Vojtěch Štajf s Toyotou Celica, Mirek Janota s Opelem Ascona, Miroslav Janouch s Mitsubishi Lancer či Martin Klepáč s Peugeotem 306 Maxi.
Neumann, jenž dnes disponuje bezpochyby nejlepší technikou, vyhrál všech čtrnáct rychlostních zkoušek a na druhého Jiřího Kašpara s Pavlem Adámkem, minimálně o dvě generace starší Škodou 130 LR porazil o tři a půl minuty. Během soutěže zajel v současné době nejlepší jezdec s historickou škodovkou sedmkrát druhý čas.
Od páté zkoušky držel třetí příčku Petr Pavlát (organizátor rally Bohemia) se synem Martinem na voze Toyota Celica GT Four. Ale v jedenácté zkoušce musel pro technickou závadu vzdát. Na třetí příčku se posunuli Jindra Štolfa a Zdeněk Hawel s Fordem Escort, kteří si tak spravili chuť po Barum rally. Na druhé místo jim chybělo devět sekund.
V předposlední zkoušce se po havárii rozložili s Pačejovem v tu dobu čtvrtí Martin Knížek a Petr Šlegl s BMW 318.
Do dvoudenní soutěže vystartovalo pětadvacet historiků, z nichž patnáct do cíle v Horažďovicích nedorazilo.
JL 24.9.
Foto Daniel Folprecht, Martin Trdla
Neumann, jenž dnes disponuje bezpochyby nejlepší technikou, vyhrál všech čtrnáct rychlostních zkoušek a na druhého Jiřího Kašpara s Pavlem Adámkem, minimálně o dvě generace starší Škodou 130 LR porazil o tři a půl minuty. Během soutěže zajel v současné době nejlepší jezdec s historickou škodovkou sedmkrát druhý čas.
Od páté zkoušky držel třetí příčku Petr Pavlát (organizátor rally Bohemia) se synem Martinem na voze Toyota Celica GT Four. Ale v jedenácté zkoušce musel pro technickou závadu vzdát. Na třetí příčku se posunuli Jindra Štolfa a Zdeněk Hawel s Fordem Escort, kteří si tak spravili chuť po Barum rally. Na druhé místo jim chybělo devět sekund.
V předposlední zkoušce se po havárii rozložili s Pačejovem v tu dobu čtvrtí Martin Knížek a Petr Šlegl s BMW 318.
Do dvoudenní soutěže vystartovalo pětadvacet historiků, z nichž patnáct do cíle v Horažďovicích nedorazilo.
| 1.Neumann – Hlavatý | Mitsubishi Lancer Evo III | 01:28:53.6 |
| 2.Kašpar – Adámek | Škoda 130 LR | +00:03:27.1 |
| 3.Štolfa –Hawel | Ford Escort RS 1600 | +00:03:36.8 |
| 4.Pavlíček – Kulhan | Ford Escort RS 1600 | +00:09:13.3 |
| 5.Šrámek – Poch | BMW 318 iS | +00:11:25.8 |
| 6.Hejhal P. - Hejhal M. | Škoda 130 LR | +00:11:35.9 |
| 7.Mandík – Niemetz | Mercedes-Benz 190 E | +00:14:05.9 |
| 8.Šimánko – Bartl | Škoda 130 L | +00:16:51.3 |
| 9 .Šimůnek – Rupert | Škoda Favorit 136 L | +00:20:06.8 |
| 10.Maier – Minářík | Ford Escort RS 1600 | +00:21:37.3 |
JL 24.9.
Foto Daniel Folprecht, Martin Trdla
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










